Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli postnord 4.96€, eli ei ilmeisesti puoleen hintaan?Koodissa ei tosiaan mitää rajoituksia, Honorin budit pelkillä postikuluilla, Postinordin kun valitsi niin oli vielä -50% nekin...
Tilasitko eilisen puolella? Tuo -50% Postnord -banneri ilmeistyi Telian saitille klo 00 jälkeen.Mulla oli postnord 4.96€, eli ei ilmeisesti puoleen hintaan?
Itse tilasin neljä erillistä 2,49€ pakettia tänään klo 07.50 ja minuutti sitten paketit postitettu.Tuskin kukaan odottaa että käytännössä ilmaista tavaraa tulevat saamaan. Piti silti itselläkin laittaa koetilaus joka perutaan ainakin 99% varmuudella.
Niin tuli tännekkin. Tila = varastolla keruussa.Nyt tuli tekstiviestivahvistus tilauksesta.
Itsellä vielä "Varastolla Keruussa"-tilassa.Itse tilasin neljä erillistä 2,49€ pakettia tänään klo 07.50 ja minuutti sitten paketit postitettu.
Itse tilasin neljä erillistä 2,49€ pakettia tänään klo 07.50 ja minuutti sitten paketit postitettu.
Telialla on varmaan useampia varastoja/liikkeitä joista toimittavat noita tilauksia. Toinen voi toimia nopeammin kuin toinen.noinkohan muka hyppisivät tilauksia yli... oma tilattu illalla joskus klo 22 ja edelleen "varastolla keruussa".
Toijalassa näyttäisi ainakin olevan keskusvarasto. Siitä ei tietoa onko useampia varastoja.Telialla on varmaan useampia varastoja/liikkeitä joista toimittavat noita tilauksia. Toinen voi toimia nopeammin kuin toinen.
Juu tilasin eli siitähän se sit johtuTilasitko eilisen puolella? Tuo -50% Postnord -banneri ilmeistyi Telian saitille klo 00 jälkeen.
Itselle tuli noutoilmoitus, mutta voi olla että jätän noutamatta. Kuitenkin 4€ omavastuulla usb-latauskaapeli kuulostaa kalliilta, vaikka ovh olikin kovaKyseinen koodi toimii edelleen, melkoinen moka Telialta, saas nähdä milloin huomaavat ja aikooko toimittaa kaikki tilatut tuotteet.
Omalla kohdalla eilinen tilaus toimitettu paikalliseen liikkeeseen keräystä varten, muttei ole tullut vielä haku ilmoitusta...
tuli hommattua eilen tabletti, ja tänään vielä heräteostoksena uusi varavirta.SY-2410-0124-1231
"20 € alennus vähintään 50 € ostoksesta Telia Kaupoissa tai verkkokaupassa laitteista ja lisätarvikkeista. Alennuskoodi on kertakäyttöinen ja koskee yhtä ostokertaa." Koodi on voimassa 11.11. asti.
Tykkää, kun käytit, niin poistan koodin.
Joo ei toimi. Olin juuri tekemässä tilausta. Ihan hetki sitten vielä toimi. Huono tuuriKoodi ei ole enää käytettävissä.
Kaksi 20€ tilausta tuli tehtyä ja postituksen kanssa. Olisihan siellä ollut paljon kaikkea kivaa ostettavaa, mutta osa ainakin oli jo varastosta loppu.Koodi ei ole enää käytettävissä.
Koodi ei ole enää käytettävissä.
Koodi ei ole enää käytettävissä.SY-2410-0124-1231
Suuriin osa mitä eilen katsoin oli alessa 14.10. asti, eli eilen oli viimeinen päivä.Kuulokkeiden hintakin nostettu 39,90. Jos oikein muistan, niin tuon kampanjan piti olla voimassa 3.11 asti. Ehkä räjähtänyt suosio alle vuorokaudessa edellytti hätäjarrun painamista ja tämä oli ensimmäinen toimenpide lisävahinkojen ehkäisyksi.
Ainakin 2 virhettä kirjoitettuihin ehtoihin verrattuna: 50 euron minimiostosta ei vaadittu, ja koodia pystyi käyttämään useampaan tilaukseen sama henkilö.Tavallaan onneksi Telia nyt viimein huomasi, että koodissa on varmaan joku virhe?
Osaako koodin postaaja kertoa mistä tuo koodi oli peräisin? Olikohan tarkoitettu kerran käytettäväksi vai oliko tuo joku kampanjakoodi, jossa oli virhe rajoituksien suhteen?SY-2410-0124-1231
"20 € alennus vähintään 50 € ostoksesta Telia Kaupoissa tai verkkokaupassa laitteista ja lisätarvikkeista. Alennuskoodi on kertakäyttöinen ja koskee yhtä ostokertaa." Koodi on voimassa 11.11. asti.
Tykkää, kun käytit, niin poistan koodin.
Näyttää olevan sama Telian alennuskoodi mikä minulle tuli sähköpostissa omien synttäreiden kunniaksi. Se ei siis taida enää toimia jos haluan itselleni synttärilahjan tilata.
Pyydä aspasta uusiNäyttää olevan sama Telian alennuskoodi mikä minulle tuli sähköpostissa omien synttäreiden kunniaksi. Se ei siis taida enää toimia jos haluan itselleni synttärilahjan tilata.
Sori siitä. Hyvään hintaan kaikkea pikkurojua.Porukalla paskottiin sun synttärilahjat? :X
Vai josko vain odottelisi ihan rauhassa mitä tapahtuu? Et kuitenkaan voi sille tehdä mitään.Voiko joku vahvistaa, että on saanut postnordilta/postilla seurantakoodin? Omat tilauksen myös edelleen keräyksessä.
Oma tilaus ainakin lähti postnordilla ja tuli seuranta.Voiko joku vahvistaa, että on saanut postnordilta/postilla seurantakoodin? Omat tilauksen myös edelleen keräyksessä.
Mietin vaan, että onko siellä niin kova ruuhka että eivät saa käsiteltyä tilauksia vai mietitäänkö siellä vielä siirtoa noiden koodilla tehtyjen tilausten suhteen.
Älä huoli. Telian hullut päivät loppui jo, niin siihen liittyvät viestit lakkaa ihan luonnollisesti ja ketju pääsee omaan tuttuun sisältöönsä -postaus-2 viikossa tyyliin.Eikö tätä keskustelua alennuskoodeista ja niiden toimivuudesta voisi siirtää omaan ketjuun? Meinaa nuo koodit hukkua viestien sekaan, joissa kerrotaan mitä on tilattu, kiitetään koodista jne.....
![]()
Ei paljon tilauspiikit tunnu, Telian varasto on Toijalassa Postin palveluvarastossa. Kamat lähtee liikkeelle alle 24 tunnissa suoraan Postin pakettivirtaan, joskus jopa perillä alle 24h tilauksesta.Voiko joku vahvistaa, että on saanut postnordilta/postilla seurantakoodin? Omat tilauksen myös edelleen keräyksessä.
Mietin vaan, että onko siellä niin kova ruuhka että eivät saa käsiteltyä tilauksia vai mietitäänkö siellä vielä siirtoa noiden koodilla tehtyjen tilausten suhteen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.