Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Mulla on 58" LG 58UF830V hankittu kai vuonna 2018 tai 2019. Siihen tuli yhtäkkiä eilen muutama (5-6 kpl) musta leveähkö pystypalkki. Onkohan tässä kyse just näytön palamisilmiöstä?

TCL QM7K sarjan hinnat julkistettu USA:ssa. TCL 98QM7K, 5000$. Eiköhän ala EU hinnatkin kohta ilmaantumaan.

Olen 75" televisiota ostamassa ja näiden kahden välillä olen arponut että kumman ostan ja miksi näiden välillä on 100 € hintaero. Ainoa ero mitä löysin spekseistä on että Q64D:ssä on Ultimate UHD Dimming ja Q60D:ssä on Supreme UHD Dimming. Näkyykö näiden ero jos molemmat televisiot laitettaisiin vierekkäin ja vertailtaisiin kuvan laatua?

Kumpi näistä kannataisi ostaa?

Mulla on 58" LG 58UF830V hankittu kai vuonna 2018 tai 2019. Siihen tuli yhtäkkiä eilen muutama (5-6 kpl) musta leveähkö pystypalkki. Onkohan tässä kyse just näytön palamisilmiöstä?
Ei, kyseessä on LED-valaistu TV, joita kiinnipalaminen ei koske. Yksinkertaisesti vain sieltä hajosi varmaan jokunen LED, ja TV on sitä myöten kaatopaikkakamaa.

Mikä TV sopisi PS5 kaveriksi? TV tulee vierashuoneeseen seinälle. Budjettiluokan töllö hakusessa mieluusti reilusti alle 500€. Yritin etsiä rtingsin arvosteluiden Hisensä tai TCL:ää mutta niitä ei Suomesta löytynyt, ainakaan halvalla...
Onko ideoita? Koko alle 43" jotta mahtuu seinälle... LG 42" C4 menee vähän budjetin yli kun Verkkokaupassa olisi 799€ hintaan...

Onko ideoita? Koko alle 43" jotta mahtuu seinälle... LG 42" C4 menee vähän budjetin yli kun Verkkokaupassa olisi 799€ hintaan...
Ehkä Thomson? DNA:n asiakkaille näyttäisi olevan 429€ koodilla THOMSONTV50 (en tiedä toimiiko koodi ilman asiakkuutta).
On tuossa sentään 144Hz, QLED, 3 vuoden takuu ja Google TV, mutta muutoin todennäköisesti melko geneerinen vekotin.

1741612332062.png

Vanhemmille hakusessa 70"+ TV normikanavien, Maxin ja YLE Areenan katseluun. Redditissä ainakin tätä Sonya suosittelivat, mutta 1500€ kuulostaa aika tuuhealta kaksi vuotta vanhasta mallista.

77" C4 olisi varmasti hyvä vaihtoehto, jos hinta lähikuukausina tulisi vielä vähän alaspäin tuosta 1999€.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 570
Jäsenet
76 643
Uusin jäsen
paveboy85

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom