Miten onnistuuko Switchiin ostaa cd avaimia muista maista halvalla ja liittää niitä tiliin? Xboxilla tämä on ollut näppärä tapa säästää.
Onko muita keinoja halvempiin hintoihin?
Miten onnistuuko Switchiin ostaa cd avaimia muista maista halvalla ja liittää niitä tiliin? Xboxilla tämä on ollut näppärä tapa säästää.
Onko muita keinoja halvempiin hintoihin?
Onnistuu kyllä, tosin jos haluaa päästä halvimmalla joutuu ehkä tekemään useamman nintendo account:in jotta pääsee lunastamaan pelejä eri maiden eshop:eista. Itse olen lisännyt switch:iini juuri tästä syystä muutaman extra account:ia jotka on kytkettynä eri maiden eshoppeihin.
Itse olen todennut usein halvimmaksi tavaksi ostaa netistä erikseen nintendo eshop cards:eja esim. japanin tai usa:n eshoppeihin (sinne missä sattuu olemaan silloinen peli / pisteet halvimmalla) joista sitten ostaa pelit noilla pisteillä. Esim. eneba:lta viimeksi ostin 9000 yenin kortin jolla ostin 8000 maksavan dk bananzan 58.8€ hintaan ja siitä jäi vielä 1000 yeniä jollekkin toiselle ostokerralle yli. Tuossa hinnassa oli kyllä mukana silloinen eneban tarjouskirjeessä tullut -12% lisäale mitä sieltä välillä tulee sähköpostiin.
Jos haluaa katsoa minkä maan eshopista saa tiettyä peliä halvimmalla niin eshop-prices on kätevä sivu siihen, siellä näkyy myös jos peli on alennuksessa tietyissä maissa. Sitten taas jos haluaa katsoa miltä sivulta saa esim. tietyn pelin cdkeyn taikka eshop cardin halvimalla on allkeyshop hyvä sivu tähän.