Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä tietää, on nimittäin todella alussa peli juurikin tuon vuoksi. Muistaakseni jotain varastettua palleroa tai jalokiveä piti lähteä etsimään / pois isosta pääkaupungista jaj partyssa kaksi tyyppiä. Oli sen verran puisevaa ja geneeristä että se vain jäi. Pitää ottaa asiaksi jatkaa jossain kohtaaDQ11 ei mun osalta oikeen lähteny kunnolla käyntiin kun vasta Act 2 alkaessa. Se Act 1 oli itessään jotenkin tosi väsynyt ja sisäls mm. jokasen kliseen mikä nyt JRPG voikaan sisältää, oli siinäkin omat hetkensä mutta tarina ja hahmot alko oikeastaan vasta Act 2 alkaessa kiinnostamaan. Tykkäsin kuitenkin loppujenlopuks pelistä aika paljonkin, vaikka se alku nyt onkin aika kuivaa kamaa.
Onko se vaan minä, vai tuntuuko et samat pelit tulee aina samoina ryppäinä aleen aika-ajoin? Taas Civ 6, BioShockit ja Borderlandsit samaan aikaan. Ja muutamia muita.
Ei se pelikään mun muistaakseni sitä sen suuremmin ilmottele, mutta sen kyllä hiffaa missä kohtaa ollaan Act 2 kun se yleinen tunnelma pelissä muuttuu huomattavasti. Kyllä sen tietää kun kohdalle osuu.Oon kyl sen verran hölmö, että en tiedä missä kohti Act 2 alkaaMutta hiljakseltaan etiäppäin. Ja eiköhän siitä iso ilmoitus tuu sitten.
Joo, Dragon Questilla on ns. lupa olla geneerinen koska se nyt sattuu olemaan vissiinkin nykyhetkellä vanhin edelleen elossa oleva JRPG. Kehittäjätkin kyllä tietää sen et siellä on sitä geneeristä tauhkaa, ja välillä siellä onkin jotain twistiä heitetty siihen kaveriks, mutta se Act 1 menee kyllä aika puuduttavan arvattavasti ja yllätyksettömästi pitkälti kokonaan siihen käännekohtaan asti. Mut sen jälkeen se itelle kolahtikin aika kovaa ja ihan mukavasti joku 70h pelin parissa sit loppujenlopuks vierähtikin ennenkun lopputekstit oli ruudulla. En vaan tiedä tekeekö se pelille oikeastaan minkäänlaista palvelusta se fakta et sitä suositellessa pitää loppuun lisätä sellanen maininta et alussa on muuten aika pitkä pätkä sellasta suht kuivaa meininkiä muutamalla kohokohdalla ennenkun homma lähtee kunnolla käyntiin.Hyvä tietää, on nimittäin todella alussa peli juurikin tuon vuoksi. Muistaakseni jotain varastettua palleroa tai jalokiveä piti lähteä etsimään / pois isosta pääkaupungista jaj partyssa kaksi tyyppiä. Oli sen verran puisevaa ja geneeristä että se vain jäi. Pitää ottaa asiaksi jatkaa jossain kohtaa![]()
Itselläkin jäi peli kesken kohtuu alkuun, pitänee jatkaa sitten. Luin, että normal vaikeustaso on aivan liian helppo ja kun otin vaikeiammat viholliset niin tuli jopa liian vaikeaksi, varsinkin bossit. Switchillä kun ei achiviementtejä saa niin voisi toki palata normaaliin ja koittaa vetää tarina läpi.Ei se pelikään mun muistaakseni sitä sen suuremmin ilmottele, mutta sen kyllä hiffaa missä kohtaa ollaan Act 2 kun se yleinen tunnelma pelissä muuttuu huomattavasti. Kyllä sen tietää kun kohdalle osuu.
Joo, Dragon Questilla on ns. lupa olla geneerinen koska se nyt sattuu olemaan vissiinkin nykyhetkellä vanhin edelleen elossa oleva JRPG. Kehittäjätkin kyllä tietää sen et siellä on sitä geneeristä tauhkaa, ja välillä siellä onkin jotain twistiä heitetty siihen kaveriks, mutta se Act 1 menee kyllä aika puuduttavan arvattavasti ja yllätyksettömästi pitkälti kokonaan siihen käännekohtaan asti. Mut sen jälkeen se itelle kolahtikin aika kovaa ja ihan mukavasti joku 70h pelin parissa sit loppujenlopuks vierähtikin ennenkun lopputekstit oli ruudulla. En vaan tiedä tekeekö se pelille oikeastaan minkäänlaista palvelusta se fakta et sitä suositellessa pitää loppuun lisätä sellanen maininta et alussa on muuten aika pitkä pätkä sellasta suht kuivaa meininkiä muutamalla kohokohdalla ennenkun homma lähtee kunnolla käyntiin.
Riippunee paljon pelityylistä. Mulle normal oli ihan sopiva, mutta skippasinkin kaikki random encounterit suurimmaks osaks ja vietinkin valtaosan pelistä alilevelisenä. Pariin otteeseen piti sit käydä muutama leveli hakemassa ennenkun oli toivoakaan saada seuraava bossi kaadettua.Itselläkin jäi peli kesken kohtuu alkuun, pitänee jatkaa sitten. Luin, että normal vaikeustaso on aivan liian helppo ja kun otin vaikeiammat viholliset niin tuli jopa liian vaikeaksi, varsinkin bossit. Switchillä kun ei achiviementtejä saa niin voisi toki palata normaaliin ja koittaa vetää tarina läpi.
Mikä tahansa microSDXC UHS-I-muistikortti noin periaatteessa toimii, mitä nopeampi niin sitä vikkelämmin lataa. Käytännössä kannattaa jonkin tunnetun valmistajan kortti hommata, esim. Sandiskilla on hieno brändätty kortti https://www.amazon.de/dp/B07QD6R5L7...c_i_NX92N0MC0MVDMKN0HEHT?_encoding=UTF8&psc=1Switchistä loppui tallennustila ja kortilla saisi lisää. Onko pelien nopeuden tai toimivuuden kannalta merkitystä minkä kortin kaupasta noutaa?
Switchistä loppui tallennustila ja kortilla saisi lisää. Onko pelien nopeuden tai toimivuuden kannalta merkitystä minkä kortin kaupasta noutaa?
Osaako joku kertoa kuinka paljon tehokkaamman Switchin seuraajasta saisi, jos siinä käytettäisiin tämän vuoden uusinta ARM tekniikkaa ja uusimpia Lpddr 5 muisteja? DLSS 2.0 tekniikkahan itsestään periaatteessa lisää laitteen tehoa kaksikertaiseksi. Switchin konseptihan on siittäkkin mielenkiintoinen, että sitä olisi mahdollista buustata myös seuraavassa mallissa tehodockilla, joka nostaisi laitteen tehoa hurjasti lisää.Olen eri mieltä. Switchin sydän on Tegra joka on SoC, system on a chip. Tarkoittaa mm. sitä, että erillistä näyttistä tai cpu:ta ei ole. Tehokkaampaa Tegraa laittamalla saa helposti päivitettyä ja taaksepäin yhteensopivuus on taattu.
Mutta eiköhän Nintendo katsele tuota komponenttipulaa ja lykkää laitettaan.
Onko tästä tehodockista ollut mitään konkreettista, uskottavaa pohdintaa missään?Osaako joku kertoa kuinka paljon tehokkaamman Switchin seuraajasta saisi, jos siinä käytettäisiin tämän vuoden uusinta ARM tekniikkaa ja uusimpia Lpddr 5 muisteja? DLSS 2.0 tekniikkahan itsestään periaatteessa lisää laitteen tehoa kaksikertaiseksi. Switchin konseptihan on siittäkkin mielenkiintoinen, että sitä olisi mahdollista buustata myös seuraavassa mallissa tehodockilla, joka nostaisi laitteen tehoa hurjasti lisää.
Onko tästä tehodockista ollut mitään konkreettista, uskottavaa pohdintaa missään?
Omaan amatöörikorvaan tämä kuulostaa niin "lentävät autot ovat huomenna täällä" -jutulta, kuin tässä kontekstissä olla ja voi. Switchin taika on kuitenkin tuo kesken pelin, kesken kahvin, millon vaan toimiva dockiin ja isolle näytölle heitto.
Missä on missään muualla tarjolla teknologiaa ARMiin, joka mahdollistaa:
a) Liittimeen luo riittävän ison ja nopean kaistan sekä väylän GPU ja/tai CPU tiedonsiirrolle.
b) Ajossa olevan softan siirron uudelle GPU:lle ja/tai CPU:lle 100% tapauksista, koskaan kaatamatta mitään.
c) On järkevästi hinnoiteltu, jotta se myy järkevän osuuden vrt. nykyinen malli.
Mielestäni sekä softa, että rauta puuttuu. Tuntuisi varsin erikoiselta bisnespäätökseltä lähteä tekemään tällaista poropietarien poropietariratkaisua ilman takuita hyvästä myynnistä. Todennäköisesti kehitys- ja jopa rautakustannusten näkökulmasta voi olla vaan halvempi ostaa kalliimpaa rautaa siihen ite Switchiin.
Onhan tuolla autopuolella esitelty tegra piirin ja nVidian grafiikkakortin yhdistelmiä. Sieltähän tuo huhu on lähtenyt liikkeelle. Switchin seuraajassa olisi mahdollista tarjota basic mallia ja sitten pro versiota missä olisi mukana tehodockki normi dockin sijaan. Kuluttajan kannaltahan tämä olisi hyvä vaihtoehto, kun ei myöhemmin tarvisi hankkia uutta tehokkaampaa konsoliversiota tehon lisäämiseksi, vaan se hoituisi "lisäpalikalla". Se on eri onko tuo teknisesti mahdollista ainakaan vielä. Nintendo pomo vastasi Switchin seuraajasta kysyttäessä, että ei ole olemassa vielä teknologiaa, jota he tarvitsevat tulevassa konsolissa. Luoja taas tietää mitä tuo sitten tarkoittaa.Toisekseen, mikä olisi se business case tuollaiselle. Kuinka monta sellaista asiakasta on, joka ei missään tapauksessa ostaisi uutta Switch-versiota, mutta ostaisi kuitenkin tuollaisen "tehodockin"? Vaikka tuota miten pyörittelisi, niin liiketoiminnan kannalta kannattavampi ratkaisu on myydä uutta Switchiä.
Ai auto kun ajetaan talliin niin siihen tökätään nVidian näyttis kiinni, että sahaan autoon lisää grafiikka laskenta tehoa?!Onhan tuolla autopuolella esitelty tegra piirin ja nVidian grafiikkakortin yhdistelmiä. Sieltähän tuo huhu on lähtenyt liikkeelle. Switchin seuraajassa olisi mahdollista tarjota basic mallia ja sitten pro versiota missä olisi mukana tehodockki normi dockin sijaan. Kuluttajan kannaltahan tämä olisi hyvä vaihtoehto, kun ei myöhemmin tarvisi hankkia uutta tehokkaampaa konsoliversiota tehon lisäämiseksi, vaan se hoituisi "lisäpalikalla". Se on eri onko tuo teknisesti mahdollista ainakaan vielä. Nintendo pomo vastasi Switchin seuraajasta kysyttäessä, että ei ole olemassa vielä teknologiaa, jota he tarvitsevat tulevassa konsolissa. Luoja taas tietää mitä tuo sitten tarkoittaa.
Jep jep. Mukava kun saa asiallisia vastauksia viisastelijoilta. Kiitos panostuksestasi.Ai auto kun ajetaan talliin niin siihen tökätään nVidian näyttis kiinni, että sahaan autoon lisää grafiikka laskenta tehoa?!![]()
Onhan tuolla autopuolella esitelty tegra piirin ja nVidian grafiikkakortin yhdistelmiä. Sieltähän tuo huhu on lähtenyt liikkeelle. Switchin seuraajassa olisi mahdollista tarjota basic mallia ja sitten pro versiota missä olisi mukana tehodockki normi dockin sijaan. Kuluttajan kannaltahan tämä olisi hyvä vaihtoehto, kun ei myöhemmin tarvisi hankkia uutta tehokkaampaa konsoliversiota tehon lisäämiseksi, vaan se hoituisi "lisäpalikalla". Se on eri onko tuo teknisesti mahdollista ainakaan vielä. Nintendo pomo vastasi Switchin seuraajasta kysyttäessä, että ei ole olemassa vielä teknologiaa, jota he tarvitsevat tulevassa konsolissa. Luoja taas tietää mitä tuo sitten tarkoittaa.
Itse näkisin, että Pro tehodockki taas lisäisi potenttiaalisien asikkaiden määrää. Niiden, jotka haluaisivat maksimaalliset silmän karkit isolta ruudulta mutta eivät haluaisi ostaa peruskonsolia ollenkaan, koska konsolin teho ei riitä heidän mielestään riittävään näyttävyyteen isolla ruudulla. Myös mahdollisuus päivittää konsolinsa myöhemmin tehoa reilusti tuovalla "tehopalikalla" saattaisi lisätä konsolin mielenkiintoa. Toki Nintendolla nykyisin tuntuu olevan ykkösprioriteetti maksimaallinen voiton teko ja jos laskelmat "lisäpalikalle" eivät näytä hyvältä niin sitähän ei toteuteta. Itse näkisin hybridi konsolin mahdollisuudella päivittää tehoa "lisäpalikalla" todella mahtavalta ratkaisulta. Tämä laajentaisi hybridi konsolin kilpailemaan tasavertaisesti kilpailijoiden kanssa telvisioon kytkettynä.Niin, kuluttajan kannalta hyvä vaihtoehto, mutta ei liiketoimintaa tekevän yrityksen kannalta. Yrityksen kannalta kannattavampaa on myydä kokonaan uusi tehokonsoli, sen sijaan että myydään vain tehoa tuova lisäpalikka.
Ja nyt jäi vähän epäselväksi miten tuo autopuolen kommentti liittyy tähän asiaan?
Ostaa nyt nykyisen ja sitten kun tulee uusi sukupolvi nii sitten isälle siitä ikioma Switch.Lapset on jo pitkään toivonut switchiä ja nyt saivat tartutettua kuumeen vielä isäänsäkin.
kysynkin mielipidettä kannattaako switch vielä ostaa?
Vai kannattaako suosiolla odottaa tulevaa sukupolvea?
Noilla luvuilla pitää olla kyllä kovat myyntivaltit. Pro, Bowt 2, mitä muuta, lisää Zeldoja? Toivottavasti vanhojen suosikkisarjojen paluita. Oot ja MM remaket on liikaa pyydetty Nintendolta.![]()
Nintendo raises Switch output to record 30m on stay-at-home demand
Boom in paid subscriptions helps to drive gaming device's successasia.nikkei.com
Nintendo näyttää paahtavan täyttä höyryä eteenpäin ja 100 miljoonaa myytyä Switchiä paukkuu rikki jo loppuvuoteen mennessä.30 miljoonan konsolin vuosituotantotahti on täysin poikkeuksellinen ja ilmeisesti Pro-mallin odotetaan boostaavan myyntiä hurjasti. Olisiko sitten BotW 2 ensimmäisiä pelejä, joka hyödyntää Pro-mallin tehoja enemmänkin?
Noilla luvuilla pitää olla kyllä kovat myyntivaltit. Pro, Bowt 2, mitä muuta, lisää Zeldoja? Toivottavasti vanhojen suosikkisarjojen paluita. Oot ja MM remaket on liikaa pyydetty Nintendolta.
Ainakin tällä hetkellä huhut kertoo pelkästään käsikonsolista. Nykyinen switch on jotain 0,5 flopsia. Uusin Volta pohjainen tegra pystyy 1,4 flopsiin eli noin Xbox one S tehoihin
Vanhoista sarjoista toivoisin itse eniten uutta Metroidia. Siis ihan tavallista 2D-Metroidia. Ja ei mitään remakea vanhasta, vaan ihan uusi. Se 3DS:lle joku vuosi sitten tehty remake ei haitannut, kun en ollut ainuttakaan Metroidia aiemmin pelannut. Siitä sainkin sitten inspiraation pelata alkuperäiset Metroidin ja Super Metroidin, joten nyt saisi jotain uutta tulla sille rintamalle![]()
Mistä tämä löytys? Tarjolla on Switch, Wii U ja 3DS -konsolit.Metroid Fusion kannattaa ottaa odotellessa haltuun![]()
Pitäis ostaa sd muistikortti. onko mitään vinkkejä? nopeinta ja paljonko lompakko antaa periksi?
Siis nuo nykyiset huhut siis ovat juurikin "Pro" switchistä. Eli siis nykyinen switch konsepti mutta tehokkaampi. 4K ulostulo olisi dockissa, kannettavana 720P OLED näyttö ne suurimmat uutuudet tehon lisäyksen kanssa. Tuosta oledista juttua esim: Nintendo Plans Switch Model With Bigger Samsung OLED DisplayMielenkiintoista, miten eri paikoista ihmiset lukee huhujaItse taas olen kuullut huhuja pelkästään uudesta Pro/Super-konsolista sekä pelkästä teho-telakasta. Mutta en ole kuullut ainuttakaan huhua että olisi tulossa pelkkä käsikonsoli.
Metroid Fusion kannattaa ottaa odotellessa haltuun![]()
Kiitos tästä! Latasin eilen ja vasta 4 aikaan yöllä malttoi lopettaa ja lähteä nukkumaan. Mitenhän olin tällaisenkin missannut.
Metroid Fusion on kyllä klassikko.Kiitos tästä! Latasin eilen ja vasta 4 aikaan yöllä malttoi lopettaa ja lähteä nukkumaan. Mitenhän olin tällaisenkin missannut.
Metroid Fusion on kyllä klassikko.Onhan Super Metroid pelattuna läpi?
Jos Metroid alkaa tympiä niin Castlevania Aria of Sorrow esimerkiksi testiin jos ei jo tuttu. Sitä Vania-osastoa MetroidVaniasta. Tuli itse pelattua Zero Missionin jälkeen noita ja hyvin toimi.Joo, Super Metroidin pelasin ja alkuperäisen Metroidin sijaan pelasin Zero Missionin, kun käsittääkseni on sama peli vain hieman paranneltuna.
Jos tälle osastolle mennään, niin suositukset vielä kertaalleen Hollow Knightille. Ihan uskomattoman hieno ja haastava peli Metroidvania-hengessä. Jatko-osa Silksong tulee jonkin ajan kuluttua aluksi Switch/PC, ja varmaan sitten myöhemmin muille alustoille.Jos Metroid alkaa tympiä niin Castlevania Aria of Sorrow esimerkiksi testiin jos ei jo tuttu. Sitä Vania-osastoa MetroidVaniasta. Tuli itse pelattua Zero Missionin jälkeen noita ja hyvin toimi.
Ennen kuin tuonne yhteyden ottaa, pystyykö bergsala edes auttamaan, animal crossing backup tallennuksen 'avaus' vaatisi yhteyden nintendoon.
Helpottais kummasti auttamisessa jos kertoisit tarkemmin mikä mättää. Cloud Save ei käytössä, vaihtanut Switchiä vai missä tilanteessa tuo tallennus tökkii?Ennen kuin tuonne yhteyden ottaa, pystyykö bergsala edes auttamaan, animal crossing backup tallennuksen 'avaus' vaatisi yhteyden nintendoon.
Vaihdoin switchiä ja unohdin, että user transfer siirtää kaikki savet paitsi ACNH. Noh, mulla oli toi ACNH 'oma backup' päällä, mut siihen tarvitsisi ottaa yhteyttä nintendoon että sen saisi switchiin.Helpottais kummasti auttamisessa jos kertoisit tarkemmin mikä mättää. Cloud Save ei käytössä, vaihtanut Switchiä vai missä tilanteessa tuo tallennus tökkii?
Vaihdoin switchiä ja unohdin, että user transfer siirtää kaikki savet paitsi ACNH. Noh, mulla oli toi ACNH 'oma backup' päällä, mut siihen tarvitsisi ottaa yhteyttä nintendoon että sen saisi switchiin.
Niin, täällä sekä muissa pohjoismaissa.Bergsalan vastuulla on aika lailla kaikki Nintendon toiminta täällä, joten miksei tuokin. Ilman muuta ekana yhteys sinne.
Smite ainakin löytyy. Lisäsisältöä tulee säännöllisesti ja crossplay takaa pelaajia.Onko switcille hyvää moba peliä olemassa? Tuo Arena of valor vaikuttaa hyvältä. Mutta aika vähän löytyy tietoa viimeajoilta. Jossain kohtaa mielestäni ainakin kuopattiin koko peli.
Smite ainakin löytyy. Lisäsisältöä tulee säännöllisesti ja crossplay takaa pelaajia.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.