Toisaalta jos tuolla on päästy alkusarjan model-S akkuja tappavasta kosteusongelmasta niin ehkä se ei niin paha ole.Yotubevideossa Suomalainen heppu joka korjaa
teslan akkuja, kertoi että uusia ei voi enää avata
ja korjata ne on niin tehty liimaten , että ainoa
korjaus on vaihtaa koko akku , nyt uusiin 2024 ... malleihin.
Sangen harmillista kuluttajan kannalta.
Ainoastaan Cybertruckissa on "liimattu" akku ja ilmeisesti Saksassa valmistettavassa takaveto Model Y:ssä myös (käyttää BYD:n Blade akkua). Kaikissa muissa malleissa on edelleen erilliset moduulit käytössä. Esim. muissa Y-malleissa ja 3:ssa on neljän moduulin akustot niinkuin ennenkin. Teslan akkujen luotettavuushan on kasvanut rajusti noista alkuajan S akuista.Yotubevideossa Suomalainen heppu joka korjaa
teslan akkuja, kertoi että uusia ei voi enää avata
ja korjata ne on niin tehty liimaten , että ainoa
korjaus on vaihtaa koko akku , nyt uusiin 2024 ... malleihin.
Sangen harmillista kuluttajan kannalta.