Mikä liike ei tarjoa?Olen sanonut vain että kaikki liikkeet eivät tarjoa palautusmahdollisuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä liike ei tarjoa?Olen sanonut vain että kaikki liikkeet eivät tarjoa palautusmahdollisuutta.
No vaikka Citymarket ja Prisma näin nopeasti.Mikä liike ei tarjoa?
Kyllähän ne molemmat tarjoaa. Molemmilla on toimivat verkkokaupat mistä ostaa tuotteet etämyynnillä.No vaikka Citymarket ja Prisma näin nopeasti.
Itse aloitin tämän kysymyksen pohtimalla palautus käytäntöjä, joten lopettakaamme off-topic tähän.Kyllähän ne molemmat tarjoaa. Molemmilla on toimivat verkkokaupat mistä ostaa tuotteet etämyynnillä.
Lopeta tuo paskanhauhaminen jo, kun nyt ei ollut kyse etämyynnistä vaan siitä että ostetaan tuote ihan sieltä myymälästä.Kyllähän ne molemmat tarjoaa. Molemmilla on toimivat verkkokaupat mistä ostaa tuotteet etämyynnillä.
Harmi kyllä että nuo lisänapit häiritsi itseäni niin paljon, sillä muuten ohjain on oikein laadukkaan oloinen. Varsinkin joystickit ovat tosi hyvän tuntuisia ja hiljaisia. Muita isoja eroja en huomannut edellisiin pro ohjaimiin, joilla pärjäilen oikein hyvin. Ehkä joku innovoi aftermarket 'suojan' joka vetäistään lisänappien päälle ja problem solved(Ostin ohjaimen Gigantista)
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.