Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen melkoisen vakuuttunut että japanilaisissa on jotain erikoista.
tuli selväksi
8-bittinen tietokone ja tiivistelmä sen toiminnasta:
Todellinen rautalankamalli.
Onkohan nää jotain enkun opetus videoita japskeille?
Venäjän sota Ukrainaa vastaan alkoi 2014. Tämä Ukrainalainen dokumentti kertoo 93. mekanisoidun jalkaväkiprikaatin kahdesta ensimmäisestä sotavuodesta.
Osa 1.
Osa 2.
Ei ne sinne ihan noin vain mennyt, ongelma oli siinä että ei ole suojaa ja huolto reitti oli koko ajan tulen alla...Näitä tullut katseltua. Muuten kyllä mielenkiintoisia videoita, mutta välillä aika sekavaa menoa. Esimerkiksi kun olivat sitä jotain lentokenttää puolustamassa ja sinne oli vaikeuksia toimittaa tavaraa, kunnes pojat hoksasivatkin, että voitais muuten valloittaa myös näitä ympäröiviä alueita vähän niin ehkä vähän helpottuisi. Ja sitten kertoman mukaan aikalailla vaan menivät sinne ja ottivat paikat haltuun.
Floorin live-tulkintaa ei silti voita mikäänToi Nightwish by Natalia oli komee veto! ...
En tiedä onko tätä jo, enkä jaksa etsiäkään. Väsyneessä olotilassa tämä LEGO- video huvitti. Onko tuo aito juttu? En oikein usko että todellisuudessa legot kestäisi noin paljoa..
Woke Zone
Tässä vielä tuo Twilight Zone klassikko.
Jos joku on koskaan miettiny, että mitä tapahtuu kun antaa kolmelle ADD-potilaalle yhdet rummut ja kahdet sellot, niin tässä tulee vastaus!
2Cellos (Dusan Kranjc, rummut) - Voodoo People:
Siinähän tuli ranskan pikakurssi. Nyt voi lähteä Ranskaan hyvillä mielin, kun osaa kieltä.Johtopäätös: en ikinä opettele ranskaa
Tässä se selitetään aika hyvin:Vaikea käsittää, miten joku voi jaksaa tuommoiseen tuhansia tunteja käyttää
Miksi mäkkärin jäätelökoneet ovat aina paskana.
Työviikkoa ac/dc:n tahdeilla käyntiin.
hyvin se video toimi ku aamulla katoin, sisältö toimi huonomminToimii vähä huonosti toi videos.
hyvin se video toimi ku aamulla katoin, sisältö toimi huonommin
Huonohko twitter video tämän jalanjäljissäAi... mulla näkyy vaan tollanen pieni valkonen laatikko eikä videota.
Ai... mulla näkyy vaan tollanen pieni valkonen laatikko eikä videota.
kohdassa 4:12, tytteli joka luuli että 2 cellos on klassisen musan poppoo
Final Countdown?
Final Countdown?