Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Tunnin ehdin aamusta testata ja kivasti tuhoutui ympäristö. Sen verran tuhottavaa etten ekalla alueella pitkälle ehtinyt.
 
Kattelin eilen GrandPooBearin Twitchiä vähän aikaa, kun pelaili Bananzaa. Ihan hauskalta vaikutti. Se oli siis jo eilen illalla ostettavissa vaihtamalla lokaatio Australiaan.
 
Viimeksi muokattu:
Sanokaahan mietteitä donkey kongista. Hyviä arvosteluita tosiaan näyttää saavan ja hiukan alkoi itseäkin kiinnostamaan. Huomasin Botw pelatessa, että vaikka kyseessä on erittäin hieno peli niin ei tuo avoin maailma vaan tahdo jaksaa kiinnostaa. Cyberpunk kans ollut mielessä, mutta siinä tulee luultavasti sama ongelma vastaan
Olen itse (klassisten) Zeldojen fani, mutta BotW ja TotK ei uponnut samalla lailla. Maailma on niissä on upea, engine venytti S1:n rajoja ja systemaattinen peli tässä skaalassa oli uutta silloin kun BotW ilmestyi. Ongelma kuitenkin on, että niissä on siirretty vahvasti hiekkalaatikkoon ja emergenttiin tarinankerrontaan sen vuoksi ei itselle oikein uppoa.

Siinä mielessä CP2077 ja Witcher 3 on perinteisempään makuun sopivaa.
 
Viimeksi muokattu:
Olen itse (klassisten) Zeldojen fani, mutta BotW ja TotK ei uponnut samalla lailla. Maailma on niissä on upea, engine venytti S1:n rajoja ja systemaattinen peli tässä skaalassa oli uutta silloin kun BotW ilmestyi. Ongelma kuitenkin on, että niissä on siirretty vahvasti hiekkalaatikkoon ja emergenttiin tarinankerrontaan sen vuoksi ei itselle oikein uppoa.

Siinä mielessä CP2077 ja Witcher 3 on perinteisempiä
BotW oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa avoimen maailman peli josta tykkään. TotK vielä pelaamatta. Ehkä tuossa toimi parhaiten se, että en vain nähnyt juurikaan sitä polkua mikä oli suunniteltu kuljettavaksi, vaan kaikkialta löytyi jotakin kivaa eikä mikään vaikuttanut niin suunnitelmalliselta. Hiekkalaatikko toimi oikeasti eikä ollut vain iso kartta johon aseteltu ennalta suunniteltuja paikkoja tarkkaan valittuihin kohtiin jotka toimivat vain juuri kuten kehittäjä suunnitellut. Toki tarinankerronta kärsi mutta missäpä Zeldassa nyt kovin ihmeellinen tarina nyt on.
 
Bananza korkattu, tämähän on ehta Odyssey 2 mutta DK tekee tästä paremman! Paljon on samaa kuin Odysseyssa mutta uudet mekaniikat on niin virkistäviä että paljon ennemmin otan tämän kuin Mario-version. Peli on yksinkertaisesti aivan helvetin hauska pelata. Voi kyllä suositella kaikille jos pelivideo näyttää vähänkin kiinnostavalta.
 
Onko Bananzassa havaittavissa fps droppeja? Jonkun lööpin näin tästä päivä pari sitten.
 
Ostin eilen ja kerkesin ekan alueen mennä ja vähän seuraavaa. Telakan kautta en ennättänyt edes kokeilla. Fps droppeja en noilla pelityksillä huomannut, paitsi karttaa selatessa tipahtaa kyllä.
 
Onko Bananzassa havaittavissa fps droppeja? Jonkun lööpin näin tästä päivä pari sitten.
Tutoriaalin nuohosin läpi aika tarkasti, yrittäen tuhota lähes kaiken mahdollisen. Olisiko kerran näkynyt pieni fps-droppi, mutta muuten kyllä ihan sulavaa omaan silmään pelaaminen.

E. Tämä siis vain telakassa.
 
Viimeksi muokattu:
Bananzassa on ilmeisesti sama ongelma mikä Link's Awakeningissa, eli double buffering vsync. Aina kun framet putoaa alle 60, niin 30 fps limit menee päälle eli frame dropit kyllä huomaa jos niitä on.

Kyllä noita frame droppeja esiintyy aika tiuhaankin välillä, mutta ei ainakaan toistaiseksi ole haitannut menoa. Ainoastaan kartan käyttäminen on ärsyttävää, kun framet putoaa joka kerta.
 
Mikähän syy on moiseen ratkaisuun. Luulisi, että ei vahinkokaan ole.
Jos tarkoitat että miksi käyttää double buffering vsynciä eikä triple buffering vsynciä, niin input lagin minimoimiseksi. Se on 1 frame vähemmän viivettä.

Miinuspuoli sitten tuo että silloin kun 60 fps tavoite ei täyty, tuloksena on hetkellisesti 30 fps. Triple bufferingilla 40 fps.
 
Onko Bananzassa havaittavissa fps droppeja? Jonkun lööpin näin tästä päivä pari sitten.
On. Normaali gameplay on pitkälti hyvää. Jotain pieniä droppeja mitkä ei haittaa/menee ohi että ei huomaa. Mutta moni animaatio pohjainen kohtaus droppaa selvästi. Esim mielestäni aina kun ison banaanin otat, tulee animaaio nii se pyörii alhaisemmalla fps:llä.
En tiedä miksi juuri tuo nyt tankkaa sitä fps:ssää. Normi pelaamisessa esim ison määrän kultaa kerääminen saattaa tiputtaa tohon 30fps tietämille mutta se onneksi kestää sekunnin. Noita pitkiä 30fps droppeja ei ole vielä itselleni tullut (mitä näkyy digital foundryn videolla)

Ei häiritseviä mutta silti yllättävää että nintendo ei ole saanut optimoitua peliä kunnolla + peli käyttää FSR1:stä skaalaajana.
 
Kiitos vastauksista! Omat aivot sulaa toistuvista fps dropeista, joten pitänee vähän tutkailla ennen ostoa.
 
Jos tarkoitat että miksi käyttää double buffering vsynciä eikä triple buffering vsynciä, niin input lagin minimoimiseksi. Se on 1 frame vähemmän viivettä.

Miinuspuoli sitten tuo että silloin kun 60 fps tavoite ei täyty, tuloksena on hetkellisesti 30 fps. Triple bufferingilla 40 fps.

Mikäs järki tässä on? Kun Nintendo kuitenkin mainosti vrr ominaisuutta switch 2 julkkarissa. Eikö tämä triplebuffer pilaa koko idean? Eli mielummin itse ainakin ottaisin sen 1-2 FPS dropin vrr kanssa. Ei oikein käy omaan järkeen tämä, mutta voin olla toki väärässäkin
 
Mikäs järki tässä on? Kun Nintendo kuitenkin mainosti vrr ominaisuutta switch 2 julkkarissa. Eikö tämä triplebuffer pilaa koko idean? Eli mielummin itse ainakin ottaisin sen 1-2 FPS dropin vrr kanssa. Ei oikein käy omaan järkeen tämä, mutta voin olla toki väärässäkin

Siis pelihän on ollut kehityksessä jo hyvin kauan (piti olla alun perin Switch 1 peli). Voi olla, että ei yksinkertaisesti lähdetty enää tähän Switch 2:n uusinpia kikkoja käyttämään. Lisäksi VRR pelittää vain laitteen omalla näytöllä, ei telakoituna.
 
Noh, Switch 3 editionilla sitten voi pelata Bananzan sulavasti.

Kyllä toimii ihan tarpeeksi sulavasti. Hetkelliset 30fps dropit harvoin ei ainakaan itseäni ole häirinnyt. Onhan tämä nyt käsikonsolille grafiikoiltaan ihan jäätävän hyvä. Oletko pelannut? Valitetaan sitten jos peli olisi 30fps suurimman osan ajasta.
 
Viimeksi muokattu:
Bananza korkattu ja hyvältähän toi näyttää ja kontrollit tuntuu paljon paremmalta kuin odysseyn kontrollit omaan makuun vaikka samaa paljon näissä. En kyllä mitään häiritseviä frame droppeja huomannut.

Kiva myös huomata, että verkkis korjasi ennakkotilauksen hinnan 69euroon vaikka olin jo 79e maksanut.
 
Pitkälle on käsikonsoleissa tultu, kun ajoittainen 30 FPS aiheuttaa mielipahaa. Ootteko pelanneet Dragon Quest ysiä DS:llä? ;)

Aika turha verrata johonkin jeesuksen aikaisin peleihin. Lisäksi en näe tarpeellisena arvostella toisten mieltymyksiä. Jotku pelaa ihan tyytyväisenä jotain locked 30fps pelejä ja itsellä pää sulaa sellaiseen. Botw ollut hyllyssä vuosikaudet ja nyt vasta pystyy pelaamaan sitä uudella konsolilla. Uusinta AC:tä ei pystynyt pelaamaan ps5 prolla, koska fps dropit. Sen ei pitäisi kenellekkään muulle aiheuttaa mielipahaa jos minä tai joku muu ei halua pelata sellaisia pelejä. Mitä tulee tähän keskustelussa olevaan peliin, niin en tiedä onko ne dropit siinä pahoja ja siksi asiaa tiedustelin. Pienet ja satunnaiset pudotukset saattaa vielä mennä, mutta ennemmin itse ottaisin aina performance moden kuin paremmat grafiikat. Jos siis sellainen olis siis valittavana.
 
Aika turha verrata johonkin jeesuksen aikaisin peleihin. Lisäksi en näe tarpeellisena arvostella toisten mieltymyksiä. Jotku pelaa ihan tyytyväisenä jotain locked 30fps pelejä ja itsellä pää sulaa sellaiseen. Botw ollut hyllyssä vuosikaudet ja nyt vasta pystyy pelaamaan sitä uudella konsolilla. Uusinta AC:tä ei pystynyt pelaamaan ps5 prolla, koska fps dropit. Sen ei pitäisi kenellekkään muulle aiheuttaa mielipahaa jos minä tai joku muu ei halua pelata sellaisia pelejä. Mitä tulee tähän keskustelussa olevaan peliin, niin en tiedä onko ne dropit siinä pahoja ja siksi asiaa tiedustelin. Pienet ja satunnaiset pudotukset saattaa vielä mennä, mutta ennemmin itse ottaisin aina performance moden kuin paremmat grafiikat. Jos siis sellainen olis siis valittavana.

Pieniä ja satunnaisia droppeja ne tässä onkin. Peli pyörii muuten 60fps! Toki, jos tämä on dealbreaker niin sitten on. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan ennen kuin tuomitsee. :kahvi:
 
Otappas chill pill, en minä tarkoittanut kenellekään kettuilla! Kyllä munkin mielestä Nintendo saisi omat pelinsä omalle raudalleen optimoida kunnolla, on se ennenkin onnistunut ja ei pitäisi olla liiasta kiireestäkään kiinni.

(Ykkös-Switchin Princess Peach: Showtime aiheuttaa vieläkin vähän vilunväreitä, se tökki ja jökki latausruuduissakin (!) ja jäikin aika pian sitten kesken.)
 



Jsauxin case tuli vihdoin ja näin nopeasti vaikuttaa varsin pätevältä jos haluaa parempaa ergonomiaa handheldiin. Tabletin taakse tuleva suoja ei ehkä suojaavin/kestävin mutta koon puolesta pystyy vielä dockaamaan laitteen.
Joyconien gripit tuntuu hyvältä ja on todella pitävä tekstuuri. Jonkin verran painoa tuovat kylläkin.
 
Pitkälle on käsikonsoleissa tultu, kun ajoittainen 30 FPS aiheuttaa mielipahaa. Ootteko pelanneet Dragon Quest ysiä DS:llä? ;)
Itselle ainakin Switch 1:llä esim. Links Awakening oli hidastelunsa takia pelikelvoton ja zelda botw/totk myös pyöri rasittavan huonosti ajoittain. Olisin toivonut että Switch 2 aikakaudella edes 1st party pelit ei lagaa.
 
Ite oon aika pahasti allerginen kaiken maailman tökkimisille. Hyvä peli tuo DK on, tökkiminen ärsyttää vain karttaa käyttäessä ja joidenkin puheanimaatioiden aikana. En tiedä onko nuo molemmat sitten jostain (huonosta) syystä lukittu 30fps, mutta ei tuo onneksi pelikokemusta pilaa.
 
Ite oon aika pahasti allerginen kaiken maailman tökkimisille. Hyvä peli tuo DK on, tökkiminen ärsyttää vain karttaa käyttäessä ja joidenkin puheanimaatioiden aikana. En tiedä onko nuo molemmat sitten jostain (huonosta) syystä lukittu 30fps, mutta ei tuo onneksi pelikokemusta pilaa.
Siinä on just tuo double buffered vsync mikä näkyy.
 
Eilen vasta tuli eka bossi jossa tuo 30fps vsync löi tulille.

Bossit tuossa on ollut hävyttömän helppoja tähän asti. Tuokin taistelu kesti ehkä 3 min
 
Eilen vasta tuli eka bossi jossa tuo 30fps vsync löi tulille.

Bossit tuossa on ollut hävyttömän helppoja tähän asti. Tuokin taistelu kesti ehkä 3 min
Kieltämättä tää vaikeustaso vähän jo syö pelikokemusta, kun hädin tuskin ehtii näkemään bossin pelimekaniikoita kun sen saa jo lätkittyä hengiltä. Olisi edes kuten Marioissa yleensä, että bossit vaatii kolme breakkia / "osumaa" kunnes kuolee.
 
Joo Bananzan vaikeustaso on kyllä suht läppä. Jokainen puzzle on tyyliin "heitä tohon jättimäiseen maalitauluun naaman edessä 1 kivi" tai "juokse 30metrin matka suoraan eteenpäin 30sekunnin sisällä". Näin Zeldan jälkeen tuntuu aika aivokuolleilta puzzlet.

Ja tosissaan onha se omalla tavallaan kiva joskus pelata casuaalisti kerrankin todella vahvalla päähahmolla, mutta ehkä vihutkin vois skaalautua sen mukaan, edes bossit.
 
Joo Bananzan vaikeustaso on kyllä suht läppä. Jokainen puzzle on tyyliin "heitä tohon jättimäiseen maalitauluun naaman edessä 1 kivi" tai "juokse 30metrin matka suoraan eteenpäin 30sekunnin sisällä". Näin Zeldan jälkeen tuntuu aika aivokuolleilta puzzlet.

Ja tosissaan onha se omalla tavallaan kiva joskus pelata casuaalisti kerrankin todella vahvalla päähahmolla, mutta ehkä vihutkin vois skaalautua sen mukaan, edes bossit.
Muistelisin N64 Donkkarissa nuo puzzlet oli hemmetin vaikeita. Samoin snes aikoina donkkari kentät pirun vaikeita. Vähän olisik kaivaillut samantyyppisiä haasteita, tai edes osa puzzleista kun saisi huutamaan perkelettä. Viihdyttävä tekele tämä on silti.
 
Muistelisin N64 Donkkarissa nuo puzzlet oli hemmetin vaikeita. Samoin snes aikoina donkkari kentät pirun vaikeita. Vähän olisik kaivaillut samantyyppisiä haasteita, tai edes osa puzzleista kun saisi huutamaan perkelettä. Viihdyttävä tekele tämä on silti.

Tuota en ymmärrä, että miten porukka on sitä mieltä, että SNES aikoina oli Donkey Kongin kentät pirun vaikeita. Itse olen esim. sen ekan DK Countryn pelannut läpi varmasti kymmeniä kertoja ja ihan jo silloin muksuna 30 vuotta sitten meni omin avun läpi. Pari kinkkisempää kenttää oli, mutta niistäkin löytyi mukavia oikoreittejä. Itse tykkäisin, jos nykyäänkin olisi vielä näissä peleissä sama vaikeustaso.
 
Tuota en ymmärrä, että miten porukka on sitä mieltä, että SNES aikoina oli Donkey Kongin kentät pirun vaikeita. Itse olen esim. sen ekan DK Countryn pelannut läpi varmasti kymmeniä kertoja ja ihan jo silloin muksuna 30 vuotta sitten meni omin avun läpi. Pari kinkkisempää kenttää oli, mutta niistäkin löytyi mukavia oikoreittejä. Itse tykkäisin, jos nykyäänkin olisi vielä näissä peleissä sama vaikeustaso.
Vaikeus varmaan suhteellista mitä on kenellekkin. Snes aikana osa peleistä myös tehtiin vähän haastavampina, jotta pelit kestäisi pidempään, eikö niitä läpäisisi viikonlopun aikana. Sitä en tiedä kuuluivatko donkey kongit tähän. Jos vertaat vaikeustasoon bananzaa tai countryjä niin kumpi vaikeampi?
Mitä tulee 30v takaiseen pelailuun niin itse vetänyt nuo kaikki läpi kymmeniä kertoja ja en ole varma pääsisinkö uudestaan nyt 30v myöhemmin:rofl:. On sen verran refleksit hidastuneet ja pelitaito heikentynyt siihen verrattuna kun nuorena noita veti läpi. Siltikin bananzan vaikeustaso vähän turhan helppo.
 
Vaikeus varmaan suhteellista mitä on kenellekkin. Snes aikana osa peleistä myös tehtiin vähän haastavampina, jotta pelit kestäisi pidempään, eikö niitä läpäisisi viikonlopun aikana. Sitä en tiedä kuuluivatko donkey kongit tähän.
Lisäksi esim Nintendon bisnesmalliin kuului olennaisesti vinkkipuhelin, joka kuulemma osasi oikeasti neuvoa hyvin mutta puhelut oli kalliita. Se oli hyvä syy pitää pelit vaikeina.
 
Voisi veikata et pelien ja koneiden vuokraus oli semmoinen bisness minkä vuoksi alkoi pelien vaikeustason vääntäminen korkeammalle Nintendon ja kehittäjien toimesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Voisi veikata et pelien ja koneiden vuokraus oli semmoinen bisness minkä vuoksi alkoi pelien vaikeustason vääntäminen korkeammalle Nintendon ja kehittäjien toimesta.
Juu tuokin oli osatekijä: siis sillä ajatuksella, että pelien haluttiin olevan sen verran hankalia ettei niitä läpäistäisi yhden tai kahdenkaan viikonlopun vuokrauksella vaan oikeastaan saisi mieluummin ostaa omaksi.

Japanissa taas pelejä ei saanut vuokrata, minkä vuoksi monien japanilaispelien alkuperäinen versio on helpompi kuin siitä USA:han lokalisoitu.
 
Löytyi muuten tarvikekotelo ja lasikalvo switch 2lle edullisesti Gigantista 9e,

 
Vaikeus varmaan suhteellista mitä on kenellekkin. Snes aikana osa peleistä myös tehtiin vähän haastavampina, jotta pelit kestäisi pidempään, eikö niitä läpäisisi viikonlopun aikana. Sitä en tiedä kuuluivatko donkey kongit tähän. Jos vertaat vaikeustasoon bananzaa tai countryjä niin kumpi vaikeampi?
Mitä tulee 30v takaiseen pelailuun niin itse vetänyt nuo kaikki läpi kymmeniä kertoja ja en ole varma pääsisinkö uudestaan nyt 30v myöhemmin:rofl:. On sen verran refleksit hidastuneet ja pelitaito heikentynyt siihen verrattuna kun nuorena noita veti läpi. Siltikin bananzan vaikeustaso vähän turhan helppo.

DK Countryn pelaa läpi luokkaa tunneissa (ehkä 4-6h), joten helposti pelaa sen päivän aikana läpi. Sinällään pelejä on vaikea verrata, kun ne ovat lopulta niin erilaisia. DK Countryssa haaste liittyy puhtaasti tasoloikkaan ja vihollisiin. Bananzassa taas asioiden etsimiseen. Jos Bananzan haluaa vaan vetää lopputeksteihin, on se helppo, mutta jos yrittää etsiä kaikki banaanit, fossiilit ym., on päänvaivaa enemmän ja aikaa kuluu varmaankin kymmeniä tunteja.
 
DK Countryn pelaa läpi luokkaa tunneissa (ehkä 4-6h), joten helposti pelaa sen päivän aikana läpi. Sinällään pelejä on vaikea verrata, kun ne ovat lopulta niin erilaisia. DK Countryssa haaste liittyy puhtaasti tasoloikkaan ja vihollisiin. Bananzassa taas asioiden etsimiseen. Jos Bananzan haluaa vaan vetää lopputeksteihin, on se helppo, mutta jos yrittää etsiä kaikki banaanit, fossiilit ym., on päänvaivaa enemmän ja aikaa kuluu varmaankin kymmeniä tunteja.
Totta, vaikeustaso on erilainen. Itse määrittelin juurikin etenemisellä ja vaikka kuolemien määrällä, mutta yhtä hyvin voi olla vaikea löytää kaikkea. Countreissa oli myös hyvin piilotettuja kolikoita.

Suoraan voin sanoa, että jää bananzassa fossiilit keräämättä. Banskut olisi kiva löytää kaikki. Mahtaako saada apuja jokaisen löytämiseen
noita karttoja löytämällä
?

DK Countreissa myös ei kauheasti netistä katsominen auta etenemistä, missä bananzassa varmaan voi nuo kaikki kerättävät löytää yksityiskohtalaisella videolla jos haluaa helpottaa löytämisen vaikeusastetta. Vertailuna Mario Odysseussa ainakin piti turvautua muutamaan vinkkiin kun aikaa (ja kärsivällisyyttä) ei ole enää samalla lailla pelien kanssa.
 
Kokemuksia kellään?
Ostin eilen mukaan ennenkuin sain tarjouksen laitetettua tänne. Tänään lomilta kotiin niin voin laittaa käyttökokemuksia, miten mahtuu jne.

Edit. Noniin.
Olen tyytyväinen, laite istuu kotelon sisään tukevasti ja keskipehmusteen saa tarralla kiinni. Kotelossa paikat 10 pelikortille sekä erillinen verkkopussi, johon varmastikin mahtuu lisää.
Laturia ei mahdu, ei ole makeita Nintendon värejä tai logoja, mutta 9e hintaan oikein tarjouksensa arvoinen :thumbsup:
tuota lasikalvoa en testaillut kun olin jo yhden kalvon aikaisemmin asentanut. @mojo2

Muutama kuva spoilerissa
IMG20250722210701.jpg
IMG20250722210631.jpg
IMG20250722210639.jpg
IMG20250722184332.jpg
 
Viimeksi muokattu:
DK Countryn pelaa läpi luokkaa tunneissa (ehkä 4-6h), joten helposti pelaa sen päivän aikana läpi. Sinällään pelejä on vaikea verrata, kun ne ovat lopulta niin erilaisia. DK Countryssa haaste liittyy puhtaasti tasoloikkaan ja vihollisiin. Bananzassa taas asioiden etsimiseen. Jos Bananzan haluaa vaan vetää lopputeksteihin, on se helppo, mutta jos yrittää etsiä kaikki banaanit, fossiilit ym., on päänvaivaa enemmän ja aikaa kuluu varmaankin kymmeniä tunteja.
Nintendo olisi saanut lisätä peleihin "achievementit". Pitäisi olla joku porkkana miksi käyttää paljon aikaa piilotettujen esineiden etsimiseen, etenkin kun itse pelin läpäisee noinkin nopeasti.
 
Kokemuksia kellään?
Tuli tilattua ja asennettua. Hyvin meni ilman ilmakuplia, mutta en nyt alkanu testaamaan raaputtamalla sitä n+1:llä eri tavaralla.
Kotelokin tuntuu ihan hyvältä, ja ehkä vois olla vielä vähän kovempi, mutta kyllä tuo muotonsa suht hyvin pitää, jos sen päälle ei astu tjsp. En kyllä tiedä miten tuo muihin vertautuu.
Mutta tyytyväinen olen ja 5/5 tuohon hintaan.
 
RDS Industries Game Traveler Deluxe Case julkaistaan Suomessa näemmä 24.7.2025:

Jenkeissä tuo tuli myyntiin muutama päivä sitten ja on saanut pääasiassa positiivisia kommentteja. Laukku on sisältä melko erilainen kuin ensimmäisen Switchin versio. Toistuvana negatiivisena huomiona on ollut, että Switch 2 pääsee liikkumaan sivusuunnassa aiempaa enemmän.

Enää mukana ei tule muovisia pelikoteloita, eivätkä vanhat punaiset kotelot ole oikean kokoisia uuteen laukkuun. Uudessa laukussa on taskuja 12 pelikortille ja pohjalla on paikka erikseen myytävälle GCC12 Game Traveler Game Card Caselle, joita on siellä myynnissä ainakin Mario- ja Zelda-teemaisina.

Tässä vielä yksi video, jossa jonkun ensivaikutelma laukusta:

Tänään sain tuon VPD:ltä tilaamani Game Traveler Deluxe -kantolaukun. Vaikuttaa todella laadukkaalta ja kova kuori suojaa konsolia hyvin.

Konsoli pääsee tosiaan liikkumaan hieman sivusuunnassa, mutta en usko että tuosta on mitään haittaa ainakaan panssarilasin kanssa. Pieni rako konsolin ja laukun reunan välillä vain helpottaa konsolin poimimista laukusta.

Ensivaikutelman perusteella 24,99 € (+toimituskulut) hintaan tuota laukkua voi kyllä suositella.

20250728_180718(1).jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tänään sain tuon VPD:ltä tilaamani Game Traveler Deluxe -kantolaukun. Vaikuttaa todella laadukkaalta ja kova kuori suojaa konsolia hyvin.

Konsoli pääsee tosiaan liikkumaan hieman sivusuunnassa, mutta en usko että tuosta on mitään haittaa ainakaan panssarilasin kanssa. Pieni rako konsolin ja laukun reunan välillä vain helpottaa konsolin poimimista laukusta.

Ensivaikutelman perusteella 24,99 € (+toimituskulut) hintaan tuota laukkua voi kyllä suositella.

20250728_180718(1).jpg

Tämän hommasin itselle, kun tuota Nintendon omaa ei saanut: Dacota Gaming Nintendo Switch 2 -kantokotelo - Power.fi

Hyvin pitkälti näyttää sisältä vastaavalta. Voin suositella Dacotaa myöskin.
 
Mä tilasin nyt kolmatta kertaa (switch -> switch oled -> switch 2) Satisfyen gripin ja kuljetuslaatikon kun miksipä hyvää vaihtamaan. On toki vähän kalliimpi ja toimitus menee jonnekin syksyyn, mutta ainakin edelliset on olleet erittäin hyvin itselle käteen sopivia.

ZenGrip 2 - Slim Bundle
 
Työreissussa ja otin switch 2sen mukaan hotelli iltoihin. Unohtuipa laitteen laturi kotiin.

Onnistuuko tuon lataus HP n läppärin laturilla, jossa usb c liitäntä? Ei pelkoja vääränlaisesta latauksesta yms?
 
Työreissussa ja otin switch 2sen mukaan hotelli iltoihin. Unohtuipa laitteen laturi kotiin.

Onnistuuko tuon lataus HP n läppärin laturilla, jossa usb c liitäntä? Ei pelkoja vääränlaisesta latauksesta yms?
Ei oo itselle kyllä tullut haasteita vaikka suurimman osan ajasta lataan Acerin tai HP:n läppärilatureilla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
283 544
Viestejä
4 871 284
Jäsenet
78 675
Uusin jäsen
Sohva

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom