Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Itsellä ajossa 55” LG A1. Katseluympäristö täysin pimeä huone niin kirkkauskin on riittänyt kun se on täysillä. Onkohan tästä järkeä päivittää uudemman paneelin 77” olediin? Varsin hyvä kuva tässäkin kyllä on, tosin mikään hdr ei poppaa sen kummemmin.
Paljonko katseluetäisyys? Mihin käytät ruutua?

Hisensen "ongelma" lienee tuo VIDAA käyttis, eli kaikkia kotimaisia sovelluksia ei välttämättä ole ja tuen pituus kysymysmerkki.

Todennäköisesti gigantti koittaa verkkikseltä kaapia asiakkaita, sillä heiltä löytyy tämä samaan hintaan

Pari muuta esimerkkiä, jotka voi olla ihan hyviä diilejä
58" FPD 58" D900 – 4K LED Google TV 329,00
55" mini-LED FPD 55" ML950 – 4K QD Mini-LED Google TV 399,00
Tuen pituus/lupaavat Hisensellä on 8 vuotta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.facebook.com/HisenseNig/posts/software-that-stays-with-you-vidaa-offers-8-years-of-updates-and-support-thats-l/1149611133880565/

Onko Hisense 50" E7Q 4K QLED TV:ssä hyvä tai edes kohtalainen kuva verrattuna OLED:iid?
Ovh. lienee melko tuulesta temmattu, kun kerta huomenna kaupataan 279€, joten siltä voi odottaa noin 300€ TV:n kuvanlaatua.
Gigantti itsekin antaa panel scoreksi 3.9, kun OLED:it alkaa ~8.0:sta, mutta kuvanlaatu kun on myös subjektiivinen asia, niin kannattanee käydä paikan päällä katsomassa kelpaako kuva itselle (jos ei esillä kyseistä, niin yleisesti tuon hintaluokan LED töllöjä).

Samsung tuo markkinoille kuusi eri kokoista Micro RGB -televisiomallia vuonna 2026. 55"-, 65"-, 75"-, 85"-, 100"- ja 115"-mallit. Hinnoista ei vielä tietoa.

Viimeksi muokattu:
Ihan nyt en varsinaisesti ymmärrä, mitä täältä kyselet? Jos löydät jotain muita 280€ maksavia televisioita, niin varmaan voit tehdä niiden välillä vertailuja ja itse päättää järkevyyden?
Yritän vilpittömästi kysyä neuvoa itseäni kokeneemmilta. Olen käyttänyt oman aikani muuhun kun TV- mallien ja markkinoiden kehityksen seuraamiseen ja informaatiota tuntuu olevan loputtoman paljon, mitä tässä nyt ennen uuden ostoa yrittänyt aiheeseen perehtyä. Tätä ketjua oletettavasti lukee myös ihmiset, jotka ovat asiaan enemmän perehtyneet ja pystyvät vastaamaan kysymykseeni todennäköisesti helposti suoralta kädeltä. Samoin kun itse autan ihmisiä vaivattomasti, jos kysyvät aiheista mihin itse olen käyttänyt aikaani ja perehtynyt.

En puolestaan varsinaisesti ymmärrä, miksi edes tarvitsee perustella, mitä täällä kyselen. Sinäkin olisit voinut kirjottaa viestisi perään esim. onko sinusta hinta-laatu-suhteltaan pätevä diili ja perustelut, kun kerran lähdit jotain vastaamaan.

Viimeksi muokattu:
Yritän vilpittömästi kysyä neuvoa itseäni kokeneemmilta. Olen käyttänyt oman aikani muuhun kun TV- mallien ja markkinoiden kehitykseen ja informaatiota tuntuu olevan loputtoman paljon, mitä tässä nyt ennen uuden ostoa yrittänyt aiheeseen perehtyä. Tätä ketjua oletettavasti lukee myös ihmiset, jotka ovat asiaan enemmän perehtyneet ja pystyvät vastaamaan kysymykseeni todennäköisesti helposti suoralta kädeltä. Samoin kun itse autan ihmisiä vaivattomasti, jos kysyvät aiheista mihin itse olen käyttänyt aikaani ja perehtynyt.

En puolestaan varsinaisesti ymmärrä, miksi edes tarvitsee perustella, mitä täällä kyselen. Sinäkin olisit voinut kirjottaa viestisi perään esim. onko sinusta hinta-laatu-suhteltaan pätevä diili ja perustelut, kun kerran lähdit jotain vastaamaan.
On just hyvä sulle, osta pois kuljeksimasta.

Satuin katsomaan mikrobitin artikkelia Bravia 8 II mallista.. siinä oli vertailua S95F niin olipa sen kohdalla outoja lukuja hdr kirkkaudesta.. 4% 1732nits ja 50% 472nits
Mainittu oli että kirkas mutta ei niin kirkas kuin G5.. joo ei olekkaan mutta kyllä muualla saatu n. 10% 2150nits ja 50% 620nits
Mitenhän ne on siellä mittailleet?

Yritän vilpittömästi kysyä neuvoa itseäni kokeneemmilta. Olen käyttänyt oman aikani muuhun kun TV- mallien ja markkinoiden kehityksen seuraamiseen ja informaatiota tuntuu olevan loputtoman paljon, mitä tässä nyt ennen uuden ostoa yrittänyt aiheeseen perehtyä. Tätä ketjua oletettavasti lukee myös ihmiset, jotka ovat asiaan enemmän perehtyneet ja pystyvät vastaamaan kysymykseeni todennäköisesti helposti suoralta kädeltä. Samoin kun itse autan ihmisiä vaivattomasti, jos kysyvät aiheista mihin itse olen käyttänyt aikaani ja perehtynyt.

No, noiden halpis mallien kanssa on vähän niin, että se hinta on se joka merkitsee. Jos mielestäsi hinta on kohillaan, niin osta pois.

Asiantuntemusta noista halpis malleista täällä on hyvin vähän ja ei niistä kauheasti ole vertailujakaan tarjolla, kun huomattavasti kalliimmat mallit kiinnostavat normaalisti ihmisiä. Tässäkin ketjussa lähinnä tapellaan, mikä on se tämän hetken paras televisio.

Ehkä paras neuvo olisi, että yritä päästä näkemään se livenä. Minkälainen kake on? Miten toimii käyttis? Kapula kädessä yritä saada se toimimaan. Ja onko kuva sellainen, että sinä pidät?

Statistiikka

Viestiketjuista
295 533
Jäsenet
80 897
Uusin jäsen
matias09

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom