Tuleekohan tuota N64 ohjainta kivijalkamyymälöihin vai pelkästään tonne nintendon omaan storeen?
Todennäköisesti vain jälkimmäiseen ja vaatii aktiivisen Online-jäsenyyden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuleekohan tuota N64 ohjainta kivijalkamyymälöihin vai pelkästään tonne nintendon omaan storeen?
Saattaa olla että tulee BF-alennukseen, mutta voi olla että ei tule. Kristallipallo oli hieman sumea, mutta toivottavasti tästä oli silti apua.Lapsille olen katsellut Switch Liteä uutena/käytettynä ja jotenkin tuntuu huimalta käytettyjen hinnat. Hyllystäkin irtoaa alle kahteensataan mutta kun käytetyt samoissa hinnoissa. Lapsille kuitenkin tulossa niin käytettykin kelpaisi.
Onkohan mahdollisesti Black fridayna tulossa alennukseen näitä vai pysyykö hinta suht samana?
Saattaa olla että tulee BF-alennukseen, mutta voi olla että ei tule. Kristallipallo oli hieman sumea, mutta toivottavasti tästä oli silti apua.
Väitän, että pysyy suht samana. Jos napsahtaa joku megahyper tarjous niin nuo viedään sekuneissa. Kaikki pelikoneet viedään käsistä hyvään hintaan. Toki jos f5 rämppäämiseen haluaa lähteä. Käytettynä kandee myös huomioida onko noissa pelejä mukana. Nintendon pelit pysyy siinä 40-50e, joten jos saat parillasadalla pelin tai kahden kera niin onhan tuo aika jees.Lapsille olen katsellut Switch Liteä uutena/käytettynä ja jotenkin tuntuu huimalta käytettyjen hinnat. Hyllystäkin irtoaa alle kahteensataan mutta kun käytetyt samoissa hinnoissa. Lapsille kuitenkin tulossa niin käytettykin kelpaisi.
Onkohan mahdollisesti Black fridayna tulossa alennukseen näitä vai pysyykö hinta suht samana?
Saksan Amazonista: https://www.amazon.de/dp/B0915Y4Q1F/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_dl_WC3YZEK6F7T7YHTMSA1D?psc=1Jos haluaa kantolaukun, johon sopii Split Pad Pro, niin onko jenkeistä tilaaminen ainoa vaihtoehto?
Esim. tämä: https://www.amazon.com/ButterFox-Nintendo-Switch-Controller-Dockable/dp/B0899NBQVV
Vai saako jostain lähempää vastaavaa? OLED malli kyseessä, mutta pitäisi vissiin tuohon kuitenkin mahtua.
KiitosSaksan Amazonista: https://www.amazon.de/dp/B0915Y4Q1F/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_dl_WC3YZEK6F7T7YHTMSA1D?psc=1
Ei henk.koht kokemusta kyseisestä kotelosta mutta oma "normi" Tomtoc ollut todella laadukas
Päädyin loppujen lopuksi ostamaan Oled-mallin ja v2 lähtee kiertoon.
Onko Oledin mukana tullut virta ja hdmi-kaapeli samaa laatua kuin v2:sen? Olis piuhat nyt niin kivasti laitettu ettei jaksaisi alkaa irroittelemaan ja laittamaan uudet tilalle jos ovat identtiset.
Toki Oled-mallin telakassa on se nettipiuhan paikka. Ja oliko siinä rakennettakin vähän parannettu?Tuli muuten testattua, että OLED-versio toimii suoraan vanhankin Switchin telakassa, eli ei tartte edes telakkaa vaihtaa ellei halua
Pakko kysyä että minkä värinen konsoli?Kaikenkaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen Oled-malliin. Näyttö on erittäin nätti ja sopivan kokoinen handheld-pelaamiseen, joy-conit asettuvat v2:sta jämäkämmin paikalleen ja dockissa ollessaan tuntuu olevan parempi yhteys konsoliin (tämä varmaan vain sattumaa). Tämä tuntuu olevan sellainen millaiseksi olin Switchin aina kuvitellut (ja millainen sen olisi pitänyt alunperin olla)
Sama täällä, valkoinen ja vasen hieman väljä.Pakko kysyä että minkä värinen konsoli?
Itsellä se valkoinen ja vasemman puoleinen joy-con on hiukan väljä. Aiemmin omistin alkuperäisen switchin ja siinä joy-conit oli pirusti tiukemmin. Liekö vain laatuvaihtelua, eipä tuo käyttöä haittaa.
Ei taida 3ds tai 2ds xl saada enää mistään muualta kun torista ryöstöhintaan? Menin myymään omani vuosia sitten ja nyt ois penskat siinä iässä että pokemon maistuu..
Nyt on alkanut kuulumaan vinkumista että Switch pitäisi saada 6 vuotiaalle, totaalisen pihalla tästä switch touhusta niin voiko joku vetää ns. run downin mitä kannattaa ostaa ja mitä ei?
1) Mitä eri versioita ko laitteesta on, kannattaako jotain välttää?
2) Mitä lisälaitteita suositellaan ja miksi?
3) Onko jotain must have juttuja peruslaitteen lisäksi?
4) Nopean googlailun perusteella on kaiken näköistä joyconia tms, mitä näistä pitäisi tietää?
5) Löytyykö tähän jotain originaalin Nintendon tyyppisiä pyssyjä (Duck Hunt jne) tms jotka on hyväksi todettuja?
6) onko peleissä jotain region lockkeja tms?
Kiitos etukäteen.
1) Vanhempaa "V1" mallia ei kannata enää ostaa. Uudemmassa parempi akunkesto. Vanhempaa ei taideta enään juuri missään myydä mutta uuden tunnistaa punaisesta myyntilaatikostaNyt on alkanut kuulumaan vinkumista että Switch pitäisi saada 6 vuotiaalle, totaalisen pihalla tästä switch touhusta niin voiko joku vetää ns. run downin mitä kannattaa ostaa ja mitä ei?
1) Mitä eri versioita ko laitteesta on, kannattaako jotain välttää?
2) Mitä lisälaitteita suositellaan ja miksi?
3) Onko jotain must have juttuja peruslaitteen lisäksi?
4) Nopean googlailun perusteella on kaiken näköistä joyconia tms, mitä näistä pitäisi tietää?
5) Löytyykö tähän jotain originaalin Nintendon tyyppisiä pyssyjä (Duck Hunt jne) tms jotka on hyväksi todettuja?
6) onko peleissä jotain region lockkeja tms?
Kiitos etukäteen.
Jos ostat dockillisen Switchin ja pelaat nettipelejä, niin voi harkita USB LAN -adapterin ostamista langallisen netin saamiseksi.
Tuli hankittua Switch Lite osarina 199e hintaan DNA:lta. Mun eka käsikonsoli sitten 90-luvun ja Gameboyn
Tuubivideoita tullut jo katsottua mitä pelejä kannattaisi hankkia. FPS pelien ystävänä päädyin sit ostaa kolmen pelin Borderlands paketin CDON Comista ja rauhallisempaan pelailuun Shakin.
Oon ihan käsi konsolipelaamisessa. Saa nähä onko vaikea oppia kun tottunut ikänsä näppikseen ja hiireen.
Tuo Switchin pelivalikoima on nykyään ihan älytön. Pelkästään timanttisten indie-pelien läpikahlaamiseen menee satoja tunteja. Saati sitten kun alat käymään Nintendon omaa 1st party-tarjontaa läpi. Indiepeleistä suositukset suoriltaan Into the Breach, Cyber Shadow ja Blasphemous.Tuli hankittua Switch Lite osarina 199e hintaan DNA:lta. Mun eka käsikonsoli sitten 90-luvun ja Gameboyn
Tuubivideoita tullut jo katsottua mitä pelejä kannattaisi hankkia. FPS pelien ystävänä päädyin sit ostaa kolmen pelin Borderlands paketin CDON Comista ja rauhallisempaan pelailuun Shakin.
Oon ihan käsi konsolipelaamisessa. Saa nähä onko vaikea oppia kun tottunut ikänsä näppikseen ja hiireen.
Tuli hankittua Switch Lite osarina 199e hintaan DNA:lta. Mun eka käsikonsoli sitten 90-luvun ja Gameboyn
Tuo Switchin pelivalikoima on nykyään ihan älytön. Pelkästään timanttisten indie-pelien läpikahlaamiseen menee satoja tunteja. Saati sitten kun alat käymään Nintendon omaa 1st party-tarjontaa läpi. Indiepeleistä suositukset suoriltaan Into the Breach, Cyber Shadow ja Blasphemous.
Mikä tuossa ei napannut?Pitäsköhän antaa vielä kolmas mahdollisuus Botwille. Kahdella ekalla kerralla ei napannut.
En oikein itsekään tiedä. Väkisin pelasin johonkin asti, kunnes huomasin, ettei vain tullut enää pelattua. Aseiden hajoilu esimerkiksi tympi, mutta tuskin se on syy kuitenkaan. Ihan mielenkiintoisia pulmia ym siinä kyllä oli, mutta ei vain enempää jaksanut millään pelata. Odotin ehkä liikoja, kun niin paljon peliä kuitenkin ylistetty. Muut zeldat kyllä olen läpi pelannut ja kovasti nauttinutkin.Mikä tuossa ei napannut?
Samaa mieltä luolastoista. Ne on olleet Zeldojen tavaramerkki jo niin pitkään, eikä nuo Divine Beastit niitä korvanneet mitenkään.Itse haluaisin takaisin ihan klassiset luolastot eri elementteihin perustuen. Botwin Divine Beastit ei minusta mitenkään pärjännyt aikaisempien luolastoihin tms. Sitten ne lukuisat pienet puzzle luolat ei oikein pidemmän päälle innostanut. Aseiden hajoilu ei ollut ollenkaan minun juttuni myöskään.
Iski deja vu niin laitetaas tilannepäivitystäPitäsköhän antaa vielä kolmas mahdollisuus Botwille. Kahdella ekalla kerralla ei napannut.
Pitäsköhän antaa vielä kolmas mahdollisuus Botwille. Kahdella ekalla kerralla ei napannut.
Itsellä täysin sama tilanne, kaksi kertaa olen pelin omistanut ja molemmilla kerroilla pelikelloon on tullut arviolta 30h-50h, mutta sitten nousee seinä vastaan.Mäkin oon jo 3-4 kertaa aloittanut BOTW ja jäänyt kesken. Viimeisimmällä yrityksellä mentiin jo kymmenisen tuntia (?) mutta jotenkin vaan vetovoima hiipui nollaan.
Eipä sillä, nuo on sen verran ajattomia että saattaahan tuo joskus vuosien päästä vielä inspiroida läpipeluuseen asti, jos oikein tylsää on.
Tykkään silti noista muista enemmän, esim. Wind Waker ja Link to the Past.
Ite pelasin pelin melkein läpi pelin julkaisun tienoilla (Wii U:lla) ja aika samoihin fiiliksiin jäi silloin kesken (paitsi en muista harhailua, selkeä punainenlanka tässä mun mielestä on) - keskeisin syy näin jälkiviisaana oli juurikin nuo hajoavat aseet mikä latisti tunnelmaa kun ei edes halunnut edetä pelissä tietäen menettävänsä hienot, vaivalla kerätyt aseet. Jälkiviisaan jälkiviisaana voikin todeta, että käyttämistä varten ne aseet on ja parempaa tulee eteen jatkuvasti, turha niitä on säästellä (toki taktikoinnista ei ole haittaa eli vähän suunnitella minkä tyyppistä asetta millekki reissulle ottaa mukaan). RDR2 en muista kiinnittäneeni huomiota oikeastaan lainkaan millanen tussari kulki mukana, siinähän pystyi rennosti vaan paukuttelemaan eteenpäin miettimättä varusteita lainkaan (vai muistanko väärin? ) - mikäli siinä ois ollu hajoavat aseet hienoilla erikoiskyvyillä niin olishan sekin ollut tunkkaisempaa etenemistä mikäli niitä hyviä aseita olisi alkanut säästämään.Itsellä täysin sama tilanne, kaksi kertaa olen pelin omistanut ja molemmilla kerroilla pelikelloon on tullut arviolta 30h-50h, mutta sitten nousee seinä vastaan.
Ehkä siinä on vähän sama kuin AC Valhallassa, liikaa kaikkea, tulee aivan liian paljon harhailtua päämäärättömästi. Ja ne hajoavat aseet aiheutti kyllä suunnatonta ärsytystä.
Muuten peli oli kyllä hyvä, grafiikat, yleinen ilme, puzzlet jne, mutta kiinnostus ei vaan kantanut loppuun asti.
Ja sitten taas RDD2 taas jaksoi kiinnostaa vaikka siinäkin iso pelimaailma on. En osaa sanoa missä vika
Edit: omasta mielestä spirit tracks ja phantom hourglass pitäisi tehdä switchille asap