Juuri tuo, mutta oliko tuo rajaus voimassa elokuussa 2023? Tietenkin jos nykyään Samsungin telkkareita paukkuu jatkuvasti, niin voi olla että tuo rajaus on tehty vasta myöhemmin? Joka tapauksessa tein eilen verkkikseen reklamaation. Odotellaan mitä vastaavat.
Tässä on mielestäni hyvä kirjoitus ja tuki jos, myyjä alkaa kiertelemään ja yrittää esimerkiksi tässä minun tapauksessani siirtää vastuutaan Samsungille.
"Kuluttajan on hyvä pitää mielessä, että asian selvittäminen on viime kädessä myyjän vastuulla, vaikka tietyissä tapauksissa tuotteen ostohetkellä asiakas saattaakin saada suoraan esimerkiksi valtuutetun huoltoliikkeen yhteystiedot mahdollisia ongelmatapauksia varten.
Myyjä ei voi kuitenkaan käytännössä vaatia kuluttajaa olemaan yhteydessä muihin tahoihin asian selvittelyssä."
Pysy kartalla takuuasioissa! Monikaan ei luultavasti tiedä, että yksityisasiakkaan on mahdollista saada uusi tuote rikkoutuneen tilalle, vaikka takuu ei…
avplus.fi