No en tiiä.
Tämän katsomalla saan eri käsityksen, kun Trump: Vaalien häviämisestä seuraisi verilöyly tästä YLE:n uutisesta.
Minun medialukutaidollani tuo ylen uutinen on huono, ja olen ymmärtävinään siitä, että vihjaillaan jostain verilöylystä tms.. Mutta kai mä olen huono medialukutaidoltani. Ja pystyäkseni päättelemään, että YLE:n uutinen on huono, minun on katsottava orginaali video. Joka taas on autenttinen.
Minusta Trump selkeästi puhui taloudesta ja ei sen ihmeempää? Ei käynyt mielessäkään YLEN:n uutisen tapainen tulkinta.
Mut kai meitä on moneen junaan. Silti pidän outona, että tuosta näkökulmasta tuo asia kerrotaan, kun maalaisjärkeni sanoo, että taloudesta puhuttiin ja se siitä.
Vai saako joku teistä jonku "sisällissotavibat" tosta? Ite en ainakaan...
Ylen jutusta, jota on siis täydennetty
Mikä tuossa kohdassa nyt on väärin uutisoitu ja puhuu sisällissodasta? Lisäkysymyksenä mitä tarkoittaa ”that will be the least of it”?Trump sanoo, että presidenttinä hän asettaisi Meksikossa valmistettaville kiinalaisautoille 100 prosentin tuontitullin. Mikäli häntä taas ei valita presidentiksi, seurauksena olisi Trumpin mukaan ”verilöyly”. Asiasta uutisoi brittilehti The Guardian.