-Olen kytkenyt seinäänVarmistetaan nyt ns. itsestään selvyyksiä mutta kuitenkin:
- olet varmaankin kytkenyt laitteen seinään (muuten ei tulisi edes tuota pientä valopalloa)
- olet liittänyt laitteeseen RJ45 kaapelin (eli se pääsee nettiin)
- olet liittänyt laitteen kiinni antenni tai kaapeliverkkoon (tai sateliittiin)
- Yrität myös painaa muitakin kaukosäätimen nappeja kuin virtanappia (esim. joissakin kaukosäätimissä se virtanappi ainoastaan sammuttaa laitteen mutta lähes mitä tahansa muuta nappia painamalla se kytkeytyy päälle), esim. "menu" tms. kun olet hetken odotellut.
- Annat olla hetken kun se pieni valo syttyy (keität vaikka kahvit) jos se ekalla kerralla tekee jotain päivitystä netistä heti, etsii kanavia tai mitä nyt tekeekään.
- Olet antanut olla hetken lämpimässä huoneessa etkä heti ulkoa kylmästä otettuna yritä sitä päälle.
- Siinä ei ole esim. täysin mustaa suojamuovia näytön päällä suojaamassa siirtelyn ajan ettei siihen tule naarmuja?
-En ole liittänyt kun on tarkoitus langattomasti käyttää. Kai se "Welcome" muutenkin tulee näyttöön?
-Olen liittänyt antenniverkkoon. Vanha LG näkyy sillä mainiosti.
-Olen käynyt varmaan joka napin kaukosäätimessä läpi
-Annan olla merkkivalon päällä, koitetaan nyt sitten sitäkin kikkaa
-Laite on ollut tunteja sisällä
-Siinä on läpinäkyvät muovit suojana, en ole poistanut koska todennäköisesti kiikutan sen heti huomenna Pirkkalaan takaisin jos en saa laitetta pelittämään.