Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Hulluksi, siis kerta kaikkian minä tulen hulluksi näiden telkkareiden kanssa 😖

Ei hitto. Ylempi saanu 7.8 pistettä ja on kalliimpi, ja alempi saanu 8.2 pistettä ja on halvempi

Mitähän muuta eroa näissä on 🤔

Ei hitto. Ylempi saanu 7.8 pistettä ja on kalliimpi, ja alempi saanu 8.2 pistettä ja on halvempi

Pari postausta aiemmin linkkasin tuon flatpanelsin sivun TCL 2025 TV line-up (with TV compare tool)
Sieltä Ctrl+F hakemalla MQLED85K tulee, että se olisi C7K/QM7K.

Tuosta voit katsoa suoraan mallit rinnakain miten eroavat.

Viimeksi muokattu:
Nyt ois 2111 S90D:ssä.
Millainen on tahti valikoiden latautumisessa-> asetukset -> kuva asetukset -> jne?

Itse en uskalla päivittää S90D:tä kun S95F:ssä tuo toiminta on aika surkeaa..

(edit: Kun vilkaisin niin s90d:lle tarjoaa v. 6500 päivitystä.. lienee oikeasti tuo 2111?
verkkokauppa.com malli..)

Viimeksi muokattu:
Verkkiksen Itä-Euroopan variantti S90D ei ainakaan vielä löydä 1301:n päälle mitään, toki ollut päivitykset poistettuna käytöstä tähän keskipäivään asti.

Millainen on tahti valikoiden latautumisessa-> asetukset -> kuva asetukset -> jne?

(edit: Kun vilkaisin niin s90d:lle tarjoaa v. 6500 päivitystä.. lienee oikeasti tuo 2111?)
En huomaa eroa. Itse poistin heti alussa tv:n asennuksen jälkeen varmaan puolet apeista joten ihan hyvin on toiminut. Se 6500 on asennuksen päätteeksi 2111.

(edit: Kun vilkaisin niin s90d:lle tarjoaa v. 6500 päivitystä.. lienee oikeasti tuo 2111?
verkkokauppa.com malli..)
S95D ensituntuma olisi, että toimii jopa smoothimmin kuin vanhalla 1301 firmiksellä tai about samalla lailla.

Tuo Sampan 2111 firmis tuo lisäksi Google Cast,-toiminnon.
SAMPPA PÄIVITYS 2111.jpg

Äitini päätyi TCL:n halpamalliin. Ei halunnu parempaa vaikka ehdotin hänelle myös tuota kohtuuhintaista TCL QLED 870 jossa on mini-ledin kaltainen taustavalo.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=onYwJGIh8xA&t=183s

S95D ensituntuma olisi, että toimii jopa smoothimmin kuin vanhalla 1301 firmiksellä tai about samalla lailla.
Vertailussa ikivanha MU6000, S90D, S95F
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/xUtqOl5EF1E?si=GZPWNMfk05CYguxO

Minusta tuo S95F tahmaus on ihan luokatonta.. miksi ne meni sössimään, S90D:ssä on sulava lähes aina. Ja ikivanha MU6000 myös..

Nojoo, pitäisi hommata varmaan uusi telkkari. Katselen paljon netflixiä itse ja loppuperhe jotain tv sarjoja lähinnä. Mitään super telkkua en vaadi. Nykyisessä ollut nyt pari vuotta sameat raidat ruudussa, mikä huonontaa kuvanlaatua, eikä telkkari muutenkaan mikään hyvä ole alunperinkään ollut.
Lieneeköhän blackfridayhin tulossa mitään "hyvää tarjousta" ?

Toiveena OK kuvanlaatu, ei tarvitse kuitenkaan mikään huipputarkka olla.
Netflix, youtube, areenat ym palvelut
Hintaluokka 300-500€ ( saako tällä ees mitään järkevää?)
Koko jotain 47-55"

Statistiikka

Viestiketjuista
291 887
Jäsenet
80 170
Uusin jäsen
Kajjde

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom