Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Tein pientä vertailua Switch- ja Switch 2- pelikorteista. Minulla on Zelda TotK Switch-korttina, johon olen ladannut Switch 2 upgraden ja sitten Zelda BotW Switch 2 -korttina. En tiedä kuvittelenko vain, mutta vaikuttaa että tuossa BotW:issa on huomattavasti lyhyemmät latausajat. Voiko johtua kortin eroista, vai olisiko BotW:issa muutenkin lyhyemmät latausajat?

Onko kenelläkään vielä tullut game card error? Mulla tuli kerran, mutta laitoin uudelleen ja toimi. Ettei vaan kertoisi mistään ongelmasta? Ekalla switchillä tuli myös pari kertaa.

Onko kenelläkään vielä tullut game card error? Mulla tuli kerran, mutta laitoin uudelleen ja toimi. Ettei vaan kertoisi mistään ongelmasta? Ekalla switchillä tuli myös pari kertaa.
Pari kertaa tuli. Switch 1 tullut muutaman kerran.

Vähän tuntuu jos tyrkkäät sen pelikortin liian nopeasti sisälle nii tekee tuon. Noiden parin jälkeen ei ole tullut uudestaan vaikka olen eri pelejä vaihdellut kymmeniä kertoja.

Eipä ole korttien kanssa ollut erroria Switch2:lla, mutta Portal2 ei lähde päälle ilman, että laittaa lentokonetilan päälle. Taitaa liittyä nettiin/palvelimiin jotenkin tuo ongelma.

Nyt näyttää kyllä paljon paremmalta tämä DK kuin aiemmissa videoissa! Paljon enemmän syvyyttä. Toivottavasti on myös sopivan helppo perheen pienimmille, että pystyy myös pelaamaan ilman pelkoa, että joutuu aloittamaan todella kaukaa alusta game over ruudun nähdessään. 2p Pauline näytti kylllä hyvältä, niin ehkä 4-vuotiaskin voi osallistua. Ja assist-mode on lupaava.

Onko havaintoa, että mihin kellonaikaan tulee pelit myyntiin eShopissa? Tänään olisi Chronicles of the Wolf:n julkkari, mutta se ei (vielä) ole ostettavissa eshopista.

Onko havaintoa, että mihin kellonaikaan tulee pelit myyntiin eShopissa? Tänään olisi Chronicles of the Wolf:n julkkari, mutta se ei (vielä) ole ostettavissa eshopista.
Selaimella Nintendo eShopista tuon voi ainakin ostaa 17,99€.

Kuva.jpeg

Viimeksi muokattu:
Näytönsuoja asentui muuten täydellisesti, mutta tuli ehkä millin tai kaksi vinoon… :( Jospa pystyn tuon kanssa elämään ja ainakin nyt uskaltaa kokeilla myös telakkaa.

Niin no, Mario kartin lisäksi ei oikein muita uusia pelejä taida koko konsolille olla. Odottivatko julkaisijat, että vanhat pelit uudelleenjulkaistuna myisi switch 2 jotenkin hyvin Eiköhän enemmistö jotka nuo hogwartsit sun muut ovat halunneet pelata ovat pelanneet ne jo muilla konsoleilla.

Niin no, Mario kartin lisäksi ei oikein muita uusia pelejä taida koko konsolille olla. Odottivatko julkaisijat, että vanhat pelit uudelleenjulkaistuna myisi switch 2 jotenkin hyvin Eiköhän enemmistö jotka nuo hogwartsit sun muut ovat halunneet pelata ovat pelanneet ne jo muilla konsoleilla.
Kapea valikoima, ja siitäkin iso osa vanhoja pelejä uudelleenjulkaistuna turhan kovalla hinnalla = ei kuulosta kovin voittavalta yhdistelmältä.

Tuo ensi kuussa julkaistava DK Bananza vaikutti Directin perusteella kyllä todella hyvältä, jään mielenkiinnolla odottelemaan. Mutta sekin on vain yksi peli, eikä tasohyppelyt ole kaikkien mieleen. Eiköhän tuo pelivalikoima lähde alkuhaasteiden jälkeen paranemaan.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 125
Jäsenet
78 040
Uusin jäsen
vepsutus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom