Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Ei, kyllä me voidaan olla yhtä mieltä että Samsungeissa paras käyttöliittymä, vaikka en tosin uusimpia Tizeneitä olekaan käyttänyt mutta on se! Ei lagaa eikä mitään ja kaikki toimii.
Televisiossa on pesukoneen käyttöliittymä. Toimiihan se tarkoituksessaan. :D
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Minua kiinnostais tietää nyt kun tuonne Poweriin on näkyy tullut nuo SHARPIN tv:t myyntiin niin minkäköhän laatuisia ovat ja eivät ole edes hinnalla pilattuja .Oisko nuo sitten jotain Turkkilaisen Westellin tuotteita! . Kun niitähän nyt on myynnissä monellakin merkillä .Finlux .Procaster . oliko Luxsor jne . No jokatapauksessa Sharp merkkinä ollut aijemmin isokin merkki maailmalla,ei tosin meillä koskaan ja ainakin aijemmin Sharpilla oli oma paneelidehdaskin josta tuli laaadukasta tavaraa monelle tunnetulle Tv valmistajalle . Oikeestaan oon aina kuullut vaan hyvää sharpin tekemistä paneeleista.Siksi merkki kiinnostaa.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Minua kiinnostais tietää nyt kun tuonne Poweriin on näkyy tullut nuo SHARPIN tv:t myyntiin niin minkäköhän laatuisia ovat ja eivät ole edes hinnalla pilattuja .Oisko nuo sitten jotain Turkkilaisen Westellin tuotteita! . Kun niitähän nyt on myynnissä monellakin merkillä .Finlux .Procaster . oliko Luxsor jne . No jokatapauksessa Sharp merkkinä ollut aijemmin isokin merkki maailmalla,ei tosin meillä koskaan ja ainakin aijemmin Sharpilla oli oma paneelidehdaskin josta tuli laaadukasta tavaraa monelle tunnetulle Tv valmistajalle . Oikeestaan oon aina kuullut vaan hyvää sharpin tekemistä paneeleista.Siksi merkki kiinnostaa.
Taitaa olla nykyään UMC:n tavaraa: http://www.umc-poland.com/press-releases/strategic-alliance-sharp-umc/
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
1 333
Ai saatana mitä kusta ja paskaa LG EPG. Ei vittu voi olla hankalaa tehdä kunnolla. Jeesuksen vuosi 2018
Ps. En silti halua enää ikinä takaisin Sonyn Androidia. Se vasta paskaa olikin.

Voi hyvänen aika. Sonyn android on salamannopea kun vertaa mun vanhaan 2012 samsungiin. :D

Tuntuu että ei ole kokemusta hitaasta käyttiksestä ja nanosekuntien perään eletään. :)
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 857
Huomautus: Asiaton käytös
Televisiossa on pesukoneen käyttöliittymä. Toimiihan se tarkoituksessaan. :D
Kirjoittaa kaveri, joka edustaa ilmeisesti ihan työnsäkin puolesta kahvinkeittimiä :p

Aloitin lukemaan alimmasta ja ajattelin että jaa, mistähän tämäkin on taas alkanut...niinpä tietysti, joku teki virheen ja arvosteli Philipsiä negatiiviseen sävyyn.
Sitä Philips-Heebeli ei voinut vastustaa, vaan kuten elämäntehtävä ilmeisesti edellyttää, niin vedetään ne Philips-kalsarit päälle ja lähdetään taistoon pesukonekäyttiksellä pullistelevia Samsung-Sameja vastaan koko arsenaalilla eli legal noticet ja App Gallery litaniat alkuun ja jos ei auta niin kovemmat otteet kunnes taas lopulta pamahtaa punainen varoitusteksti ylläpidolta provosoinnista, sitten hetki mökötetään kunnes joku kehtaa taas kyseenalaistaa Philipsiä.

Hyvää joulua ;)
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

totalnoobi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
152
Kyllä se vain näin menee, että:
1. tien
2. WebOS
3. Android

Androidia ok kyllä kamala käyttää , kaikki tahmaa ja esim kanavanvaihto kestää sekunteja. Verkkokaupassa kellotettu 10s reagointiaika kaukosäätimen painallukseen .
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 795
Mulle on ihan sama kuka mitäkin järjestelmää fanittaa, mut ei mun mancave-xe9005 nopeudeltaan eroa käytössä olkkarin LG C8:sta mitenkään. Kymmentä sekuntia ei kanavanvaihtoon saa kummallakaan kulumaan millään opilla.
 

hmb

Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
120
Mitä Google-tiliä te noissa telkkareissa käytätte? Meillä telkkaria käyttää muutkin kuin minä, joten en todellakaan haluaisi naittaa omaa henkilökohtaista tiliä töllöön kiinni. Teette varta vasten oman haamutilin telkkaria varten? Onneksi webOS ei moisia vaadi.

Edit: Tähän väliin lisäys että webOSissa on myös paljon parantamisen varaa UX:ssä, eikä vähiten tuon semi-turhan kursoritoiminnon takia. Olisi kiva jos voisi disabloida kursorin kokonaan.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Eiku pitää tehdä se App Gallery-litania, niin sitten toimii. Jännä kun tuota hokee tarpeeksi kauan, niin päiväselvät bugitkin ovat jossain välissä muuttuneet ominaisuudeksi.
Ei ole bugi, jos loikkii alkuasennuksissa kohtien yli.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Mulle on ihan sama kuka mitäkin järjestelmää fanittaa, mut ei mun mancave-xe9005 nopeudeltaan eroa käytössä olkkarin LG C8:sta mitenkään. Kymmentä sekuntia ei kanavanvaihtoon saa kummallakaan kulumaan millään opilla.
Joo itelläkun kävi Sonyn XL 9005..kokeilussa 3-viikkoa ,Olikohan se nyt XL ,no jokatapauksessa uudempi versio tuosta XE:stä niin oli nopea käyttis ei mitään valittamista itse smart tv puolella ja valikoissa mutta ikinä en oo nähny niin hidasta kanavanvaihtoa n 5 cekuntia aina ,jopa mun Philips pus 8102 mallissa oli nopeampi vaikka hidas siinäkin tosin en ymmärrä philipsin parjausta smart puolen valituksista .Mulla toimi ihan jouhevasti ei mitään valittamista ,ei jumitteluja ei kaatumisa säädöt pysyi kohdillaan

KUN TEIN ALKUUN HEEBELIN NEUVOJEN MUKAAN EN HYPPINYT MINKÄÄN YLI ALKUSETUKSISSA ,AUKAISIN SEN APP CALLERIAN ,PHILIPSIN KAUPPA. JA GOOGLE PLAY KAUPAN .ANNOIN LADATA PÄIVITYKSET SEN JÄLKEEN JOS OLI JNE EDELLEEN JA TOIMI TODELLA HYVIN .
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Kyl mie vaan ihmettelen niin kovin, miten pahasti tuo android on mennyt metsään. Kyllä se alkuaikoina tuntu 4.0 version tienoilla aika nopealta puhelimissa. Nykyään nuo luuritkin takkuaa uudemmilla versioilla ja vielä pahempi töllössä kun varmaan joku alemarketin hitain prosessori sisässä. Useammankin kerran tuo töllö on vielä väittänyt itseään puhelimeksi.

Sitäkin että eikö näitä vehkeitä testata ollenkaan? Esim itse kirjauduin tuohon philipsiin omalla tilillä jossa on kaksoisvahvistus kirjautumiseen(tekstiviestivarmennus), meni jotain 15 minuuttia ja 10 kertaa joutu näpyttämään salasanat yms uusiksi kun se kirjautumisikkuna jossa kysytään tekstarivahvistuksen koodia, tulee sen koodinsyöttöikkunan päälle ja et tiedä mitä kirjoitat. No eihän se hankala ole 6 numeroa näpyttää sokkona, mutta sen jälkeen ei meinanna päästä painamaan "seuraava"-namikkaa prkl millään, kun se ei näy ruudulla ja alaspäin painaessa töllö vaan rullaa ylhäältä alas niitä vaihtoehtoja ja aina kun se meni tuohon koodin kohtaan niin tuo ruudun kokonen näppis ponnahtaa eteen ja koodi on pakko kirjottaa(koska boksi jää muuten tyhjäksi).

Ratkaisu olikin painaa jossain ihme järjestyksessä välillä oikealle ja vasemmalle, sokkona tietysti.

Ei minuu huvittas puurnata näistä, mutta kyllä se alkaa tympiä kun nykysin nää vehkeet ei vaan tosissaan meinaa toimia ja yksinkertasetkin asiat on kustu aivan täysin.

Tuohon kalibrointiin liittyen piti jo aiemmin mainita, että tosiaan kun tosta philipsistä puuttuu näköjään "käytä kaikissa lähteissä"-oleva namikka kokonaan(tai en ainakaan löytänyt? samsungeistahan tuo ainakin löytyy), niin eihän se prkl voikkaan käyttää noita kalibrointiasetuksia missään. Eli syötä jokaikiseen appiin ja muihin lähtöihin nuo säädöt yksitellen. Sitä en sitten tiedä, miksi se hävitti esim värikalibroinnin asetukset kokonaan kun vaihdoin usbilta pois lopuksi, noita ei oo löytynyt mistään lähteestä enää.

Tuokin on huvittanut jo kauan esim Youtube-sovelluksessa ym, ettei noihin saada näppäimistötukea millään nähtävästi. Googlen puoleltahan tuo tuki varmastikin puuttuu, mutta kertoo kyllä oleellisen, tossakin töllön mukana olevassa kakessa on näpiskä, mutta mihinpä tuota käytät kun puolet sovelluksista ei sitä tue.

1.jpg 2.jpg 3.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Sir
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Eli syötä jokaikiseen appiin ja muihin lähtöihin nuo säädöt yksitellen. Sitä en sitten tiedä, miksi se hävitti esim värikalibroinnin asetukset kokonaan kun vaihdoin usbilta pois lopuksi, noita ei oo löytynyt mistään lähteestä enää.
Ei

Vaan teet sen kalibroinnin kuvatyylin ”ISF Päivä” alle vaikka lähteellä USB ja sen jälkeen vaihdat seuraavalle lähteelle (vaikka HDMI 2) ja valitset taas tuon ”ISF Päivä” kuvatyylin päälle - asetukset kopioituu. Sitten menet seuraavalle lähteelle (vaikka televisio) ja teet saman jne. Ei ole rakettitiedettä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Ei

Vaan teet sen kalibroinnin kuvatyylin ”ISF Päivä” alle vaikka lähteellä USB ja sen jälkeen vaihdat seuraavalle lähteelle (vaikka HDMI 2) ja valitset taas tuon ”ISF Päivä” kuvatyylin päälle - asetukset kopioituu. Sitten menet seuraavalle lähteelle (vaikka televisio) ja teet saman jne. Ei ole rakettitiedettä.
Ei toimi väriasetuksissa tuo, kaikilla on omansa ja säädettävä jälkikäteen uusiksi, juuri kokeilin kaikki lähteet läpi. Valkotasapainon sentään muistaa. Itseasiassa tuo ei taida muistaa edes kirkkaus/kontrasti asetuksiakaan kuin lähdekohtaisesti? Eli ainut mikä tais pysyä on tuo valkotasapaino.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Ei toimi väriasetuksissa tuo, kaikilla on omansa ja säädettävä jälkikäteen uusiksi, juuri kokeilin kaikki lähteet läpi. Valkotasapainon sentään muistaa. Itseasiassa tuo ei taida muistaa edes kirkkaus/kontrasti asetuksiakaan kuin lähdekohtaisesti? Eli ainut mikä tais pysyä on tuo valkotasapaino.
Sulla on maanantai kappale ,Palauta ja tai vaihda uusi! todenäköisesti muistinhallinnassa vikaa .eräs tv:n korjaaja, ammatikseen korjailee .Hän sanoi et nykyajan telkkareissa yllättävän paljon vikoja just muistin hallinnassa ja muisti piireissä varsinkin Samsungin telkkareissa tosin niitähän myydäänkin varmaan aika paljon enemmän kuin muita merkkejä !
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Sulla on maanantai kappale ,Palauta ja tai vaihda uusi! todenäköisesti muistinhallinnassa vikaa .eräs tv:n korjaaja, ammatikseen korjailee .Hän sanoi et nykyajan telkkareissa yllättävän paljon vikoja just muistin hallinnassa ja muisti piireissä varsinkin Samsungin telkkareissa tosin niitähän myydäänkin varmaan aika paljon enemmän kuin muita merkkejä !
Toimiiks tuo teillä sitten oikein? Vähäsehä tuo kyllä haiskahtaa oudolta.. toisaalta en ihmettelis jos tuo onkin noin tarkotettu, koska android :D

No täytyy tarkkailla tilannetta, vittumainenhan noita isoja on lähetellä eestaas.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 149
Toimiiks tuo teillä sitten oikein? Vähäsehä tuo kyllä haiskahtaa oudolta.. toisaalta en ihmettelis jos tuo onkin noin tarkotettu, koska android :D

No täytyy tarkkailla tilannetta, vittumainenhan noita isoja on lähetellä eestaas.
Toimii. Androidin kanssa ei tuolla ole tekemistä, kuva-asetukset kun on valmistajakohtaisen firmiksen puolella. Android TV on lähinnä siihen televisiokäyttiksen päälle liimattu widgetti. Siksi firmispäivitys kannattaa tarkistaa.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Toimiiks tuo teillä sitten oikein? Vähäsehä tuo kyllä haiskahtaa oudolta.. toisaalta en ihmettelis jos tuo onkin noin tarkotettu, koska android :D

No täytyy tarkkailla tilannetta, vittumainenhan noita isoja on lähetellä eestaas.
Kyllä mulla ainakin 2 pihilpisissä on toiminut ja joka lähteelle ja pysyneet muistissa kuva asetukset ,ja yleensäkkin asetukset pysyneet kohdillaan ei mitään ongerlmia. Musta on jopa huvittavaa et ainakun tällä palstalla pihilipseissä ongelmia niin siitä syytetään Androidia :D Noilla kuva asetuksilla jne ei mitään tekemistä Android puolen kanssa.Ne on valmistajan oma filmis mikä pyörittää noita kuva asetuksia .
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Joo kyllä minunkin philipsissä asetukset muistissa pysyy ja android toimii ihan sujuvasti ilman bugeja. Vaikkei se maailman nopein ehkä ole niin ei tuo minusta ongelma ole. Ja mitä noihin puhelimiin tulee ja niitten hitauteen niin kannattaa kokeilla vaikka oneplussaa. Salamannopea android kun on lähes vakio ja tehoja riittää. Androidin kankeus luureissa tulee yleensä valmistajan taholta ja samsung on yksi pahimpia mikä on androidin maineen pilannut.
 

emviiex

Team Ford
Tukijäsen
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
402
Tälläinen tuli laitettua, tiedä sitten oliko huono päätös.

LG 65" 4K LED SMART TELEVISIO 65SK9500PLAAEN

En uskaltanut OLEDiä laittaa kun lueskellut niitä palamisongelmia ja pleikkari käyttöön tuo on suurimmaksi osaksi tulossa. Ja oli kyllä budjettikin ihan tapissa. Kalibroituna olisi tulossa.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
753
Tälläinen tuli laitettua, tiedä sitten oliko huono päätös.

LG 65" 4K LED SMART TELEVISIO 65SK9500PLAAEN

En uskaltanut OLEDiä laittaa kun lueskellut niitä palamisongelmia ja pleikkari käyttöön tuo on suurimmaksi osaksi tulossa. Ja oli kyllä budjettikin ihan tapissa. Kalibroituna olisi tulossa.
Voip sanoa ..Heippa" mustan tasolle IPS kun on . jos käytetään päivän valossa niin tusinpa hyvin näkyy!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 399
Tälläinen tuli laitettua, tiedä sitten oliko huono päätös.

LG 65" 4K LED SMART TELEVISIO 65SK9500PLAAEN

En uskaltanut OLEDiä laittaa kun lueskellut niitä palamisongelmia ja pleikkari käyttöön tuo on suurimmaksi osaksi tulossa. Ja oli kyllä budjettikin ihan tapissa. Kalibroituna olisi tulossa.
Tuolla hinnalla ei mitään järkeä, kun tonnilla saa parempaa kuvaa tarjouksissa.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 377
Itse palautin omani kahden viikon jälkeen ja otin tilalle oledin, pelataan täälläkin. Vähänkään hämäremmässä katsellessasi huomaat kyllä miksi. Taustavalon paikallishinnennys on toteutettu surkeasti tuossa. Kuva välkehtii jos ruudulla käy yhtään kirkkaampi yksityiskohta tms.

Jos lcd on oltava niin samsung 8005/q6 tai sony xf9005 va paneelisena olisivat parempi valinta.

Edit: 65" 8005 samppa taas 999€ tarjouksessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
348
Olin jo varma, että palautan Philipsin 55PUS8503 huonon mustan takia ja vaihdan Samsungin 55Q6F tai 55NU8000-malliin, mutta yön hämärässä itse Ambilight oli kyllä pelatessa niin perskuleen hieno.

Nyt alkoi Philipsin OLED 9002 hotsittaa, mutta 1099 euroa on vielä hieman suolainen muttei mahdoton.

Onko mielipiteitä tuosta 6503-mallista (Saphi-käyttis) tai 7503, joka Androidilla. Esim. @HeEBELI, @Asorb tai @petepeluri :)? Ja OLEDIA saa vapaasti ylistää, jos vaikka sortuisin siihen Ambilight-fanituksen takia.

Halvemmissa Philipseissa ei haittaa kykenemättömyys kunnon HDR:ään vs. samsung vaan mietityttää enemmän 50/60 Hz virkistystaajuus. Tarkoittaako se automaattisesti sitä, että urheilussa ja pelaamisessa tulee haamukuvaa (tämä suurin ärsytys halppis-Samsungissani KU6075 vm. 2017)? Vai johtuuko haamukuva esim. halvemmissa Samsungeissa 24 judderista vai onko se aivan eri juttu?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 399
Itse palautin omani kahden viikon jälkeen ja otin tilalle oledin, pelataan täälläkin. Vähänkään hämäremmässä katsellessasi huomaat kyllä miksi. Taustavalon paikallishinnennys on toteutettu surkeasti tuossa. Kuva välkehtii jos ruudulla käy yhtään kirkkaampi yksityiskohta tms.

Jos lcd on oltava niin samsung 8005/q6 tai sony xf9005 va paneelisena olisivat parempi valinta.

Edit: 65" 8005 samppa taas 999€ tarjouksessa.
Tuosta välkkymisestä ei pääse eroon kuin hyvällä faldilla, kuten tuolla xf sonylla.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 377
Tuosta välkkymisestä ei pääse eroon kuin hyvällä faldilla, kuten tuolla xf sonylla.
Näinpä, ja mitä nettiä tutkailin, myös sonyssa huomaa taustavalot joten tilasin tuolloin 9002 oledin ja ei ole riesaa taustavaloista. Olen tyytyväinen hankuntaani(theotumberson)
 
Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
348
Näinpä, ja mitä nettiä tutkailin, myös sonyssa huomaa taustavalot joten tilasin tuolloin 9002 oledin ja ei ole riesaa taustavaloista. Olen tyytyväinen hankuntaani(theotumberson)
Ok, laitetaan korvan taakse :) Tuosta oledin burn innistä löytyy varmasti nopeasti tietoa (esim. täällä taidettiin mainita aiemmin rtingsin testi), mutta onko yhtä paha kuin plasmoissa ilmeisesti oli? Ts. jos unohtuu kuva vaikka Xboxin tai Androidin staattisen aloitusvalikkoon pariksi tunniksi/yön yli onko pysyvästi haittaa ruudulle?
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 960
Ok, laitetaan korvan taakse :) Tuosta oledin burn innistä löytyy varmasti nopeasti tietoa (esim. täällä taidettiin mainita aiemmin rtingsin testi), mutta onko yhtä paha kuin plasmoissa ilmeisesti oli? Ts. jos unohtuu kuva vaikka Xboxin tai Androidin staattisen aloitusvalikkoon pariksi tunniksi/yön yli onko pysyvästi haittaa ruudulle?
Ainakin LG:ssä menee omissa appseissa aika äkkiä näytönsäästäjä päälle, jos pistää esimerkiksi ohjelman pauselle (taitaa olla 2 min oletus), samoin onnistuu Apple TV:llä. Varmaan tuo onnistunee XBOX:llakin laittaa näytönsäästäjä, jos jää valikko päälle eikä tule mitään inputtia tiettyyn aikaan? Philipsistä en tiedä, mutta varman siinäkin jokin tuollainen löytyy?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 399
Näinpä, ja mitä nettiä tutkailin, myös sonyssa huomaa taustavalot joten tilasin tuolloin 9002 oledin ja ei ole riesaa taustavaloista. Olen tyytyväinen hankuntaani(theotumberson)
Blooming on pienempi haitta kuin koko ruudun välkkyminen. Oled on toki hyvä vaihtoehto 55" koossa.
 
Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
80
Kannattaako kalibrointi? Vähän ristiriitaisia kommentteja olen lueskellut netistä että kalibroinnit tehdään huolimattomasti liikkeessä. Miten itse olette kalibroineet?
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
129
Onko nykyisissä älytelevisioissa sellaista ominaisuutta, et liität niihin suoraan ulkoisen SSD:n tai HDD:n ja nauhoitat telkkariohjelmia suoraan näille massamuisteille?

Kysyn koska haluan eroon nykyisestä Elisa Viihteestä ja kuukausimaksuista.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 960
Onko nykyisissä älytelevisioissa sellaista ominaisuutta, et liität niihin suoraan ulkoisen SSD:n tai HDD:n ja nauhoitat telkkariohjelmia suoraan näille massamuisteille?

Kysyn koska haluan eroon nykyisestä Elisa Viihteestä ja kuukausimaksuista.
Taitaa melkein kaikki osata jo tuon (Ainakin Android/WebOS pitäisi onnistua). Kannattaa vielä toki tarkistaa toimivuus ennen ostoa, ja jos tarkoitus tallentaa ja katsoa toista kanavaa samaan aikaan niin tupla virittimet pitää olla myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 840
Onko nykyisissä älytelevisioissa sellaista ominaisuutta, et liität niihin suoraan ulkoisen SSD:n tai HDD:n ja nauhoitat telkkariohjelmia suoraan näille massamuisteille?

Kysyn koska haluan eroon nykyisestä Elisa Viihteestä ja kuukausimaksuista.
Näitä löytyy jo 5v+ vanhoista malleista, mutta aina on hyvä tarkistaa yksilöllisesti. Voi tosin olla vaikea löytää mainintaa, jos pidetään itsestäänselvyytenä.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
1 830
Tänään laitoin vanhan kiintolevyn philipsiin kiinni millä on n.450 leffaa, valokuvat ja jotain +20000 mp3:sta. On tuo kodi kyllä kätevä kun kaikki saa toistettua ilman ylimääräisiä mediasoittimia.
 
Liittynyt
24.11.2018
Viestejä
129
Näitä löytyy jo 5v+ vanhoista malleista, mutta aina on hyvä tarkistaa yksilöllisesti. Voi tosin olla vaikea löytää mainintaa, jos pidetään itsestäänselvyytenä.
Mitenköhän arvioisi tuota tallennustilan tarvetta jos jotain ~10 sarjaa nauhoittaisi viikoittain ja elokuvan kerran kuukaudessa? Riittäisköhän yksi tera tallennustilaa? Kaksi teraa? Onko kokemusta?
 
Liittynyt
02.05.2017
Viestejä
2 603
Kannattaako kalibrointi? Vähän ristiriitaisia kommentteja olen lueskellut netistä että kalibroinnit tehdään huolimattomasti liikkeessä. Miten itse olette kalibroineet?
Kannattaa muttei pesukonekaupassa vaan himassa tai jollakin asiansa osaavalla kalibroitsijalla, joka tulee vaikka himaas tekemään kalibroinnin.
 
Liittynyt
04.10.2018
Viestejä
348
Onko nykyisissä älytelevisioissa sellaista ominaisuutta, et liität niihin suoraan ulkoisen SSD:n tai HDD:n ja nauhoitat telkkariohjelmia suoraan näille massamuisteille? Kysyn koska haluan eroon nykyisestä Elisa Viihteestä ja kuukausimaksuista.
Taitaa melkein kaikki osata jo tuon (Ainakin Android/WebOS pitäisi onnistua). Kannattaa vielä toki tarkistaa toimivuus ennen ostoa, ja jos tarkoitus tallentaa ja katsoa toista kanavaa samaan aikaan niin tupla virittimet pitää olla myös.
Pitääkö muuten tallennusta varten olla televisio päällä ja onnistuuko ajastettu nauhoitus helposti valmistajan appilla?

En ole kokenut tarpeelliseksi ostaa erillistä kovalevyä, kun pelkkä mobiili Elisa Viihde 6,90 euron kuukausimaksulla ja mirrorointi (joko suoraan Samsungin puhelimella tai Chromecastin kautta) on ollut halpa ja toimiva ratkaisu + tallenteita voi katsoa missä vain.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 124
Samsungin 65" kökkö TV ku laittaa kiinni, minuutin sisään menee takas päälle ( alas tulee valikko). Miks tollanen Bugi, saako korjattua. Ihan vitun ärsyttävää
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 132
Viestejä
4 192 481
Jäsenet
70 868
Uusin jäsen
Kaskii

Hinta.fi

Ylös Bottom