@Manala Noinhan ne revikat sanoo, mut mä oon nyt menettänyt uskon töllörevikoihin ja todennut noi sokeiksi/lahjotuiksi/epärehellisiksi tai itseni kultasilmäksi/realistiksi/rehelliseksi. Avsforumsilla ja Redditissä kyllä tuntuu löytyvän samanhenkistä realiteetit toteavaa porukkaa aika paljon, eikä mua lämmitä revikoiden kehut ei sitten yhtään sillon ku vaikka leffassa panoroitava tumma aallokko näyttää ihan kusipaskalta (vs. 8-vuotiaalla Sonylla aivan priimaa). Olkoot vaikka mikä Netflix 4K UHD HDR10+ niin nopeat kameraliu-ut vaikka ihan tv-sarjassa esim. Manifest ei esittäydy hyvin filmmakerilla ja vaikka millä asetuksilla.
Se on vähä sama ku pesukoneissa, turha ostaa mitään muuta ku Mieleä vaikka kuinka jossain lehdessä/testissä muut olis muka hetkellisesti parempia/parempi ostos. Muuten tulee vaan paha mieli - mullakin kun ostin painon perusteella 95-kiloisen Boschin 8:n (Made in Germany) ku olevinaan halvalla sai. Ostan seuraavaks Mielen vaikka pitäis maksaa 3000 €. Ja töllöksi en kato enää mitään muuta ku Sonya (ja GoogleTV), ellei nyt suuria mullistuksia tapahdu.