Katos toi läpi. Guía para configurar la imagen de tu Smart TV TCL C645, C745, C805 y C845: los mejores settings
Firmiksistä yms. jutustelua käyttäjien kesken.
TCL 2023 Google TVs (P745/P755/C645/C745/C755/C805/C845/C855/C955/X955)
(85") P745...LED https://www.tcl.com/eu/en/tvs/85-p745 (43/50/55/65/75/85") C645...QLED https://www.tcl.com/global/en/tvs/c645 RT51M Platform (Realtek RTD2880) Google TV- Android 11 CPU 64-bit A55×4 1.3GHz GPU G31x2 800MHz RAM 2GB DDR3-2133...xdaforums.comF.A.Q. and useful guides for TCL TVs [Flashing, Firmwares, etc]
Hello people, since discussions about TCL TVs are very populated, and sometimes it's difficult to find what one searches, here's a bunch of posts that can be useful to everyone. Some questions are asked constantly so I decided to collect them in...xdaforums.com
Huh, nyt on Spanish-lessons otettu ja säädöt tehty. Nyt täytyy kyllä myöntää, että mun henkilökohtainen ongelma on yksinkertaisesti se, että mä en ymmärrä mitkä kriteerit määrittelevät nk. "hyvän kuvanlaadun" ja mitkä ei. Eli tässäkin ohjeessa movie mode on se mitä muokataan ja pitkälti samoja asioita tehdään jokaisessa videossa/artikkelissa mitä netistä löytää. Vinkkinä kaikille, että jokaiselle kuvamuodolle (HDR, HDR10, SDR, Dolby Vision jne) tehdään säädöt erikseen ja silloin, kun kyseistä formaattia jostakin televisioon tuotetaan. Eli vain yhden kerran asetusten tekeminen ei riitä. Saattoi olla noobie kommentti, mutta niinhän mä oonkin.
Nyt sitten itse movie-tilan säätämisen lopputulos. Kuva on kerrassaan upean näköistä säätöjen jälkeen, mutta mun aivot haluavat jotenkin yli kirkasta ja terävää ainakin toistaiseksi. Jos taas vertaan eiliseen fudiksen katsomiseen niin Smart HDR oli kaikista terävin ja kirkkain. Miellytti siis omaa silmää eniten. Eli mun silmät eivät näe niitä virheitä joita todennäköisesti joku muu näkee. Smart HDR on miltei sama kuin "Dynamic" tila, joten todella kirkasta matskua ja varmaan ylivalotusta joissakin tilanteissa. Fudikset tosin tulee Mtv Katsomosta ja sehän ei ole formaatiltaan mitään supertarkkaa kuvaa, mutta sinne päin Ehkäpä pitää viikonloppuna katsoa joku 4k leffa ja vertailla nyt säädettyä movie-modea näihin preset-tiloihin. Ehkäpä sieltä mustan erot pistää sitten eniten silmään.
Viimeksi muokattu: