Yleinen Nintendo ketju (Switch 2, julkaisu 05.06.25)

Haaveet kaatuu -päivä.
Ei ole lähetetty eikä ole seurantakoodeja. Ei ehdi tälle viikolle :(
Sama homma täällä. Tuli maanantaina viesti, että tilaus on valmisteltu lähetykseen, mutta näkyy olevan vielä "Not shipped"-tilassa.
No jos alkuviikosta tulisi, niin olisi hyvä. Kerkeää viikonlopun katsomaan uusia pelijulkistuksia Summer Games Festistä.

Kyllä käytännössä tämän julkaisu ratsastaa pelien puolesta lähinnä uudella Mario Kartilla ja open world -Zeldojen hifi-versioilla.

Ei tälle nyt julkaisussa ole juurikaan muuta kuin Mario Kart, Braevly Default ja Street Fighter. Eli ei mitään kiirettä saada koko konsolia.
No ei sinänsä... mutta TOTK:n läpikahluu, MK world ja F-Zero GX:n peluu nyt ainakin tämän kesän sadeillat tulee täyttämään..
Ainahan se odottavan aika on pitkä :)

Aika laiha valikoima, taidan jättää siis hyllyyn vaikka sattuisi löytymään. Ehkä ensi vuonna uusi Mario :smile:

Uutta Mariota saanee odotella, kun ei ole vielä mitään sen suuntaista edes julkaistu. Metroid Prime 4 on se mitä itse odotan, mutta sekään ei sinänsä ole pakollinen peruste Switch 2 -hankinnalle, kun senkin pelin saa vanhallekin Switchille.

Voi olla ettei Saksan kaupan arvio pidä paikkaansa :D

1749028188334.png

Uutta Mariota saanee odotella, kun ei ole vielä mitään sen suuntaista edes julkaistu. Metroid Prime 4 on se mitä itse odotan, mutta sekään ei sinänsä ole pakollinen peruste Switch 2 -hankinnalle, kun senkin pelin saa vanhallekin Switchille.
Varsinkin jos huhut pitää paikkansa, että tuo Donkey Kong Bananza on core Mario-tiimin tekemä peli, niin sitten varmaan menee ainakin pari vuotta, että uutta isompaa Mario-peliä tulee.

Itselle Nintendon Irlannin kaupan Order status -sivu on sekaisin, ettei siellä näy itse konsoli eikä mitään statusta, mutta dev toolsin kautta näkyy seurantalinkki ja siellä näkyy toimitustapana DHL Express. Eli jos tänään lähtee eteenpäin ja todellakin toimitustapa on tuo DHL Express, niin voisi olla huomenna perillä.

Ei tälle nyt julkaisussa ole juurikaan muuta kuin Mario Kart, Braevly Default ja Street Fighter. Eli ei mitään kiirettä saada koko konsolia.
Tietty jos omistaa Switch 1:sen. Itselle eka Nintendo-laite sitten N64:en niin uutta pelattavaa olisi enemmän kuin kerkeää pelaamaan.

Voi olla ettei Saksan kaupan arvio pidä paikkaansa :D
Itelle tuli sama arvio :D Varmaan tarkoittaa, että Saksan kuriirin käsistä pois 5.6. Eiköhän tää todellisuudessa maanantaille mene. Toki maanantai olisi erittäin hyvä ja kelpaisi vallan mainiosti, mutta ei haittaa vaikka yllättyis vielä erityisen positiivisesti.

Itselle Nintendon Irlannin kaupan Order status -sivu on sekaisin, ettei siellä näy itse konsoli eikä mitään statusta, mutta dev toolsin kautta näkyy seurantalinkki ja siellä näkyy toimitustapana DHL Express. Eli jos tänään lähtee eteenpäin ja todellakin toimitustapa on tuo DHL Express, niin voisi olla huomenna perillä.
Mulla taas näkyy "Status: Completed", muttei näy Tracking-nappia, eikä dev toolien kautta löydy seurantalinkkiä/koodia.

Sama homma mutta seurantalinkkinä Arvato joka vie HTTP Error sivulle.

Sama. Dev toolseissa on shipping_status: not_shipped. Jos lähettää DHL Expressiltä voi perjantaiksi keretä, mutta en pidätä henkeäni
Vaikea toki sanoa missä vaiheessa päivittävät tuota asiakkaan tilaussivua, että onko miten synkassa reaalimaailman kanssa. Paketti voi hyvin olla jo matkallakin. Tiedä näistä, onneksi itsellä ei tän kanssa hengen hoppua.

Ilmeisesti ruotsista (bergsalan varastoista?) tulossa saksan Nintendolta tilattu konsoli, juuri tuli DHL:ltä WhatsApp viesti.
Toivoa siis on, että saapuisi vielä perjantaina :tup:

Näyttökuva 2025-06-04 125645.png

Edit: Nyt kun se näkyy myös DHL:n seurannassa, niin ilmeisesti sittenkin lähtöpaikka puola, kuten allakin mainittu.

Viimeksi muokattu:
Samaa viestiä pukkasi tänne, mutta kun itsellä on tilattuna myös lisätarvikkeita, niin täysin varma ei itse voi olla onko tämä nyt sitten konsoli. Positiivinen yllätys olisi, jos perjantaina saapuisi 👍

Puolasta olisi tulossa tämä paketti. Lisätiedoista löytyi sama koodi kuin Nintendon sivujen konsolin seurannasta, eli kyllä se konsoli on ja perjantaita näyttää toimitusajaksi.

Screenshot_20250604_130648_Chrome.jpg

Viimeksi muokattu:
Sama homma täällä. Tuli maanantaina viesti, että tilaus on valmisteltu lähetykseen, mutta näkyy olevan vielä "Not shipped"-tilassa.
No jos alkuviikosta tulisi, niin olisi hyvä. Kerkeää viikonlopun katsomaan uusia pelijulkistuksia Summer Games Festistä.
Nyt tulikin mailia Nintendolta, että "Your Nintendo order is on its way!". Irlannin Storesta tehty tilaus ja DHL:llä kuljetus (Estimated delivery 5.6. B2C Appin mukaan, mutta eipä vielä DHL:n seurannasta löydy).
EDIT: Ja nyt tuli DHL:ltä tekstiviesti ja oletettu toimitusaika perjantaina klo 8-21.

Viimeksi muokattu:
Sama DHL Express -SMS-viesti ja Puolasta lähdössä kuten yllä. MK-bundle Saksan kaupasta. Ihmettelen, jos ei mene ensi viikolle =D

Laitoin Nintendolle viestiä aamulla ja juuri äsken antoivat seurantakoodin. Vaikuttaa olevan DHL Express koodi (JD0 alkuinen) mutta ei näytä vielä mitään tietoa. Tilaussivulla ei vieläkään mitään seurantatietoa.

Ilmeisesti ruotsista (bergsalan varastoista?) tulossa saksan Nintendolta tilattu konsoli, juuri tuli DHL:ltä WhatsApp viesti.
Toivoa siis on, että saapuisi vielä perjantaina :tup:

Näyttökuva 2025-06-04 125645.png

Edit: Nyt kun se näkyy myös DHL:n seurannassa, niin ilmeisesti sittenkin lähtöpaikka puola, kuten allakin mainittu.
Tälläne mullekki mutta nukun sillon yövuoron takia joten otin lokeroon. Niin ja päivämääränä itellä 9.6.25.

Sama DHL Express -SMS-viesti ja Puolasta lähdössä kuten yllä. MK-bundle Saksan kaupasta. Ihmettelen, jos ei mene ensi viikolle =D
DHL:stä on melko hyviä kokemuksia, että aikataulut pitävät paikkaansa, viimeisin heidän kuljettama paketti tuossa pari viikkoa sitten tuli jopa päivän etuajassa, kun olin nopea tekemään tullauksen.
Samana päivänä siis siirsivät Vantaa -> Pirkkala -> toimitus kotiin Tampereella.

Järvepääin powerista sai varattua jo konsolin ja tuli viesti että voi noutaa. No kävin siellä niin sanoivat etteivät voi antaa sitä (ullatus). Turhasta reissusta sain 20 euroa powerpisteitä niin kai sen sitten voi käyttää tähän konsoliin..

Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?

Itse tilasin Fnacista viime kuussa ja nyt rupesin lukemaan että eivät ilmeisesti toimita suomeen? Tilaus on kuitenkin käsitelty sivun mukaan, mitäköhän nyt kannattais tehdä ?
Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.
Redditistä löytyy tällainen parin kuukauden takaa:

1749033055036.png

Missä moista mahtaa lukea, kyllä tiettävästi toimittavat suomeenkin ellei juurikin Switch 2 kohdalla ole sitten tullut jotain muutosta.
Redditistä löytyy tällainen parin kuukauden takaa:

1749033055036.png
Googlettelin netistä Fnaciin liittyviä sivuja ja monessa paikassa sanottiin että pitäsi käyttää kuriiripalvelua, eli eivät toimittaisi suoraan. Tarjoaa myös heti näitä palveluita kun kirjoittaa googleen näin.
1749033375981.png

Nyt tuli Nintendolta maili:
Good news - Your order has been shipped!

teacking-arvato sivu näyttää että
Estimated date of delivery
05.06.2025

Uskon sitten jos paketti on huomenna kourassa.

17track tunnistaa että seurantakoodi olisi dhl expressin koodi. DHL:n sivuilla koodia ei kuitenkaan tunnisteta

Viimeksi muokattu:
Ovat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...

Ovat varmaan muuttaneet käytäntöä tilausryppään jälkeen, mulla näkyy myös että huomenna pitäisi lähteä matkaan. Täytyy katsoa jos oikein pahasti vaikuttaa viivästyvän tai ei lähde lainkaan, täytyy sitten varmaan yrittää napata jostain ryöstöhintaan jotta ehtii lomalla pelaamaan...
Tällä hetkellä oma näyttää tältä :hmm:
1749034904450.png

Täällä sama kun muutamalla muulla. Arvioi toimitusta huomiselle, epäilen vahvasti. Perjantaihin olisin jo kovin tyytyväinen.
Realistina kuitenkin odotan maanantaita😁

track.png

Käytän DHL Express toimituksia ajoittain, jotkut voivat saada jo huomenna paketin jos se pääsee logistiikkakeskuksen käsittelyyn lähituntien aikana.

Aamuyöstä DHL lähetykset lentää Vantaalle, sieltä aika hyvin saman päivän aikana tullut paketit kotiin ja töihin Helsinkiin. Joidenkin maiden kohdalla joutuu lentorahti kiertämään saksan kautta joka voi pahimmillaan myöhästyttää sen päivällä.

Viimeksi muokattu:
Nyt tuli DHL tekstiviesti, että toimittavat perjantaina, olenko kotona. Eli kyllä nyt näyttäis et perjantaille jo ehtis! DHL on kuitenki luotettavimpia noista kuriireista.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
279 169
Jäsenet
77 887
Uusin jäsen
JoonasRa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom