Minä taas taidan tykätä Windwakerista itse asiassa kaikista eniten.
Jep, tiedän, että se on monien suosikki ja lasketaan yleisesti Zeldojen parhaimmistoon. Siksi sanoinkin olevani kummajainen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä taas taidan tykätä Windwakerista itse asiassa kaikista eniten.
Samaa mieltä. Nämä kaksi klassista Zeldaa ovat ehdottomasti sarjan parhaimmat.Makuja niin monenlaisia Omasta mielestäni paras taas on Link Between Worlds ja hyvänä kakkosena Link to the Past.
Itse en oo muita Zeldoja pelannut kun tätä BotW:ii mutta eiköhän tämäkin mene heittämällä vähintään all time Top 10:n peleissä.
Kannattaa testata Breath of the Wildia. Muut Zeldat eivät ole minulle oikein maistuneet, mutta tuo iskee kuin miljoona volttia.Jaa-a. Ite kun Wii U:n ostin, niin Zeldat oli yksi niistä peleistä joita olin Nintendolta halunnut kokeilla. Niitä tuli ostettuakin A Link to the Past, The Wind Waker, Skyward Sword ja 3DS:lle vielä Ocarina of Time, mutta yhtään en saanut pelattua loppuun. Kaipa se on vaan uskottava että Zeldat ei oo mun juttu.
Riippuu vähän kaupasta. Prisma/citymarketissa on melko ankea nintendo valikoima jo yleisesti. Myös ainakin omassa lähi prismassa ei tunnu tulevan aina julkaisupäiväksi peliä X vaikka olisikin muu kuin nintendon.Onko valistuneita arvauksia, löytyykö Switchin pelejä hyvin kauppojen hyllystä heti julkaisupävänä? Vai onko tarpeen ennakkotilata jos ei tahdo viivästyksiä (tosin voineeko siihen postiinkaan enää niin luottaa)?
Tuolla uudella 2DS:llä toimii kaikki 3DS pelit. Sisältää siis new 3DS:n tavoin päivitetyn raudan eli julkaistut ja tulevat "only for new 3DS" pelit tulevat toimimaan.Onko mitään järkeä ostaa enään 3DS:ää? Onko joitakin pelejä jotka eivät tule toimimaan 2DS:llä? Onko se 3D efekti niin upea että kannattaa maksaa enemmän 3DS:tä?
Siis yleisesti 3DS/2DS-sarjan laitteista: kyllä on, vaikka varmaan mitään uusia suurpelejä tuskin pahemmin enää tulee. Iso ja varsin laadukas pelikirjasto on jo kuitenkin olemassa.Onko mitään järkeä ostaa enään 3DS:ää?
Ei. Nintendo ei salli pelejä, joissa 3D-efektin käyttö olisi välttämätöntä, ja muilta osin tämä New 2DS XL on täysin sama asia kuin New 3DS.Onko joitakin pelejä jotka eivät tule toimimaan 2DS:llä?
Kyllä se näyttää hyvältä, ja etenkin New 3DS:ään lisätty headtracking (joka pitää 3D:n vakaana, vaikka pää tai konsoli liikkuu) teki siitä huomattavasti käyttökelpoisemman ihan vakituisessa käytössä.Onko se 3D efekti niin upea että kannattaa maksaa enemmän 3DS:tä?
^Ei unohdeta lupausta tuoda Pokémon-roolipeli myös Switchille. Aikaa tähän tosin menee ainakin vuosi.
Aika heikko kattaus verrattuna Sonyn vastaavaan. Mites kolmannen osapuolen tuki, joka oli lähes olematon flopanneella WiiUulla ?
Melko varmasti Eikös näin käynyt myös Xenoblade Chronicles X:än kohdalla? Toinen asia, toivottavasti pelissä olisi mahdollista valita hahmojen kieleksi Japani. Tuo englanninkielinen ääninäyttely kuulosti varsin lattealta ja tunteettomalta.Mitä luulette, tuleeko nuo Xenobladen naishahmot kokemaan rintojen pienennysleikkaukset ennen länteen saapumista?
Ei uusi Yoshi pelikään huonolta näyttänyt kun äsken striimiä katselin. Hiukan outoa vaan, että pelillä ei vieläkään ole virallista nimeä?
Tilasitko juuri Australiasta SNESin?
Itse laitoin discshopista pari laitetta ennakkotilaukseen postiennakolla, jos käy onnellinen tuuri että molemmat tulisi niin voisi lahjoittaa vaikka pikkuveikalle toisen!
Ymmärrän kyllä että huoltomiestenkin on pidettävä lomaa, mutta kiva kuulla näin jälkikäteen että Nintendon huolto on kuukauden lomalla eikä tavoitettavissa ollenkaan tuona aikana.
Ei liene normaali käytäntö muille yhtiöille, jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä.
Hah, niinpä näkyy. "Huolto on suljettuna kesälomien ajaksi 5.6. - 10.7.2017"
Kieltämättä melko kusista. Luulisi melkein, että Nintendo of Europe voisi sen ajan vaikka ohjata huoltotapaukset muualle Eurooppaan, jos Bergsalan huollon on pakko olla kiinni 5 viikkoa putkeen.
(Halusin tarkistaa tuon kiinniolovälin, koska tiedän itselläni olevan tarvetta soitella tuonne loppukuusta, kun hankin New 2DS XL:n ja se pitää liittää vanhaan tunnukseen)
Jos Nintendo laukkauttaa WII U tuen, voiko Virtual Console ym. ladattuja pelejä enää pelata vai katoavatko ne savuna ilmaan?