Täällä ei ole kuulunu mitään. Milloin tilattu?Puolenkuun pelit ilmoitti, että huomenna on konsoli noudettavissa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ei ole kuulunu mitään. Milloin tilattu?Puolenkuun pelit ilmoitti, että huomenna on konsoli noudettavissa.![]()
Sama homma täällä. Tuli maanantaina viesti, että tilaus on valmisteltu lähetykseen, mutta näkyy olevan vielä "Not shipped"-tilassa.Haaveet kaatuu -päivä.
Ei ole lähetetty eikä ole seurantakoodeja. Ei ehdi tälle viikolle![]()
Mitä pelejä tälle nyt on siis? Onko mitään mahdollisuutta että paikallisesta Prismasta saattaisi löytyä hyllystä?
No ei sinänsä... mutta TOTK:n läpikahluu, MK world ja F-Zero GX:n peluu nyt ainakin tämän kesän sadeillat tulee täyttämään..Ei tälle nyt julkaisussa ole juurikaan muuta kuin Mario Kart, Braevly Default ja Street Fighter. Eli ei mitään kiirettä saada koko konsolia.
Aika laiha valikoima, taidan jättää siis hyllyyn vaikka sattuisi löytymään. Ehkä ensi vuonna uusi Mario![]()
Tilasin 4.4.25.Täällä ei ole kuulunu mitään. Milloin tilattu?
Pitänee siivota helikopterikenttä jotta kuriiri voi laskeutua.Voi olla ettei Saksan kaupan arvio pidä paikkaansa
![]()
Jospa se lähtee sittenkin Helsingin varastostaVoi olla ettei Saksan kaupan arvio pidä paikkaansa
![]()
Varsinkin jos huhut pitää paikkansa, että tuo Donkey Kong Bananza on core Mario-tiimin tekemä peli, niin sitten varmaan menee ainakin pari vuotta, että uutta isompaa Mario-peliä tulee.Uutta Mariota saanee odotella, kun ei ole vielä mitään sen suuntaista edes julkaistu. Metroid Prime 4 on se mitä itse odotan, mutta sekään ei sinänsä ole pakollinen peruste Switch 2 -hankinnalle, kun senkin pelin saa vanhallekin Switchille.
Tietty jos omistaa Switch 1:sen. Itselle eka Nintendo-laite sitten N64:en niin uutta pelattavaa olisi enemmän kuin kerkeää pelaamaan.Ei tälle nyt julkaisussa ole juurikaan muuta kuin Mario Kart, Braevly Default ja Street Fighter. Eli ei mitään kiirettä saada koko konsolia.
Itelle tuli sama arvioVoi olla ettei Saksan kaupan arvio pidä paikkaansa![]()
Mulla taas näkyy "Status: Completed", muttei näy Tracking-nappia, eikä dev toolien kautta löydy seurantalinkkiä/koodia.Itselle Nintendon Irlannin kaupan Order status -sivu on sekaisin, ettei siellä näy itse konsoli eikä mitään statusta, mutta dev toolsin kautta näkyy seurantalinkki ja siellä näkyy toimitustapana DHL Express. Eli jos tänään lähtee eteenpäin ja todellakin toimitustapa on tuo DHL Express, niin voisi olla huomenna perillä.
Sama homma mutta seurantalinkkinä Arvato joka vie HTTP Error sivulle.Itselle Nintendon Irlannin kaupan Order status -sivu on sekaisin, ettei siellä näy itse konsoli eikä mitään statusta, mutta dev toolsin kautta näkyy seurantalinkki ja siellä näkyy toimitustapana DHL Express. Eli jos tänään lähtee eteenpäin ja todellakin toimitustapa on tuo DHL Express, niin voisi olla huomenna perillä.
Jeps konsolin paketti lähtenyt matkaan "package left the courier facility".amazon.de:stä konsoli ilmeisesti lähtemässä (dispatched) liikenteeseen. Muut konsoli tavarat siirtynyt samaan tilaan, missä konsoli oli aikaisemmin.
Sama. Dev toolseissa on shipping_status: not_shipped. Jos lähettää DHL Expressiltä voi perjantaiksi keretä, mutta en pidätä henkeäniMulla taas näkyy "Status: Completed", muttei näy Tracking-nappia, eikä dev toolien kautta löydy seurantalinkkiä/koodia.
Kyllä se näin on, olikohan EDGE vai Eurogamer kun tuon tiimin vahvisti.Varsinkin jos huhut pitää paikkansa, että tuo Donkey Kong Bananza on core Mario-tiimin tekemä peli, niin sitten varmaan menee ainakin pari vuotta, että uutta isompaa Mario-peliä tulee.
Vaikea toki sanoa missä vaiheessa päivittävät tuota asiakkaan tilaussivua, että onko miten synkassa reaalimaailman kanssa. Paketti voi hyvin olla jo matkallakin. Tiedä näistä, onneksi itsellä ei tän kanssa hengen hoppua.Sama. Dev toolseissa on shipping_status: not_shipped. Jos lähettää DHL Expressiltä voi perjantaiksi keretä, mutta en pidätä henkeäni
Nyt tulikin mailia Nintendolta, että "Your Nintendo order is on its way!". Irlannin Storesta tehty tilaus ja DHL:llä kuljetus (Estimated delivery 5.6. B2C Appin mukaan, mutta eipä vielä DHL:n seurannasta löydy).Sama homma täällä. Tuli maanantaina viesti, että tilaus on valmisteltu lähetykseen, mutta näkyy olevan vielä "Not shipped"-tilassa.
No jos alkuviikosta tulisi, niin olisi hyvä. Kerkeää viikonlopun katsomaan uusia pelijulkistuksia Summer Games Festistä.
Tälläne mullekki mutta nukun sillon yövuoron takia joten otin lokeroon. Niin ja päivämääränä itellä 9.6.25.
DHL:stä on melko hyviä kokemuksia, että aikataulut pitävät paikkaansa, viimeisin heidän kuljettama paketti tuossa pari viikkoa sitten tuli jopa päivän etuajassa, kun olin nopea tekemään tullauksen.Sama DHL Express -SMS-viesti ja Puolasta lähdössä kuten yllä. MK-bundle Saksan kaupasta. Ihmettelen, jos ei mene ensi viikolle =D
Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?
Googlettelin netistä Fnaciin liittyviä sivuja ja monessa paikassa sanottiin että pitäsi käyttää kuriiripalvelua, eli eivät toimittaisi suoraan. Tarjoaa myös heti näitä palveluita kun kirjoittaa googleen näin.Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.
Redditistä löytyy tällainen parin kuukauden takaa:
![]()
Tännekin tuli äsken tekstiviesti, että huomenna voi hakea liikkeestä. 4.4. tilattu puolen päivän aikaan, kun tuota joku aiemmin kyseli.Puolenkuun pelit ilmoitti, että huomenna on konsoli noudettavissa.![]()
Ovat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?
Tällä hetkellä oma näyttää tältäOvat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...
Nintendon helikopteria odotellessaTäällä sama kun muutamalla muulla. Arvioi toimitusta huomiselle, epäilen vahvasti. Perjantaihin olisin jo kovin tyytyväinen.
Realistina kuitenkin odotan maanantaita
![]()