Häh? Sony julkaisee useimmat mallinsa yleensä vuoden alkupuolella. Vuoden 2019 mallit julkaistaan vuoden 2019 alkupuolella.Eli 2017, nyt myydään 2019 mallia. [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Häh? Sony julkaisee useimmat mallinsa yleensä vuoden alkupuolella. Vuoden 2019 mallit julkaistaan vuoden 2019 alkupuolella.Eli 2017, nyt myydään 2019 mallia. [emoji1]
Philips 65PUS8602 65" Smart Android 4K Ultra HD LED ‐televisio 1 499,90 €No löytyykö 65" koossa parempaa jos oikeasti maksimikustannus saa olla sen 1500e?
Mielenkiinnosta kysyin onko sinun yksilössä varsinkin tummissa hiuksissa tai tumma takki kun katot esm elokuvaa nin meneekö musta tukkoon tulee niin kuin kiiltokuva tai olis maalattu kiiltävä musta .mulla siis sama phiilips 2viikkioa vajaat vanha.Tuli vkloppuna katsottua muutama lätkämatsi 65PUS8102:lla ja kuva oli hyvää ja sulavaa. Ei mitään likaisuuksia tai raitoja, olin positiivisesti yllättynyt, koska erityisesti lätkän katselussa tätä mallia ovat jotkut haukkuneet.
Viaplayn kautta CC-ultralla.
Jos paikallishimmennys on päällä niin kyllä. Muuten kuvasta on vaikea sanoa koska riittävällä valoitusajalla saa minkä vain LCDn näyttämään epätasaiselta, varsinkin kun VA-paneeleissa on usein suoraan edestä katsottuna tuollainen "tummentuma" joka vaihtaa paikkaa kun katselukohtaa vaihtaa.Tämmönen Sonyn 65XE9005 tuli hankittua, pitänee varmaan palauttaa?
En tiedä onko tuo huonompi yksilö vrt muut, mutta juuri tuossa näkyy syy, minkä vuoksi en itse pitänyt FALD:ia (Ennemmin itse katselen tasaisempaa mustaa, vaikka se onkin keskimäärin harmaampaa)Tämmönen Sonyn 65XE9005 tuli hankittua, pitänee varmaan palauttaa?
Oho onpa huono tuo paneeli 9005 sonyssa.philipsissä tosiaan hyvä tuo musta normi full elokuvilla. kun vaikka katsoo pimeessä niin ala ja yläpalkit on lähes pikimustia.HDR:ssä hieman näkyy hämärässä texstityksestä johtuva pummppaus mut täysin tyytyväinen .Tämmönen Sonyn 65XE9005 tuli hankittua, pitänee varmaan palauttaa?
Kyllä mutta luulen et pitää ottaa huomioon vaikka kirkkautta nostin aika rajusti mutta vastaavasti taustavalon säädöllä 10 pykälää laskin yleistä kirkkautta ja se on aika paljon .jotain tuo kirkkauden nosto ja taustalon samanaikainen lasku teki kuvalle hyvässsä mielessä.vaikka ehkä musta simienkin arvoiden ei niin hyvää enää mut mut muutakaan en keksi tuohon säädöt loppuu kesken.gamma säätö ei auta tuohon kiiltokuvaan .pääsen suorasn vertasmaan kummillakin asetuksilla kun ovat ihf- päivä ja vanhat säädöt ihf yö asetuksiin laitettu. .^ Kirkkaus 57-->80 kyllä mustan taso on sitten varmaankin jotain ihan muuta kuin ennen.
Vai säädetäänkö musta Philipsissä jollain muulla termillä kuin kirkkaus?
On paikallishimmennys päällä ja on siis livenäkin paha. Leffaa kun katsoo niin alhaalle jäävä musta palkki näkyy epätasaisena.Jos paikallishimmennys on päällä niin kyllä. Muuten kuvasta on vaikea sanoa koska riittävällä valoitusajalla saa minkä vain LCDn näyttämään epätasaiselta, varsinkin kun VA-paneeleissa on usein suoraan edestä katsottuna tuollainen "tummentuma" joka vaihtaa paikkaa kun katselukohtaa vaihtaa.
Siis jos livenä vastaa kuvaa, vaihtaisin.
Viallinen paneeli tms, takuuseen tai vaihtoon.On paikallishimmennys päällä ja on siis livenäkin paha. Leffaa kun katsoo niin alhaalle jäävä musta palkki näkyy epätasaisena.
Noniin, postikusti haki meikäläisen Philipsin. Olenko tosiaan ainoa, jolla on ollut käynnistämis-/sammuttamisongelmia PUS8102:n kanssa? Totaalisen mystiset oireet tuossa meikäläisen TV:ssä, toivottavasti ei tule toista samanlaista tilalle.
En jotenkin kuollaksenikaan keksi mikä tuollaiset oireet voi edes aiheuttaa? Hämärintä oli, että vahvistimen päällä ollessa televisio käynnistyi ja sammui normaalisti
Ei ole minun yksilössä ollut mitään ongelmia, ei tässäkään suhteessa.Mielenkiinnosta kysyin onko sinun yksilössä varsinkin tummissa hiuksissa tai tumma takki kun katot esm elokuvaa nin meneekö musta tukkoon tulee niin kuin kiiltokuva tai olis maalattu kiiltävä musta .mulla siis sama phiilips 2viikkioa vajaat vanha.
Vähän tuo haiskahtaisi HDMI-CEC -ongelmalta. Mutta toki jos TV ei suostunut yhdistämään App Galleryyn, niin silloin siellä on täytynyt olla joku muukin bitti vinossa. Mikä vahvari sulla? HDMI:lläkö kytketty?
Saako udella millaiset kuva asetuset sinulla.!Ei ole minun yksilössä ollut mitään ongelmia, ei tässäkään suhteessa.
Ei ole minun yksilössä ollut mitään ongelmia, ei tässäkään suhteessa.
eli tämäkö poistunut?
"The only nuance that could not be solved even with calibration is the understated amount of details in blacks. Television for some reasons lost about 8 darkest tones of gray. To eliminate this phenomenon, the value of "Brightness" should be raised to 70, which is not an option, because it will deprive the image of contrast.
Źródło: Philips PUS8102 TEST telewizora z podświetleniem Direct LED 2017 Ultra HD"
Miulla ei poistunut normi säädöillä.piti nostaa kirkkaus 75-80 ja vastaavasti laskea taustavalo 25.(philipsin taustavalo nimellä kondrastin säätö) ja oikeaa kondrastiakin piti toimenpiteen jälkeen nostaa 95.eli tämäkö poistunut?
"The only nuance that could not be solved even with calibration is the understated amount of details in blacks. Television for some reasons lost about 8 darkest tones of gray. To eliminate this phenomenon, the value of "Brightness" should be raised to 70, which is not an option, because it will deprive the image of contrast.
Źródło: Philips PUS8102 TEST telewizora z podświetleniem Direct LED 2017 Ultra HD"
En tiedä onko saman ongelman oire, mutta mustalla taustalla saattaa pienet kirkkaat yksityiskohdat jäädä näkymättömäksi. Ei ole ollut päivityksillä vaikutusta asiaan.HDTVPolskan testi on päivätty 25.10.2017 ja päivityslogissa lukee seuraavaa:
TPM171E _ 001.002.176.000 – Date: 2017/10/27 - Improvement for PQ of 8102 and 8602 range
https://www.download.p4c.philips.com/files/6/65pus8102_12/65pus8102_12_fhi_fin.pdf
Olitko @Mikael asentanut TV:tä uudestaan firmispäivityksen jälkeen? (Tiedän, että se on helvetinmoinen homma uudelleenasentaa kaikki appit sun muuta...)
Kun ostin tv.n 2viikkoa sitten niin välittömästi asennuksen yhteydessä tuli päivitys .en vaan muista mikä ja en kyllä ole sen jälkeen palauttant tv .tä alkuasetuksiin .Pitäiskö kokeilla eli auttaisko se tuohon kuva ongelmaan .Ei mulle ongelma olis asennella kaikkea uusiksi .HDTVPolskan testi on päivätty 25.10.2017 ja päivityslogissa lukee seuraavaa:
TPM171E _ 001.002.176.000 – Date: 2017/10/27 - Improvement for PQ of 8102 and 8602 range
https://www.download.p4c.philips.com/files/6/65pus8102_12/65pus8102_12_fhi_fin.pdf
Olitko @Mikael asentanut TV:tä uudestaan firmispäivityksen jälkeen? (Tiedän, että se on helvetinmoinen homma uudelleenasentaa kaikki appit sun muuta...)
Kun ostin tv.n 2viikkoa sitten niin välittömästi asennuksen yhteydessä tuli päivitys .en vaan muista mikä ja en kyllä ole sen jälkeen palauttant tv .tä alkuasetuksiin .Pitäiskö kokeilla eli auttaisko se tuohon kuva ongelmaan .Ei mulle ongelma olis asennella kaikkea uusiksi .
Ne löytyvät pari sivua sitten.Saako udella millaiset kuva asetuset sinulla.!
En ole ainakaan huomannut tuollaista.eli tämäkö poistunut?
Selvä pitääpä tehä tuo homma vaikka voip olla ettei se auta koska joku päivitys tuli tv.tä asentessa eka kerran !Tehdasasetusten palautus ei asenna televisiota uudestaan.
Pitää käyttää "Asenna TV uudelleen"-toimintoa, joka tyhjentää telkun kokonaan ja asentaa koko uudella firmiksellä varustetun käyttiksen uudestaan.
Tuosta voi olla apua. Nuo telkut kun tulee jollain vanhalla firmiksellä joka tapauksessa mikä niihn on tehtaalla asennettu.
Oletko huomannut tuossa, tai onko kukaan huomannut omassaan, että se yrittää nettiin joka yö neljältä ja kuudelta? Jos jättää WiFin päälle, niin tulee logiin ilmoitus. Lisäksi tuo aiheuttaa sen, että se alkaa huudattamaan yöllä jotain TV kanavaa taustalla. Paneeli on silti yhä lepotilassa.
Minne mahtaa Philipsi haikailla keskellä yötä, lähettääkö jotain telemetria tietoja?
App Galleryn olen kytkenyt kokonaan pois päältä, koska se on niin turha ja esittää joitain ehdotuksia kotinäkymässä.
Olet painanut kaukosäätimen eco nappia.Uusi LG 49SK7900-televisioni saapui eilen. Säädin kuva-asetuksia koko illan ja löysin omaa silmääni miellyttävät asetukset eri sisääntuloille (Live TV, HDMI1 johon Xbox One X on kytketty jne)
Tänä aamuna käynnistin Xboxin ja ajattelin että pelailen hetken aikaa ennen töihin lähtöä. Kun vaihdoin tv:n sisääntulon HDMI1:lle, huomasin, että kaikki edellisiltana muokkaamani kuva-asetukset olivat kadonneet ja tv oli palannut automaattisesti takaisin Eco-kuvatilaan. En löytänyt eilen tekemiäni muutoksia mistään, enkä ollut tietenkään kirjoittanut niitä mihinkään ylös. Kaikki säätäminen meni siis hukkaan.
Onko kenelläkään tietoa mistä tämä voi johtua ja miten tämän voisi korjata? Ja ennen kuin kysytte: tv:ni on Home-tilassa.
Ps. Tv myös muuttaa kuvatilansa automaattisesti HDR-tilaan kun avaan Netflixin Xboxin kautta, ja Dolby Vision-tilaan jos avaan Netflixin LG:n oman webOS:n kautta. Ei siinä muuten mitään, mutta sekä tuossa HDR- että Dolby Vision-tilassa on vähemmän asetuksia muokattavana. Voiko tuohon vaikuttaa itse vai onko kyseessä vain LG:n vammais... siis ominaisuus jota ei voi muuttaa?
Ps. Tv myös muuttaa kuvatilansa automaattisesti HDR-tilaan kun avaan Netflixin Xboxin kautta, ja Dolby Vision-tilaan jos avaan Netflixin LG:n oman webOS:n kautta. Ei siinä muuten mitään, mutta sekä tuossa HDR- että Dolby Vision-tilassa on vähemmän asetuksia muokattavana. Voiko tuohon vaikuttaa itse vai onko kyseessä vain LG:n vammais... siis ominaisuus jota ei voi muuttaa?
@Mustang243 en päivittänyt eilen muuta kuin Netflixin. Televisio tuskin on itse voinut ajaa automaattisia päivityksiä yön aikana?
Minulla LG:n (B6 OLED) Netflix/Amazon jne. vaihtaa kuvatilaa katsottavan ohjelman mukaan vasta, kun ohjelmaa alkaa katsomaan. Eri tiloihin on omat säädöt, mutta ainakaan Amazonissa kaikki säädöt ei pysy muistissa vaan täytyy laittaa joka "istunnossa" erikseen päälle (Netflixissä pysyy).Ps. Tv myös muuttaa kuvatilansa automaattisesti HDR-tilaan kun avaan Netflixin Xboxin kautta, ja Dolby Vision-tilaan jos avaan Netflixin LG:n oman webOS:n kautta. Ei siinä muuten mitään, mutta sekä tuossa HDR- että Dolby Vision-tilassa on vähemmän asetuksia muokattavana. Voiko tuohon vaikuttaa itse vai onko kyseessä vain LG:n vammais... siis ominaisuus jota ei voi muuttaa?
Tv palautettu alkuasetuksiin niin kuin uutena käyttöönotossa ja aloitettu asennus alusta kuvaasetuksia myöten .Resotoinnista ei ollut apua tuohon mustan kiltokuva mössöön eli jatkuu samanlaisena ja uusin päivitys koneessa.HDTVPolskan testi on päivätty 25.10.2017 ja päivityslogissa lukee seuraavaa:
Jostain saksan foorumilta olin lukevinani että hakee joka yö päivityksiä tossa neljän aikoihin,Oletko huomannut tuossa, tai onko kukaan huomannut omassaan, että se yrittää nettiin joka yö neljältä ja kuudelta? Jos jättää WiFin päälle, niin tulee logiin ilmoitus. Lisäksi tuo aiheuttaa sen, että se alkaa huudattamaan yöllä jotain TV kanavaa taustalla. Paneeli on silti yhä lepotilassa.
Minne mahtaa Philipsi haikailla keskellä yötä, lähettääkö jotain telemetria tietoja?
Tällaisesta kuvasta ei voi sitten millään erottaa puvun tummia varjoja....Television for some reasons lost about 8 darkest tones of gray...
Ei ole mulla auennut itestään kertaakaan .Tv ilmoittaa jos tulee joku päivitys ja ilmoittaa kun laitan seuravan kerran lepotilaan niin asentaa.Eri asia on play kaupan Apsit ne se asentelee itsekseen jos on playssä valittuna asetuksista "asenna automaattisesti"Oletko huomannut tuossa, tai onko kukaan huomannut omassaan, että se yrittää nettiin joka yö neljältä ja kuudelta? Jos jättää WiFin päälle, niin tulee logiin ilmoitus. Lisäksi tuo aiheuttaa sen, että se alkaa huudattamaan yöllä jotain TV kanavaa taustalla. Paneeli on silti yhä lepotilassa.
Olisikohan 55" kokoluokassa mitään järkevää vaihtoehtoa halvemmalla, jossain 600€-800€ luokassa, jotka ei olisi ihan kauheaa kuraa?
Älyominaisuuksilla ei ole minulle mitään väliä, en aio käyttää yhtäkään vaan tulee HTPC:n kylkeen, jolloin toimivuus PC:n kanssa toki tärkeä.
Tärkeintä olisi, että olisi hyvät mustantasot ja tasainen kuva, jonka viimeistään kalibroimalla saisi hyvään kondikseen. Tarjontaa tuntuu olevan aivan järkyttävästi. Olisikohan listaa malleista, joista kannattaisi lähteä liikkeelle?