Final Countdown?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Final Countdown?
Final Countdown?
Muutamaksi minuutiksi tukkirekan kyytiin. Hienot maisemat. Ei niin hirveästi varaa virheille tuossa.
Muutamaksi minuutiksi tukkirekan kyytiin. Hienot maisemat. Ei niin hirveästi varaa virheille tuossa.
Tuli mieleen tämä Ari Vatasen klassikko:
Rapiat viisi tuntia klassisia Looney Tunes piirrettyjä remasteroituna 1080p
Eikö niillä ole jotain nappia mitä painamalla lähtee hälytys ja puheyhteys jonnekin?Etelä afrikassa rahankuljetus on vaarallista hommaa.
Ei auta käsillä olevaan ongelmaan, vaikka painaisi mitä nappia.Eikö niillä ole jotain nappia mitä painamalla lähtee hälytys ja puheyhteys jonnekin?
Rapiat viisi tuntia klassisia Looney Tunes piirrettyjä remasteroituna 1080p
Ai jaa. No sitten ammuskelkoot roistot rauhassa autoa joka suunnasta, kyllä ne kuskit soittelee sitten joskus jonnekin jos ovat elossa ja niinpoispäin.Ei auta käsillä olevaan ongelmaan, vaikka painaisi mitä nappia.
Pohjois-Carolinassa sijaitsee matalahko silta jota jotkut eivät vaan osaa varoa
Näiden sankareiden tempauksille on omistettu kokonainen Youtube-kanava: https://www.youtube.com/c/yovo68/videos
Etelä afrikassa rahankuljetus on vaarallista hommaa.
Miten torjua ryöstöyritys tankilla ollessa.
Ai jaa. No sitten ammuskelkoot roistot rauhassa autoa joka suunnasta, kyllä ne kuskit soittelee sitten joskus jonnekin jos ovat elossa ja niinpoispäin.
En tiedä onko tämä varsinaisesti videona helmi, mutta sisältö hiveli teknologianörtteyteni ytimiä. Saanko esitellä, Japanilainen, Japaninkielinen kirjoituskone:
Nyt löyty kyllä järkevä urheilulaji... Ei ole ihan pikkumiesten hommaa luulen mä. Olisko tämä Venäjältä kotoisin, kun aikaisemmin näitä on tullut vastaan juurikin sieltä suunnalta?
Kertakaikkiaan järjetön tapahtuma. -9
Älä muuta sano. Isot äijät hankkimassa aivovauriota vapaaehtoisesti.Kertakaikkiaan järjetön tapahtuma. -9
Nyt löyty kyllä järkevä urheilulaji... Ei ole ihan pikkumiesten hommaa luulen mä. Olisko tämä Venäjältä kotoisin, kun aikaisemmin näitä on tullut vastaan juurikin sieltä suunnalta?
Tähän liittyen joskus eksyin myös katsomaan näitä ja tämä kisa on jo aika viihdyttävä. Suosittelen katsomaan alkulöpinät kisaajasta, niin saa ehkä viihdekerrointa paremmaksi. Videolle time stamppi 18:45 kohtaan.
Nyt kun noita Ismo Leikolan videoita on tänne jaettu niin pistän oman korteni kekoon.
Tässä videossa kerrotaan kuinka mukava on (Windows)tietokonetta käyttää.
En tiedä miten kommentoida tätä.
Oon pommittanu tänne Nightwishin videoita, joista oon oppinut arvostamaan kyseisen bändin naislaulajia. Etenkin Tarja ja Floor Jansen on raskaansarjan ammattilaisia!
Ylläoleva mielessä YT antoi suosituksena varsin erikoisen kappaleen... Mutta kun pitää mielessä TT:n ja FJ:n, niin tääkin on IMHO varsin viihdyttävää ja erilaista katseltavaa!
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Oon pommittanu tänne Nightwishin videoita, joista oon oppinut arvostamaan kyseisen bändin naislaulajia. Etenkin Tarja ja Floor Jansen on raskaansarjan ammattilaisia!
Ylläoleva mielessä YT antoi suosituksena varsin erikoisen kappaleen... Mutta kun pitää mielessä TT:n ja FJ:n, niin tääkin on IMHO varsin viihdyttävää ja erilaista katseltavaa!
Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Hieman offtopic, mutta jokunen vuosi sitten olin juhlissa isohkossa omakotitalossa ja mukana oli myös tuon kokoinen oopperalaulaja, joka päätti antaa pienen esityksen. Tyylipuhtaasti ääni ja voluumi oli jotain täysin uskomatonta, sai mennä monen kiviseinän taakse eikä ne paljoa valmentanut. Treenattu oopperalaulajan ääni on jotain aivan erilaista kuin mihin on tottunut räjäytystyömaiden ulkopuolella.Uskomatonta mikä ääni noin pienestä mimmistä lähtee!
Apukuski kertoi ryöstäjille lastin ja ajoreitin. /sherlockUutta kuvakulmaa ja haastattelu taannoiseen rahankuljetusryöstöön liittyen.