Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

OT: Klarna ei ole sitten todellakaan mikään Luottokunta tai Paypali. Sä maksat tai vaihtoehtoisesti itket ja maksat, vaikka tuote ei saapuis koskaan.
Ok, hyvä tietää. Sinulla on varmaan kokemusta tuosta itkien maksamisesta?

Luin bigboxin keskustelusta, että moni ostanut Klarnan kautta, jos tulee jotain häikkää tilauksen kanssa, niin ei ole rahat heti kiinni siellä.

Ok, hyvä tietää. Sinulla on varmaan kokemusta tuosta itkien maksamisesta?

Luin bigboxin keskustelusta, että moni ostanut Klarnan kautta, jos tulee jotain häikkää tilauksen kanssa, niin ei ole rahat heti kiinni siellä.
Kokemusta on, löytyy Klarna-ketjusta tjsp. / kaiva sieltä mun kirjoittama kokemus. Eivät ota mitään vastuita jos tuote jäänyt tulematta laskueräpäivän siirronkin jälkeen ja lasku on maksettava tai käräjille lähdettävä mut itse en viittiny 10-20 € takia tapella hirveesti ja katsoin parhaaksi maksaa (jotain 2x,xx € korko- ja viivästyskuluineen). Kyseessähän oli naurettavan pieni ostoskin vielä... Mitenhän mahtaa Klarna suhtautua 1599 €:on eli 100x suurempaan summaan? "Joo hyvä ku ilmotit, otappas tästä rahat takaisin, psaiskos olla muuta?"

Yleensähän se klarnalta tulee lasku vasta kun tuote lähtee liikkeelle. Näin ainakin omalla kohdalla. Siinä mielessä turvallinen vaihtoehto.

Kokemusta on, löytyy Klarna-ketjusta tjsp. / kaiva sieltä mun kirjoittama kokemus. Eivät ota mitään vastuita jos tuote jäänyt tulematta laskueräpäivän siirronkin jälkeen ja lasku on maksettava tai käräjille lähdettävä mut itse en viittiny 10-20 € takia tapella hirveesti ja katsoin parhaaksi maksaa (jotain 2x,xx € korko- ja viivästyskuluineen). Kyseessähän oli naurettavan pieni ostoskin vielä... Mitenhän mahtaa Klarna suhtautua 1599 €:on eli 100x suurempaan summaan? "Joo hyvä ku ilmotit, otappas tästä rahat takaisin, psaiskos olla muuta?"
Klarnan sivuilla selvästi kerrotaan, että laskua ei tarvitse maksaa, jos tuote ei ole saapunut. Pitää toki ilmoittaa ja tehdä heidän ohjeiden mukaan, mutta ns. ostoturva löytyy.

Se siitä OT:sta.

Statistiikka

Viestiketjuista
300 568
Jäsenet
81 833
Uusin jäsen
Az3NoT

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom