Mua harmittaa vietävästi kun ostin Sampan S90D 65" OLEDin enkä tota, koska arvostan ennen kaikkea liiketoistoa ja silmä on ilmeisesti harvinaisen tarkka stutterillekin. 8-vuotias 55" Sony XE9005 on parempi kuvaltansa, paitsi tietysti suoratoistot korkeella laadulla/HDR-/PS5-/Xbox-käytössä. Kyllä Sony vaan osaa noi kuvanparannusprosessorinsa ja tekee kaikesta paskasta (materiaalista ja urheilusta sekä ihmisnaamoista ja maisemapanoroinneista) kultaa. Onhan se AndroidTV:n käyttöliittymäkin 1000x parempi ku Tizen.
Oon mä toki tota S90D toki saanut parantumaan armottomalla tuntikausien ropaamisella ja kuulemma luonnostaankin paranee alkuunsa kuhan hieman saa tunteja. Olis silti pitänyt ostaa se A95L OLED (n. 4500 €) tai sit vaan toi X90L. Se on harmi, ettei noissa Rtingeissä yms. arvostella suomalaisia kaapeli-tv-katselulaatuja yms. vaan pelkästään suoratoisto- ja peli-/leffateollisuuden armoilla kaikki
Jos nyt A95L tai X90L tulis seuraaja, niin vois harkita sen ostamista päätöllöksi ja antaa ton S90D lapsille / jättää pelikäyttöön. Nyt meni pojalle vähä liian hyvä XE9005 ja pitää itekin kattoo urheilut siitä.