Yleinen TV:n hankinta- & säätöketju

Mä olen pohtinut LG C5 77-tuumaisen ostoa. Verkkokaupassa on 150 e kalliimpi kuin Multitronicilla, mutta Verkkokaupasta saisi 3 vuoden takuun. Onkohan 1 vuosi lisätakuuta 150 euron arvoinen?

Toisaalta samalla hintaa ja halvemmalla saisi isompia ei-OLEDeja... vaikea päättää.

Illasta lähtien olen testaillut 42" C5:sta. Tuli pleikkarin kaveriksi/satunnaisesti elokuviin pelihuoneeseen. Voin isosti suositella kun ei varmasti isommat kalpene tämän edessä. Huikea kuvanlaatu ilman Oledia ennen eläneelle. Mietin itsekin hommaisiko qn80f vai suuremman C5:sen. Järki/eurot voittivat ja täytyy olla tyytyväinen. Ennemmin Oled ja pienempi ruutu kuin Qled ja suurempi 👍 Poweri olisi tarjonnut tähän vuoden lisätakuun 87 euron hintaan mutten tähän 799e hintaan nähnyt sitä tarpeelliseksi kun on laaja kotivakuutus...

Osaisko joku sanoa kuinkas hyvät sisäänrakennetut chromecastit on nykyisissä televisioissa? Tällä hetkellä löytyy Philipsin jo muutaman vuoden vanha 70PUS9005/12, mutta chromecastissa ei riitä hertsit/framet, jos vaikka nopeatempoista pelistriimiä katsoo niin kuva voisi olla sulavampi. Alkais olemaan jo muutenkin aika ostaa uudempi televisio ja pitäs pärjätä sisäänrakennetulla chromecastilla

Statistiikka

Viestiketjuista
296 766
Jäsenet
81 199
Uusin jäsen
JaloSundqvist

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom