Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Mikä liike ei tarjoa?
No vaikka Citymarket ja Prisma näin nopeasti.

Esitätkö nyt tyhmää vai mikä on? Kyllä ne on aika harvassa sellaiset liikkeet jotka antavat käytetyn tuotteen palauttaa ilman että tuotteessa on vikaa. Siksihän jotkut liikkeet ovat erikseen alkaneet kilpailla sillä, että tarjoavat tällaista palautusoikeutta, esim. Gigantti ja Verkkokauppa.com.

Kyllähän ne molemmat tarjoaa. Molemmilla on toimivat verkkokaupat mistä ostaa tuotteet etämyynnillä.
Itse aloitin tämän kysymyksen pohtimalla palautus käytäntöjä, joten lopettakaamme off-topic tähän.
Puhutte eri asioista. Toinen kivijalkakaupasta ja toinen etämyynnistä.

Jos seuraavaksi Nintendoa. Joko odotetaan kuumeisesti Metroid Prime 4sta?

Kyllähän ne molemmat tarjoaa. Molemmilla on toimivat verkkokaupat mistä ostaa tuotteet etämyynnillä.
Lopeta tuo paskanhauhaminen jo, kun nyt ei ollut kyse etämyynnistä vaan siitä että ostetaan tuote ihan sieltä myymälästä.

Jokainen tietää että etämyynnissä on 14 päivän palautusoikeus ja se on tässä ihan suoraan jo sanottu. Joten miksi jatkat siitä jauhamista kun siitä ei ole kysymys. Sinulle jo aiemmin selvennettiin että tässä oli kyse ihan kivijalkamyymälän palautusoikeudesta ja silti jauhat edelleen etämyynnistä. Tuo on jo ihan täysin tahallista keskustelun häiritsemistä.

Viimeksi muokattu:
Harmi kyllä että nuo lisänapit häiritsi itseäni niin paljon, sillä muuten ohjain on oikein laadukkaan oloinen. Varsinkin joystickit ovat tosi hyvän tuntuisia ja hiljaisia. Muita isoja eroja en huomannut edellisiin pro ohjaimiin, joilla pärjäilen oikein hyvin. Ehkä joku innovoi aftermarket 'suojan' joka vetäistään lisänappien päälle ja problem solved :) (Ostin ohjaimen Gigantista)

Harmi kyllä että nuo lisänapit häiritsi itseäni niin paljon, sillä muuten ohjain on oikein laadukkaan oloinen. Varsinkin joystickit ovat tosi hyvän tuntuisia ja hiljaisia. Muita isoja eroja en huomannut edellisiin pro ohjaimiin, joilla pärjäilen oikein hyvin. Ehkä joku innovoi aftermarket 'suojan' joka vetäistään lisänappien päälle ja problem solved :) (Ostin ohjaimen Gigantista)

Joo, tuossa nyt kokeilin eri tavoin ohjainta ja taisin nyt päästä jyvälle mitä ajat takaa. Tosiaan tietyssä asennossa tulee vähän väliä vahinkopainalluksia noihin nappeihin ja se tuntuu sitten hieman oudolta. Ja vastapainona en oikein keksi miten tuosta ohjaimesta täytyisi pitää kiinni, että noita GL ja GR nappeja voisi luotettavasti käyttää. Omasta mielestä täysin turhat napit.

No vaikka Citymarket ja Prisma näin nopeasti.

Esitätkö nyt tyhmää vai mikä on? Kyllä ne on aika harvassa sellaiset liikkeet jotka antavat käytetyn tuotteen palauttaa ilman että tuotteessa on vikaa. Siksihän jotkut liikkeet ovat erikseen alkaneet kilpailla sillä, että tarjoavat tällaista palautusoikeutta, esim. Gigantti ja Verkkokauppa.com.
Itse olen palauttanut avatun tuotteen Citymarkettiin kun olen huomannut että eipäs se olekaan sellainen mitä luulin.
Vastaavasti olen ostanut selkeästi avatun tuotteen joka myöhemmin osoittautui vialliseksi, eli oliko alkuperäinen ostaja rikkonut sen ja palauttanut tai jotakin.

Itse olen palauttanut avatun tuotteen Citymarkettiin kun olen huomannut että eipäs se olekaan sellainen mitä luulin.
Vastaavasti olen ostanut selkeästi avatun tuotteen joka myöhemmin osoittautui vialliseksi, eli oliko alkuperäinen ostaja rikkonut sen ja palauttanut tai jotakin.

Toki voivat ottaa hyvää hyvyyttään, mutta ei heillä tuollaista velvollisuutta ole. Jos esim. ostat Nintendo-pelin ja avaat sen muoveista, niin ei taida palautus onnistua.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 072
Jäsenet
78 931
Uusin jäsen
Anqrew

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom