R3DgRu
S Y N T H W A V E
Ensimmäinen viesti tälle palstalle ja olisi heti kysymys Wordpress ja WooCommerce tietäjille. Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysyn joka tapauksessa ettei tule tehtyä turhaa työtä.
Olen nyt siis tehnyt verkkokaupan ulkoasua käyttämällä HTML, CSS, JS ja Bootstrap. Tarkoitus olisi tehdä tästä oma WooCommerce teema, mutta en ole varma mitä kaikkea tohon pitää itse tehdä? Esimerkiksi pitääkö checkout sivu tehdä itse, vai hoitaako WooCommerce tuon automaattisesti? Kokemusta ei hirveästi noista ole, joten kysytään viisaammilta.
YouTuben tutoriaaleja olen kahlannut läpi, mutta ei ole tämä ihan selväksi tullut. WooCommercen docseja olen myös lukenut, mutta ei ihan ole tohon mun kysymykseen vastannut.
En nyt ole ehkä ihan paras henkilö vastaamaan, kun toistaiseksi on kokemusta vain yhdestä wp-sivusta jonne olen tehnyt woocommerce-kaupan, mutta yritetään. Itse tein tuon siis kopioimalla tarvittavat woocommercen sivut wp:n teeman alle woocommerce kansioon ja sitten muokkaamalla näitä. Kts. tämä: Template structure & Overriding templates via a theme - WooCommerce Docs
Se että mitä kaikkia tiedostoja tarvitsee muokata riippuu varmasti monesta asiasta, mutta tätä voi testata menemällä kauppaan ja liikkumalla siellä ja kokeilemalla ostaa jotain. Mitään sivuja ei tarvitse tehdä itse.
Näin saa siis kaupan ulkoasua muokattua, mutta miten täysin erillinen teema tehdään, niin sitä en tiedä, kun en ole vielä sellaista joutunut tekemään.