Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Onko raadilla ehdotuksia must have peleiksi?

En ole alkuperäisen DS:n jälkeen omistanut muuta nintendo konsolia eli aika heikko tuntuma nykyiseen nintendon ja 3rd party pelivalikoimaan.

Mariokart bundle tuli napattua
Zelda: Breath of the Wild on aika lailla kaikkien aikojen suosikkipelini, joten sanoisin että sillä ei mene vikaan.

Onko raadilla ehdotuksia must have peleiksi?

En ole alkuperäisen DS:n jälkeen omistanut muuta nintendo konsolia eli aika heikko tuntuma nykyiseen nintendon ja 3rd party pelivalikoimaan.

Mariokart bundle tuli napattua
Jos metroidvania-tyyliset pelit iskee niin Metroid Dread on kyseisessä genressä omalla top 3 -listalla. Tasoloikista tietysti Mariot; Odyssey, 3D World (+ Bowser's Fury) ja Wonder on kaikki hyviä ja kaikki eri tyylisiä. 3D-Zeldoista suosittelen pelaamaan ensin Breath of the Wildin ja sitten Tears of the Kingdomin.

Fnac tulossa Tanskassa. Ohjainta kattellu, ilmeisesti tuolla switch 1 ohjaimella pärjäisi? Ei löysy valmiiksi, ja arpoo kumman hommaisi.
Jos uutta ostaa niin hommaisin suoraan Switch 2 -ohjaimen vaikka hinta onkin kova. Hieman parempi yhteensopivuus (jo mainittu konsolin käynnistäminen ja chattinappi), takanapit ja oletettavasti korjattu ristiohjain. Uuden ohjaimen tatteja on myös kehuttu.

Otin tänä aamuna vielä ennen töitä testit sängyssä tuossa hand-held modessa. Ei mulla itellä näytöstä mitään valittamista, varmasti OLED olisi parannus, mutta siihen oli muutkin syyt kuin ahneus miksi ei-OLED oli valittu. Taisi liitty vaihteleviin hertseihin 120Hz asti jne, joka ei taida OLED:issa olla kovin hyvin mahdollista. Mutta eiköhän sellainenkin näyttö muutaman vuoden päästä nähdä ja ns. keskikauden päivitysversio. Itse pärjään kyllä tällä näytöllä mainiosti.

Onhan tää kannettavuus/siirrettävyys ihan kiva lisä. En nyt sanois myyntivaltiks tai ominaisuudeks mistä maksaisin erikseen lisähintaa edes, mutta kyllä tälle varmaan käyttöä keksii. Parin viikon päästä hotelliloma lasten kanssa niin pitää kokeilla ottaa konsoli matkaan.

Miinusta siitä, etten löytänyt itse oikein asentoa, missä voisin olla yli 10min kädet puutumatta tai vaihtamatta hieman asentoa. Sen verran raskas ja lopulta isokin laite. Myös Joy-conit esim. mario kartissa toimi ihan kivasti, kun tarvittavia nappeja oli vähemmän. Kun taas Zeldassa oli ihan tuskallista käyttää kahta tattia + takanappeja sekä oikeastaan kaikki muitakin nappeja tässä hand-held moodissa. Pitääkö Pro controller ottaa messiin handheldinäkin pelatessa..

Varmasti yli 95% käytöstä ihan perinteisesti telkussa kiinni.

Oho. Eilen oli vielä Saksan Nintendon DHL Express paketti jumissa Saksan lakoissa. Tänään oli kuitenkin tunti sitten kuriiri ovella (Tampereella). Olin jo ihan varautunut siihen, että menee ensi viikkoon.

Taisi liitty vaihteleviin hertseihin 120Hz asti jne, joka ei taida OLED:issa olla kovin hyvin mahdollista. Mutta eiköhän sellainenkin näyttö muutaman vuoden päästä nähdä ja ns. keskikauden päivitysversio. Itse pärjään kyllä tällä näytöllä mainiosti.

Höpöjuttuja, kyllä OLED kykenee VRR:ään. Kyse on vain hinnasta. Tuon kokoinen OLED 120hz paneli VRR-tuella olisi maksanut enemmän. Todennäköisesti merkittävästi enemmän (tasoa helposti satanen lisää laitteen hintaan) ja Nintendo katsoi että perusmalliin tämä on liikaa. Lienee aika selvää että vaihtoehtoisia malleja (OLED, käsikonsoli-only) tästäkin jollain aikataululla tehdään ihan samoin kuin Switch 1:stä.

Akkukesto ei vaikuta olevan kovin erikoinen. Ainakin Zeldaa pelatessa (ja pelejä ladatessa storesta) hupenee melko nopeasti. Langattoman verkon käyttö on outoa, ei meinaa palkkeja olla ja melko hitaasti latailee. No kattellaan. Zelda Breath of wild näyttää kyllä hienolta ja pyörii sulavasti.

Höpöjuttuja, kyllä OLED kykenee VRR:ään. Kyse on vain hinnasta. Tuon kokoinen OLED 120hz paneli VRR-tuella olisi maksanut enemmän. Todennäköisesti merkittävästi enemmän (tasoa helposti satanen lisää laitteen hintaan) ja Nintendo katsoi että perusmalliin tämä on liikaa. Lienee aika selvää että vaihtoehtoisia malleja (OLED, käsikonsoli-only) tästäkin jollain aikataululla tehdään ihan samoin kuin Switch 1:stä.
Ja kannattaa myös muistaa että kun myydään miljoonia laitteita niin yhtäkään riskaabelia osaa ei kannatt
a vehkeeseen laittaa. Kaikki on mielellään hyväksi havaittua peruskamaa. Kuten tuo Nvidian vuosia vanha piirikin, ei ne uusinta uutta edes uskaltaisi laittaa vaikka halvalla saisikin.

Jos metroidvania-tyyliset pelit iskee niin Metroid Dread on kyseisessä genressä omalla top 3 -listalla. Tasoloikista tietysti Mariot; Odyssey, 3D World (+ Bowser's Fury) ja Wonder on kaikki hyviä ja kaikki eri tyylisiä. 3D-Zeldoista suosittelen pelaamaan ensin Breath of the Wildin ja sitten Tears of the Kingdomin.

MIelenkiinnosta miksi suosittelet BotWia ennen Tears of the Kingdomia? Itse ajattelin, että en varmaan jaksa pelata molempia niin ajattelin pelata vain jälkimmäisen. SItä nyt useampi tunti takana (Switch OLEDilla tosin). Mielellään ilman spoilereita jos liittyy jotenkin tarinaan :)

Kyllä Oledin ja VRR teknologioiden kanssa taitaa oikeesti olla jotain ongelmia. Mun ymmärtääkseni ei ole olemassa yhtäkään PC-käsikonsolia josta löytyy Oled-näyttö ja VRR tuki.

MIelenkiinnosta miksi suosittelet BotWia ennen Tears of the Kingdomia? Itse ajattelin, että en varmaan jaksa pelata molempia niin ajattelin pelata vain jälkimmäisen. SItä nyt useampi tunti takana (Switch OLEDilla tosin). Mielellään ilman spoilereita jos liittyy jotenkin tarinaan :)
Onhan tuo Tears suora jatko-osa tarinaltaan, toki näiden pelien tarinat ovat sen verran kevyitä että varmasti toimii itsenäisenäkin. Noin muuten lähinnä ajattelen että jos aikoo koskaan Breathia pelata niin siihen voi olla hankala mennä takaisin Tearsin jälkeen.

DHL:n arvio on että maanantaiksi ehtii Ouluun.
Vaikka tämä ei kauheasti kiinnosta, niin ehti sittenkin jo perjantaiksi Ouluun. Onhan tämä fyysisesti huomattava parannus ja varsinki kun on pienet kädet niin tuntuma erinomainen. Asensin ensin Spigen:n panssarilasin, jonka olin tilannu ennakkoon Amazonista ja sitten aloitin siirron vanhasta Switchistä. Nyt sitten uusi Mario Kart pyörimään 🍺

BOTW on mielestäni noista kokonaisuutena onnistuneempi peli, ja jos tahtoo pelata vain yhden niin se on näistä se suurempi merkkitapaus. TOTK taas parantaa käyttöliittymän tuntuvia osa-alueita (menut, pikamenut, ym.) tavoilla jotka ei olisi BOTWille eduksi jos ne pelaisi käänteisessä järjestyksessä.

Tarinan älyämisen kannalta kuitenkin TOTK toimisi mainiosti standalonena, ja tällöin TOTK voi tuntua freesimmältä kun maailma ei ole ennestään tuttu. Tarinat on kumminkin varsin erillisiä toisistaan.

e: ai mutta kun kerran olet jo aloittanut TOTKia, niin ei siinä päätöksessä ole mitään suurta ongelmaa. Jatka vain.

Vaikka tämä ei kauheasti kiinnosta, niin ehti sittenkin jo perjantaiksi Ouluun. Onhan tämä fyysisesti huomattava parannus ja varsinki kun on pienet kädet niin tuntuma erinomainen. Asensin ensin Spigen:n panssarilasin, jonka olin tilannu ennakkoon Amazonista ja sitten aloitin siirron vanhasta Switchistä. Nyt sitten uusi Mario Kart pyörimään 🍺
Tuliko ns. ylläri-ilmoitus että tässäpä paketti, vai pyysitkö itse aikaistettua toimitusta?

Itsellä oli kanssa sinetti rikki, ihmettelin sitä mutta ei varmaankaan itse laatikkoa oltu kuitenkaan avattu. Itse lätkäisin ennen käyttöönottoa panssarilasin päälle niin kuin edellisessäkin Switchissä ja se on vieläkin hyvin siinä kiinni :)

Piti sitten tilata 256Gt kortti tuohon ettei tila lopu kesken.

Itsellä oli kanssa sinetti rikki, ihmettelin sitä mutta ei varmaankaan itse laatikkoa oltu kuitenkaan avattu. Itse lätkäisin ennen käyttöönottoa panssarilasin päälle niin kuin edellisessäkin Switchissä ja se on vieläkin hyvin siinä kiinni :)

Piti sitten tilata 256Gt kortti tuohon ettei tila lopu kesken.
Mistä ostit panssarilasin? Nintendon virallinen näyttää olevan muovikalvo...

Switch 2:ssa on kuulemma muovikalvo lasipaneelin päällä johon tulee todella helposti naarmuja. Ajattelin laittaa myös tohon panssarilasin vaikka en käytä edes puhelimessa :D

Onko joku bongannut jotain päteviä grippejä tähän? Tuli yksi Mario Kart Cuppi vedettyä ja samalla todettua että ei tätäkään voi käsikonsolina käyttää ilman jotain ulokkeita mistä pitää kiinni.

Switch 2:ssa on kuulemma muovikalvo lasipaneelin päällä johon tulee todella helposti naarmuja. Ajattelin laittaa myös tohon panssarilasin vaikka en käytä edes puhelimessa :D
Temusta tilasin, ei ollut kovinkaan pahan hintainen ja mukana tuli 2kpl laseja.

Mä laitoin äsken tilaukseen tällaisen, kun eilen haetussa säilytyslaatikossa olikin taipuisa muovilärpäke luvattuna näytönsuojana. Olisi ehkä pitänyt tajuta kun hinta oli niin edullinen.

Sen verran sylettää joku häpykarva lasin välissä aina että ei enää ikinä mitään muita kuin tuollaisia asettimia joilla saa suoraan ja saa samalla pölyvapaaksi ruudun.

Edit: Tällaisen siis Spigen Nintendo Switch 2 Näytönsuoja GLAS.tR EZ Fit 2-pakkaus | Fyndiq

Mää tilasin suoraan tuon nintendon oman kuljetuslaukun jossa tulee mukana joku suojakalvo, mutta telialta sai tuolla aikasemmin olevalla koodilla näppärästi 2x kantolaukkuja 40e:llä, ni nappasin itelle yhen ja siskolle yhen niin jäi sen 20e hintaa. Muuten näytti monessa paikkaa olevan 35-40e hinnoissa.

Onko joku bongannut jotain päteviä grippejä tähän? Tuli yksi Mario Kart Cuppi vedettyä ja samalla todettua että ei tätäkään voi käsikonsolina käyttää ilman jotain ulokkeita mistä pitää kiinni.
Skull & Co.:n (tai nykyisin siis Savage Raven) NeoGrip itsellä Switch 1 OLED:issa ja se on oikein pätevä. Samalla saa halutessaan panssarilasin tilattua.

Skull & Co.:n (tai nykyisin siis Savage Raven) NeoGrip itsellä Switch 1 OLED:issa ja se on oikein pätevä. Samalla saa halutessaan panssarilasin tilattua.
NeoGrip taitaa olla minunkin alkuperäisessä Switchissä, ja ollut tosiaan ihan pätevä. Vähän vaikeutti telakan käyttöä, mutta tämän väittävät olevan telakointiysävällinen.

Itse ollu tyytyväinen noihin Spiegenin laseihin. Vielä kun olis pölynpoistokalvo välissä, mutta asennuskehikko on kyllä kätevä. Asensin ensimmäisenä lasin, ennenkö laitoin edes virtoja päälle.

On kyllä melkoinen parannus ulkonäössä ja suorituskyvässä TotK:ssa. Jos peli olisi ollut huono olisi jäänyt aikoinaan kesken, oli niin karmiva välissä. Nyt voisi seikkailla lisää tai aloittaa jopa alusta.

Oho. Eilen oli vielä Saksan Nintendon DHL Express paketti jumissa Saksan lakoissa. Tänään oli kuitenkin tunti sitten kuriiri ovella (Tampereella). Olin jo ihan varautunut siihen, että menee ensi viikkoon.
Päivittyikö seurannan tilanne reaaliajassa? Itsellä näyttää olevan vielä Helsingissä seurannan mukaan vaikka ihan muualla asun ja tänään pitäisi olla toimitus.

EDIT: Ja 10min viestin lähettämisestä kuriiri kävi tuomassa paketin. Sanoi paketin olleensa hänellä jo eilisestä iltapäivästä, mutta DHL:n seurantalinkki antoi valita vain tämän päivän...?

Viimeksi muokattu:
Vihdoin alkoi tääläkin seuranta toimimaan ja puolasta ensimmäinen kirjaus. Mielenkiintoista vain, että näyttää tällä hetkellä toimitusta torstaille 12.6 🤔 Tulossa kuitenkin Tampereelle eikä mihinkään saana tunturille 😁 noh ehkäpä tuo tuosta muuttuu lähemmäs.

Hieman kyllä ihmetyttää, miksei tällaisia ennakkotilauksia voisi lähetellä mielummin vaikka päivän pari etuajassa, että mahdollisimman moni saisi siihen julkaisuun laitteensa, olkoot sitten tosiaan vaikka lukittuina siihen oikeaan julkaisupäivään saakka.

Onpas törkeää toimintaa pelifirmalta. Samaa roskaahan on ollut jo Switchin aikana joissain peleissä, jossa osa sisällöstä toimitetaan DLC koodina, jolloin peliä eteenpäin myydessä uusi ostaja ei saakaan koko sisältöä käyttöönsä. Hyvänä esimerkkinä Final Fantasy X / X-II, jossa X-II oli DLC-koodina, jolloin pelin myydessä eteenpäin uusi ostaja ei saanut käyttöönsä tuota X-II peliä ollenkaan.
Tämä olikin tosiaan hauska yllätys kun ostin mainitun FFX/X-2:n käytettynä... Ultimaattisena vittuiluna se kakkosen koodin sisältävä lappu oli jätetty koteloon, muttei tietenkään toiminut. :tup:

Päivittyikö seurannan tilanne reaaliajassa? Itsellä näyttää olevan vielä Helsingissä seurannan mukaan vaikka ihan muualla asun ja tänään pitäisi olla toimitus.

EDIT: Ja 10min viestin lähettämisestä kuriiri kävi tuomassa paketin. Sanoi paketin olleensa hänellä jo eilisestä iltapäivästä, mutta DHL:n seurantalinkki antoi valita vain tämän päivän...?
Enpä itse huomannut yhtään seurata tuota. Viimeisin tilanne oli keskiyön aikaan, että Leipzigissä. Sitten tuli vain soittoa, että täällä oltaisiin. En mitään toimitusaikoja tms. itse siis valinnut. Hyvä kun tuli sielläkin perille.

DHL kyllä kirjaimellisesti toimitti ja 24h liikkui tännekin Puola-Saksa-Helsinki. Hyvältä vaikuttaa myös itse laite ja Mario Kart 👍👍

Joo, mulla näytti koko ajan, että toimitus olisi maanantaina. Vielä tänään aamullaki, vaikka se oli Helsingissä, eikä voinut vaihtaa toimituspäivää. Niin se vaan oli sitten klo 13 mennyt noutopaikkaan. Aina käyttäny näitä halpistoimituksia, niin on tuommonen päivän toimitus aika hyvin.
2025-06-06 14:24
HELSINKI - FINLAND, Delivered
2025-06-06 13:11
HELSINKI - FINLAND, Awaiting collection by the consignee
2025-06-06 10:06
HELSINKI - FINLAND, Shipment is out with courier for delivery
2025-06-06 07:58
HELSINKI - FINLAND, Arrived at DHL Sort Facility HELSINKI - FINLAND
2025-06-06 04:36
LEIPZIG - GERMANY, Shipment has departed from a DHL facility LEIPZIG - GERMANY
2025-06-06 02:49
LEIPZIG - GERMANY, Processed at LEIPZIG - GERMANY
2025-06-06 01:48
LEIPZIG - GERMANY, Arrived at DHL Sort Facility LEIPZIG - GERMANY
2025-06-05 20:08
POZNAN - POLAND, Shipment has departed from a DHL facility POZNAN - POLAND
2025-06-05 20:08
POZNAN - POLAND, Processed at POZNAN - POLAND
2025-06-05 16:05
POZNAN - POLAND, Shipment information received

Ja tuolta Upgrade tool - Support - 8BitDo 8BitDo:n firmispäivitin. Laittaa päälle sen asetuksen, että näyttää beta-firmikset jos ei heti näy. USB
Wireless Adapter v2 toimii oikein hienosti.

Viimeksi muokattu:
Puolenkuunpelistä tilattu switch vihdoinkin tuli tänään perille.
Mikähän se luvattu bonustuote on? Ei mielestäni ollut mitään ylimääräistä paketissa.

Puolenkuunpelistä tilattu switch vihdoinkin tuli tänään perille.
Mikähän se luvattu bonustuote on? Ei mielestäni ollut mitään ylimääräistä paketissa.
Sait maksaa ylimääräistä vs. Nintendon oma kauppa. Eiköhän siinä ole jo bonusta tarpeeksi :hmm:

Vaihdoin oman ennen hinnankorotusta tehdyn puolenkuun pelien tilauksen Nintendolle ja eilen kun jumitti Leipzigissä niin ajattelin että taisi olla virhe. Mutta niin sekin tänään DHL:n toimittamana ovelle ilmeistyi.

Parittelin ohjaimet ja kaikki näytti pelittävän hyvin. Mutta äsken ei ainakaan alkuperäinen Switch Pro Controller osannut herättää telakassa olevaa konsolia? Bugi vai ominaisuus?

Sait maksaa ylimääräistä vs. Nintendon oma kauppa. Eiköhän siinä ole jo bonusta tarpeeksi :hmm:

Vaihdoin oman ennen hinnankorotusta tehdyn puolenkuun pelien tilauksen Nintendolle ja eilen kun jumitti Leipzigissä niin ajattelin että taisi olla virhe. Mutta niin sekin tänään DHL:n toimittamana ovelle ilmeistyi.

Parittelin ohjaimet ja kaikki näytti pelittävän hyvin. Mutta äsken ei ainakaan alkuperäinen Switch Pro Controller osannut herättää telakassa olevaa konsolia? Bugi vai ominaisuus?
Eikös tuo ole ihan dokumentoitu ominaisuus että vanha pro controller ei herätä switch2:ta.

Eikös tuo ole ihan dokumentoitu ominaisuus että vanha pro controller ei herätä switch2:ta.
On. Myöskään vanhoilla joyconeilla ei voi herättää, vaikka muuten toimivatkin Switch 2:n kanssa.

Mitään muuta syytä tuohon ei ole kuin että Nintendo on tuon tarkoituksella tehnyt noin, että saisi asiakkaat ostamaan uusia ohjaimia.

Viimeksi muokattu:
Ja tuolta Upgrade tool - Support - 8BitDo 8BitDo:n firmispäivitin. Laittaa päälle sen asetuksen, että näyttää beta-firmikset jos ei heti näy. USB
Wireless Adapter v2 toimii oikein hienosti.
Melko kusinen softa kyllä toikin. Sivuilla sanotaan, että Pro 2 -ohjaimelle olisi julkaistu firmware-versio 3.06, jossa Switch 2 -tuki, ja ainoa linkki siihen on tuo upgrade tool, joka kyllä tunnistaa että ohjaimessa on firmware 3.04, mutta ainoastaa näyttää napin, jossa lukee reload, ja josta ei tapahdu mitään. Ihan sama onko beta firmikset asetuksista laitettu päälle vai ei.

On. Myöskään vanhoilla joyconeilla ei voi herättää, vaikka muuten toimivatkin Switch 2:n kanssa.

Mitään muuta syytä tuohon ei ole kuin että Nintendo on tuon tarkoituksella tehnyt noin, että saisi asiakkaat ostamaan uusia ohjaimia.
Onneksi konsolin saa nopeasti herätettyä nostamalla sen sekunniksi telakasta ja pistämällä takaisin. Sitten Switch 1:n pro controllerilla toimii kaikki hyvin.

Vinkki semmoisille, jotka haluaa tehdä system transferin Switch -> Switch 2: Älä pura Switchin telakkaa yms. pois koska system transfer ei toimi ilman, että Switch on virtajohdossa kiinni vaikka akku olisikin 100%.

Onneksi konsolin saa nopeasti herätettyä nostamalla sen sekunniksi telakasta ja pistämällä takaisin. Sitten Switch 1:n pro controllerilla toimii kaikki hyvin.

Vinkki semmoisille, jotka haluaa tehdä system transferin Switch -> Switch 2: Älä pura Switchin telakkaa yms. pois koska system transfer ei toimi ilman, että Switch on virtajohdossa kiinni vaikka akku olisikin 100%.
Ehkä kuitenkin parempi painaa virtanappia, kuin ränkätä telakassa. Mutta on kyllä typerästi Nintendo päättänyt ton herätyksen, olisi edes omat ohjaimet sallinu siihen.

Ja tosiaan virtajohto täytyy olla kiinni system transferissa, ei sen kuitenkaan telakassa tarvitse olla.

Ilmeisesti pelkkää telakkaa ei ole vielä Euroopassa myynnissä. Jenkeissä oli 120$, varmaan täällä sitten ainakin 120€. Edelliselle oli kaksi telakkaa, olohuoneessa ja teatterihuoneessa. Lapset kun vielä kasvaa niin on varmasti kovemmalla käytöllä entisestään.

Jos joku on jo tehnyt system transferin, niin tyhjentääkö se pelit vanhan Switchin SD-kortilta? Kun itsellä on siellä 400 gigatavua pelejä, niin ei jaksaisi kaikkia ladata uudelleen, kun tarkoitus on kuitenkin tuo vanhakin jättää käyttöön.

Toivottavasti saan noihin 8bitdon Pro2-ohjaimiin tuon Switch 2 -tuella varustetun firmwaren asennettua maanantaina, kunhan itse laite saapuu. Olin jo tilaamassa Switch 2 Pro Controlleria, mutta nehän onkin loppu kaikkialta, ja seuraavat tulee vasta joskus ensi kuussa myyntiin. Ja ei, en aio maksaa siitäkään kuin korkeintaan Nintendon oman 90e hinnan, jos jossain sattuu jollain satasella tai yli olemaankin hyllyssä.

Jos joku on jo tehnyt system transferin, niin tyhjentääkö se pelit vanhan Switchin SD-kortilta? Kun itsellä on siellä 400 gigatavua pelejä, niin ei jaksaisi kaikkia ladata uudelleen, kun tarkoitus on kuitenkin tuo vanhakin jättää käyttöön.
Ei tyhjentänyt minulla. Switch 1:n muistikortilla edelleen 50Gb tavaraa. Taisi muutamien erikoisempien pelien savet poistaa Switch 1:ltä siinä System Transferissa. Olikohan ne pääosin jotain demoja, joita olin kokeillut eShopista.

Melko kusinen softa kyllä toikin. Sivuilla sanotaan, että Pro 2 -ohjaimelle olisi julkaistu firmware-versio 3.06, jossa Switch 2 -tuki, ja ainoa linkki siihen on tuo upgrade tool, joka kyllä tunnistaa että ohjaimessa on firmware 3.04, mutta ainoastaa näyttää napin, jossa lukee reload, ja josta ei tapahdu mitään. Ihan sama onko beta firmikset asetuksista laitettu päälle vai ei.
Kokeilikko laittaa valikosta ’manual’ ja sitten valita listasta oma ohjain? Sillain ite päivitin oman kun muuten ei onnistunut

Kokeilikko laittaa valikosta ’manual’ ja sitten valita listasta oma ohjain? Sillain ite päivitin oman kun muuten ei onnistunut
Koitin. Se käytännössä vaan antaa ruudun, josta voin valita sen oman ohjainmallin, ja sitten tulee se sama ruutu, jossa on vaan reload-nappi, joka lataa hetken ja ei tee mitään.
Mutta ehkä ne ei vaan oikeasti oo vielä saanu julkaistua sitä uutta firmwarea, vaikka siitä olikin changelogi laitettu näkyviin. Arvostaisin kuitenkin, jos sais itse ladata sen firmwaren ja tuupata sisään, jos haluaa.

Ja samalla kun kirjoitin edellisen viestin, olikin 8bitdon supportista tullut jo vastaus, kun aiemmin kyselin tuon päivitetyn firmwaren perään, ja siinä olikin suorat linkit noihin beta-firmwareihin. Laitan viestin tähänkin, jos jollain muulla on ongelmaa saman asian kanssa. En tiedä kuinka kauan linkit toimivat, mutta ainakin tuon Pro 2:n beta-firmiksen sain tuosta ladattua ja asennettua. Ei tosin ole vielä sitä Switch 2:ta testattavaksi.
Greetings.

The firmware of each product is released in batches.

Please update the firmware through the corresponding software.

Pay attention to software updates for more models.

(*^__^*)

If the update fails.

Try the BETA option on the ABOUT interface.

Or try offline firmware.

SN30 Pro & SF30 Pro

Pro2

Arcade Stick V3

1C

2C

Ultimate Bluetooth V1

Ultimate Bluetooth V2

USB Adapter V1

USB Adapter V2

Sincere wishes.

------------------------------

Jimmyi

8BitDo Support

support@8bitdo.com

Onko kellään Switch 2 näytössä hiusnaarmua? Omassa näytössä näkyy, mutta vain kirkkaan valon kautta ja silloinkin tietyssä kulmassa. Ei ole vielä näytönsuojaa mutta en ymmärrä miten voi jo nyt olla. Ei sen nyt telakasta pitäisi tulla.

Onko kellään Switch 2 näytössä hiusnaarmua? Omassa näytössä näkyy, mutta vain kirkkaan valon kautta ja silloinkin tietyssä kulmassa. Ei ole vielä näytönsuojaa mutta en ymmärrä miten voi jo nyt olla. Ei sen nyt telakasta pitäisi tulla.
Tehtaalla asennettu helposti naarmuuntuva muovikelmu siihen näytön pintaa. Tätä kelmua ei saa irrottaa.

Eilen konsoli otettu paketista ja laitettu telakkaan. Otin tänään telakasta ja 3 pitkää naarmua näytössä... Tulee TODELLA herkästi naarmuja.
Jälkiviisaana lasi samantien pintaan kun paketista ottaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
296 396
Jäsenet
81 145
Uusin jäsen
Pörrö

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom