Retro-Bitin aiemmat "NES"- ja "Mega Drive" -ohjaimet ainakin ovat olleet laatutavaraa, eli eiköhän tuokin vähintään asiansa aja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä kokemusta, kuinka usein Nintendo Storessa on isompia pelitarjouskamppiksia, joissa on mukana suositummatkin pelit? Juuri taisi olla yksi, jonka missasin.
Kiitti, tämä olikin uusi paikka itselle. Kertoi myös sen, että mitään PS Storen jättikamppiksia monta monta kertaa vuodessa ei välttämättä ole.Tuolta voi tehdä vertailevaa tutkimusta. Esimerkkiurlissa kaikki Nintendon julkaisemat pelit, peliä klikkaamalla tulee esiin graafi josta näkyy alennusten tiheys.
Mulla kanssa ainakin lukee switch 2 edition sekä asetuksiin tullut 120hz modi. Se päällä ainakin kuva hitusen softimpi ja kaipa tuo fps oli 120.Joko latasitte Hollow Knight Switch 2 upgraded? Mitä tämä edes pitää sisällään, kun tuon päivityksen koko oli vain pari megatavua? Ja oliko tuossa jotain häikkää, kun pelin käynnistyskuvakkeeseen kyllä tuli Switch 2 Edition -teksti, mutta itse pelissä ei mitään Switch 2 -viitteitä.
Mulla kanssa ainakin lukee switch 2 edition sekä asetuksiin tullut 120hz modi. Se päällä ainakin kuva hitusen softimpi ja kaipa tuo fps oli 120.
Ei siellä itse pelissä varsinaisesti mitään Switch 2:sta luekaan. Enkä ainakaan itse telkkarista pelatessa huomannut mitään eroa vanhaan, joskaan en poistunut Colosseum of Foolsista testin aikana, kun tuo päivitys ei myöskään auttanut paremmaksi pelaajaksi, enkä päässyt vieläkään vikaa trialia läpi...Pitääpä kokeilla ladata uudelleen. Jotain häikkää tuossa on, koska Switchin valikossa näkyvässä ikonissa tuo Switch 2 Edition lukee, mutta itse pelissä ei mitään. Ja lisäksi eshop näytti upgraden koon olevat ihan vain pari megaa.
Ei siellä itse pelissä varsinaisesti mitään Switch 2:sta luekaan. Enkä ainakaan itse telkkarista pelatessa huomannut mitään eroa vanhaan, joskaan en poistunut Colosseum of Foolsista testin aikana, kun tuo päivitys ei myöskään auttanut paremmaksi pelaajaksi, enkä päässyt vieläkään vikaa trialia läpi...
Settings/Game alla oli joku refresh rate -asetus, jolla olisi vissiin saanut 120Hz tilan päälle, mutta telkkarikin on vain 60Hz, niin en kokeillut.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.