Mitä pitäis tykätä. Sinua vai tyhmiä videoita.Katelkaa ja tykätkää vaikka näistä niin alkaa tulemaan paljon parempaa kamaa shortseihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä pitäis tykätä. Sinua vai tyhmiä videoita.Katelkaa ja tykätkää vaikka näistä niin alkaa tulemaan paljon parempaa kamaa shortseihin.
Lisäksi kusetti, ei ollut shortseja videoissa.Mitä pitäis tykätä. Sinua vai tyhmiä videoita.
OpenAI:n codex demo. Systeemi generoi koodia "luonnollisesta" puheesta(tekstistä). Tulee olemaan todella jännä nähdä mihin nämä koneoppimisjutut johtavat seuravan 5-50v aikana.
En tiedä kenestä kaikista puhut, mutta tuliko tämä sinulle jotenkin yllätyksenä, että Youtube suosittelee tunnistamattomille käyttäjille suunnilleen samoja videoita (ajankohdan, alueen ja tiedossa olevan katseluhistorian (cookie) perusteella)?Offtopikkia:
Ette kirjaudu youtubeen niin nämä samat videot on siellä mainostuksessa. Hupaisa vaan huomata.
Tuosta olikin jossain toisessa videossa juttua miten pankki vei tönön ja sille suunnittelijalle/rakennuttajalle jäi vielä 80 miljoonaa taalaa maksettavaa siitä.Tuossa olisi vielä kymmenkertaisella hintalapulla varustettu lukaali, hinta on tosin myyjän arvio.
Tölli.
Tuossa olisi vielä kymmenkertaisella hintalapulla varustettu lukaali, hinta on tosin myyjän arvio.
Tölli.
En tiedä kenestä kaikista puhut, mutta tuliko tämä sinulle jotenkin yllätyksenä, että Youtube suosittelee tunnistamattomille käyttäjille suunnilleen samoja videoita (ajankohdan, alueen ja tiedossa olevan katseluhistorian (cookie) perusteella)?
Tuon talon rakennuttaja taitaa olla hieman sekaisin ainakin haastattelun perusteella.
Onkohan saanut tönöä kaupaksi. On kyllä täysin järjetön projekti.
Hmm, olisi aika erikoista alkaa vaatimaan tänne vain sellaisia videoita, jotka eivät ole suosittuja muualla, tai joita ei varmasti ole suositeltu Youtuben algoritmien toimesta kenellekään laajemmin. Ja vielä huvittavampaa on, kun eihän kukaan voi edes tietää, että mikä on minkäkin videon näkyvyys muilla käyttäjillä.Luulen, että se hauskuus on siinä, että ihmiset linkittävät videopalvelun helmiin tuben etusivun suositteluja. Helmiä yleensä etsitään, eikä napata siitä paskapinon päältä ensimmäisiä.
Hmm, olisi aika erikoista alkaa vaatimaan tänne vain sellaisia videoita, jotka eivät ole suosittuja muualla, tai joita ei varmasti ole suositeltu Youtuben algoritmien toimesta kenellekään laajemmin. Ja vielä huvittavampaa on, kun eihän kukaan voi edes tietää, että mikä on minkäkin videon näkyvyys muilla käyttäjillä.
Minun mielestä tuo oli aivan käsittämättömän upea ja fiksusti suunniteltu huvila, vaikka toki kallis olikin. Lisäksi esittely oli tuotettu tyylikkäästi. Tarkoitus ei ole koskaan ollut postata mitään "paskapinon päällimmäisiä", mutta ehkä en seuraa skeneä tarpeeksi tietääkseni mikä kuuluu siihen kategoriaan ja mikä ei, tai sitten olen vaan käsittänyt ketjun tarkoituksen väärin alusta lähtien. Jatkakaa...
Suomi mainittu
Katsokaa ekaa videota pisimmälle kun varsinainen shit storm on toisesta videosta eteenpäin.
Suomi mainittu
Katsokaa ekaa videota pisimmälle kun varsinainen shit storm on toisesta videosta eteenpäin.
Samaa minä ihmettelin, kun yritin availla noista ensimmäistä pätkää. Luulin että se on joku huumoripläjäys, kun kömpelö kone lukee siinä hitaalla tahdilla jotain reddit-postauksia. Ei vissiin ollut vitsi kuitenkaan...Maailma on lopullisesti rikki. Eikö lukeminen tosiaan ole enää muodissa.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
On taustalla oikea tapaus. Tarina pyörii sähköisiin laskutusratkaisuihin erikoistuneen isohkon suomalaisen kansainvälisesti toimivan firman tuotteen ympärillä.Onko toi pelkkää tarinaa, vai onko tuossa takana jokin oikea tapaus?
Sama oli alkuvaikutelma, mutta tempaisikin mukaansa. Ei olisi uskonut alun perusteella että tulee katsottua putkeen kaikki. Samanlaista vetoa kuin Dogvillessä.Samaa minä ihmettelin, kun yritin availla noista ensimmäistä pätkää. Luulin että se on joku huumoripläjäys, kun kömpelö kone lukee siinä hitaalla tahdilla jotain reddit-postauksia. Ei vissiin ollut vitsi kuitenkaan...
Siitä on aikaa vierähtänyt kun tuon tarinan kokonaisuudessaan luin, mutta minulla on muistikuva, että tämä hemmo olisi ollut suomalainen.Työntekijä ei ollut suomalainen
Voi sillä toki kansalaisuus olla, mutta heppu sanoo tuossa tarinassa itse useampaankin kertaan, ettei osaa puhua, eikä myöskään lukea suomen kieltä muutamia yksittäisiä sanoja enempää.Siitä on aikaa vierähtänyt kun tuon tarinan kokonaisuudessaan luin, mutta minulla on muistikuva, että tämä hemmo olisi ollut suomalainen.
Ei ikävä kyllä saa, jos ei niissä ole jotain todella erikoista. Muuten ketju täyttyisi jokaisen omista musiikkimieltymyksistä, eikä se ole tarkoitus. Musavideoille on kuitenkin olemassa useampiakin muita ketjuja, kuten vaikkapa tämä.Saiko tänne musiikkivideoita postata?
Hypnoottinen video, jossa valmistetaan vähän erilainen sytkäri. Ei välttämättä käytännöllisin, mutta varmasti uniikki.