Youtube keskustelu

Aika mielenkiintoinen muutos tämä uusi UI, jossa videon katsotuimmat kohdat näkyvät tällaisena aaltona. Se aiempi versio tuosta oli mielestäni selkeämpi.

1761322321512.png

Aika mielenkiintoinen muutos tämä uusi UI, jossa videon katsotuimmat kohdat näkyvät tällaisena aaltona. Se aiempi versio tuosta oli mielestäni selkeämpi.

1761322321512.png
Aika turha ominaisuus ylipäätään. Ei minua kiinnosta, mitä kohtaa videosta muut ovat katsoneet eniten. Lähtökohtaisesti katson videot kokonaan (tai sitten jätän kesken kohdassa X). Ne videon tekijän lisäämät, merkatut timestampit videon eri kohtiin on paljon hyödyllisempiä.

Aika turha ominaisuus ylipäätään. Ei minua kiinnosta, mitä kohtaa videosta muut ovat katsoneet eniten. Lähtökohtaisesti katson videot kokonaan (tai sitten jätän kesken kohdassa X). Ne videon tekijän lisäämät, merkatut timestampit videon eri kohtiin on paljon hyödyllisempiä.

Näkyykö tämä vain uusissa videoissa, ei ainakaan tässä mitä nyt katson näy.

Nykyään monessa videossa puhuva pää jaarittelee minuuttitolkulla aiheesta, joka olisi käsiteltävissä 20 sekunnissa ja tuo katsotuimman kohdan "aalto" on hyvä apuväline olennaisen löytämisessä.

Riippuu videosta, mutta siis eihän tuo mikään uusi ominaisuus ole. Uutta on vain tuo muuttunut visuaalinen ilme.

En tiedä, puhuin lähinnä yleisellä tasolla ja tuon kuvankaappauksen perusteella. Enkä tiedä myöskään, koskeeko mobiilia vai deskariversiota. Itse käytän pelkästään mobiilia.

Tuo on juuri paras siihen etta voi hypata mainosten ohitse.
Premium käytössä niin ei tule mainoksia. Tai jos tarkoitat niitä yhteistyömainintaosuuksia, jotka ovat "poltettu" kiinni videoon, niin ehkä joo, mutta toisaalta voi myös helposti täppäillä muutaman kerra sitä 10s kelauspainiketta (mobiili, en muista onko vastaavaa deskariversiossa), jos ei noita halua katsella. Toisaalta eipä nuo visuaaliset käppyrät kerro mitään mitä niissä piikkikohdissa on, toisin kuin ne timestampit, siinä mielessä timestampit ovat tarkempia ja monikäyttöisempiä.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 022
Jäsenet
79 871
Uusin jäsen
poroo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom