Joo itse törmäsin just tähän kun kaverin uutta "The onea" olin kyttäämässä ja siitä täällä aiemmin jo juttelinkin (ja Heebeliltä samat asetusjutut kuuntelin...) Oli todella ärsyttävän näkönen etenkin kameran panoroidessa, eikä tarvinnut olla edes mitenkään nopeaa panorointia. Omistajapariskunta ei huomannut liiketoistossa mitään häiritsevää, mutta itse en olisi pystynyt millään elämään sellaisen kanssa.Ei ollut tuollainen, tuota näkyi lähinnä pelattaessa, varsinkin jos ei ollut HDR-peli. Ja sen tiesinkin että on ihan normaalia. Parhaiten ehkä kuvaisin sitä niin, että hyvin tiuhaan tahtiin kuva jäi sekunin murto-osaksi "miettimään" jotain ja tuli hieman häröä telkkariin/hidastui, varsinkin kun kamera zoomasi vaikkapa kasvoihin. Tuli mieleen lähinnä että TV:n prossu bufferoi kuvaa tms. Sitä tapahtui eniten lähinnä juuri noissa zoomauksissa, tai sitten nopeissa kohtauksissa. Yksinkertaisesti sanottuna tökki.
Harmittaa vähän, kun tykkäisin kuitenkin ambilightista. Tosin Philips on jostain syystä onnistunut senkin vähän sössimään. Onkos tää nyt kolmas(?) sukupolvi ambilightia menossa ja vieläkään ne ei ole saanut siitä pois sitä latenssia, että se tulee havaittavasti kuvan perässä. Tollasen ymmärtäisi ihan hyvin jotain minimilatenssista pelimoodia käyttäessä, mutta kun sen huomaa kaikissa normaalimoodeissakin, joissa latenssilla ei ole niin väliä. Outoa ettei ambilightin signaalia saada prosessoitua yhtä nopeasti kuin paljon monimutkaisempaa ja prosessoidumpaa kuvaa.