Tälle on kovat odotukset. Kirjat (Wool) on pakkolukemista post apon ystäville.
Muuten ok mutta AppleTV, en ota enää lisää tilauksia (3 saa riittää).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tälle on kovat odotukset. Kirjat (Wool) on pakkolukemista post apon ystäville.
Itseä häiritsi trailerissa se että syvänteiden eri tasot oli selvästi näkyvissä toisilta tasoilta. Kirjasarjassa sai vaikutelman, että tasot ei juuri näy toisille tasoille, korkeintaan alemman/ylemmän tason ja tason sulkevan oven. Noh pikkuasioita, enkä usko tuon häiritsevän itse sarjaa katsoessa... Itse traileri kyllä näytti mainiolta ja koko tv-sarja tuli itselle puskista.Hyvä kirjasarja, hienoa että on tulossa trailerin näkymien mukaan myös hyvä sarja. Pitää katsoa sitten syksyllä. Onpa tullut luettua jonkin verran Scifikirjoja ja melko useasta on tullut mainioita tv-sarjoja.
Itseä häiritsi trailerissa se että syvänteiden eri tasot oli selvästi näkyvissä toisilta tasoilta. Kirjasarjassa sai vaikutelman, että tasot ei juuri näy toisille tasoille, korkeintaan alemman/ylemmän tason ja tason sulkevan oven. Noh pikkuasioita, enkä usko tuon häiritsevän itse sarjaa katsoessa... Itse traileri kyllä näytti mainiolta ja koko tv-sarja tuli itselle puskista.
Ihan toimivasti tehty juttu, vaikkei ihan tajuntaa räjäyttänytkään (The Peripheral).Ekat pari jaksoa katotottu ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä.
AppleTV:ssä on kyllä hiton hyviä scifisarjoja: See, For All Mankind ja Foundation.Muuten ok mutta AppleTV, en ota enää lisää tilauksia (3 saa riittää).
Hyvä kirjasarja, hienoa että on tulossa trailerin näkymien mukaan myös hyvä sarja. Pitää katsoa sitten syksyllä. Onpa tullut luettua jonkin verran Scifikirjoja ja melko useasta on tullut mainioita tv-sarjoja.
Sci-fiä tai ainakin hyvää sellaista on niin vähän, että on pelkästään hyvä asia, että mieluummin vaikka kaikista genren kirjoista tehtäisiin elokuviaMinulle selvisi just vähän aikaa sitten, että Siilo kirjoja on jo kymmenen, kun suomennettu on vain kolme. Pentele.
Sittan tuo TV-sarja juttu, kun tuntui että jokaisesta hyllystä olevasta SciFi tai Fantasia kirjasta tehdään elokuvaa tai sarjaa. Pitäisi oikein joku kerta laskea, kun alkoi mennä naurettavan puolelle. Saahan niistä toki moni kirveestä kauan ennen päätöstä, mutta kuitenkin.
Minulle selvisi just vähän aikaa sitten, että Siilo kirjoja on jo kymmenen, kun suomennettu on vain kolme. Pentele.
Sittan tuo TV-sarja juttu, kun tuntui että jokaisesta hyllystä olevasta SciFi tai Fantasia kirjasta tehdään elokuvaa tai sarjaa. Pitäisi oikein joku kerta laskea, kun alkoi mennä naurettavan puolelle. Saahan niistä toki moni kirveestä kauan ennen päätöstä, mutta kuitenkin.
Hugh Howeystä puheenollen, onko kukaan lukenut sitä sen toista sarjaa, Sandia? Onkohan siitä mihinkään?
Itse odotan kuin kuuta nousevaa jos ne saa tuon Hyperionin tv-sarjaksi/elokuviksi Dyynin tms tasolla. Siinä on kova kirjasarja jos ei joku ole vielä lukenut. Lisää juttua asiasta Why the Sci-Fi Novel 'Hyperion' Could Be the Next Great Film or TV Adaptation
Toki tämä linkin takainen juttu ei nyt vielä mitään tarkoita, mutta toivossa on hyvä elää.
Itsellä on kaikki 4 hyperionia hyllyssä ja olen tainnut kahdesti lukea läpi.Hyllystä löytyy Hyperionkin. Näköjään 1997 on painettu nuo isot pokkarit. Aika ei ole kohdellut hyvin, kun rupeavat kellastumaan. 25 vuotta sitten luettu. Niin se aika rientää.
Toinen mistä voisi tehdä jotain on tuo Raynoldsin Revelation Space sarja vuodelta 2003 suomennos aloitettu.
Nyt menossa Asema 11 ja varmaan tulee tuo Jenkki Station Eleven UHD TV-sarja ostettua ja katsottua tässä keväällä.
Hyllystä löytyy Hyperionkin. Näköjään 1997 on painettu nuo isot pokkarit. Aika ei ole kohdellut hyvin, kun rupeavat kellastumaan. 25 vuotta sitten luettu. Niin se aika rientää.
Toinen mistä voisi tehdä jotain on tuo Raynoldsin Revelation Space sarja vuodelta 2003 suomennos aloitettu.
Nyt menossa Asema 11 ja varmaan tulee tuo Jenkki Station Eleven UHD TV-sarja ostettua ja katsottua tässä keväällä.
Sandissa alkaa vähän taisteluväsymys näkyä, sellainen 6,5/10.Hugh Howeystä puheenollen, onko kukaan lukenut sitä sen toista sarjaa, Sandia? Onkohan siitä mihinkään?
Sandissa alkaa vähän taisteluväsymys näkyä, sellainen 6,5/10.
Nykyinen kustantamotouhu vaikuttaa aika kovalta kirjailijaa kohtaan, kun jatko-osia pitää painaa väkipakolla, johtaen Expansen tyylisiin katastrofeihin.