- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 109
Eikö tuossa kuitenkin ihan kohtuulliseen keskitehoon pääse kun aika taisaisella käyrällä lataa?Onhan tuo 80kW maksimi latausteho aika roskaa kyllä. Oma kun suurimman osan ajasta latautuu jollain reilu 150-170kW vauhdilla (max 205 mutta vaan joku 20% ajan kunnes alkaa tippumaan) niin tuokin tuntuu siltä että aivan täyttä paskaa odottelu jos pitäisi matkaa taittaa. Kun päästään täydemmälle akulle ja tippuu sinne jonnekin satasen tuntumaan niin turhautuminen on aika maksimit.
Seuraava auto ei ainakaan itsellä ole sähköinen mikäli ei kohtuullisempaan hintaluokkaan ala löytymään saksalaisilta oikeasti nopeasti latautuvia Taycanin lisäksi.
Tietty sähkö ei mikään kiireisen valinta ole jos monta akullista pitää usein ajaa.