Tämä tuli itsellänikin heti ensimmäisenä mieleen. Eikös Trump ja ne valkoiset rikkaat sedät ole niitä valtaapitäviä ja juurikin heitä ei sinun ideologiasi mukaan pitäisi nyt kuunnella? Hehän pyrkivät leimaamaan vähäosaisten auttamisen ja tasa-arvon levittämisen jonain kommunistien salaliittona. Kannattaa yrittää erottaa se mitä Trump sanoo ja mitä hän käytännössä tekee. Se on aika surullista katsoa kuinka porukka menee tuolla banderollit käsissä Trumpia kannattaen kun samaan aikaan setä itse pissii heidän niskaansa. Laadukas tasa-arvoinen yhteiskunnan tarjoama koulutusjärjestelmä olisi sielläkin jees.
Nämä asiatko sitten korjaantuu jos Biden valitaan pressaksi, tulee laadukas tasa-arvoinen yhteiskunta ja koulutusjärjestelmä? Oliko nämä olemassa ennen Trumppia ja Trump on tuhonnut nämä?
Siis joku syy on sille että Trumppia
näin paljon haukutaan ja en ainakaan tähän ikään (olen 46v) muista muita pressoja näin paljon haukuttaneen. Joskus pentuna muistan sylkiäis tv-sarjan kun siinä oli Raeganista pilailuhahmo ja oli paljon muitakin julkimoja, pieni pilailuhan on ok ja olen nauranut myös Trumpin sketsihahmoille. Mutta joku raja tässä olis hyvä olla, melkein joka aamu kun avaan netin, niin sieltä pompsahtaa joku Trumppia mollaava juttu auki, joka saattaa mennä ihan henkilökohtaisuuksiin asti (Melania ei ottanut Trumppia kädestä kiinni plaa plaa plaa, kunhan on negatiivinen juttu...)
Ihan omaa mutua tämä, oma veikkaus on ettei kukaan uskonut Trumpin voittaneen, että Trump oli vain semmoinen värikäs sivuhahmo edellisissä vaaleissa, olettivat varmasti että Clinton voittaa, businekset olisi jatkunut siellä "sen piirin" mukaan ennallaan. Mutta nyt kun Trump voitti, tulikin mutkia vastaan ja siitä lähtien lokakamppanja on ollut päällä, yritetty kampittaa se pois vallasta vaikka väkisin, näkeehän tuon ihan omin silmin! Eikä nämä BLM-mellakat ihan sattumalta näihin mittoihin ole tulleet, mitä nyt ovat.
Trump on toki karkea tyyppi kun se esiintyy, mutta hän on ainakin minun silmään persoonallinen, hänessä on inhimillisiä piirteitä hyvineen kuin huonoineen puolineen. Mutta jos vertaa vaikka näihin muihin vaihtoehtoihin ja edellisiin elossa oleviin USA:n pressoihin, nämähän on kuin yhdestä vahapötköstä veisteltyjä, huumorintajuttomia sliipparihemmoja ja se yks eukko. Jos ajatellaan maalaisjärellä, ei nämä
sliipparihemmot ole tavallisen ihmisen puoella, ihmiset on heille vain karjaa. Trump on sentään ameriikan puolella ja olen onnellinen heidän puolesta, toivottavasti tännekkin saisi joskus kunnon pressan, joka on aidosti suomalaisten puolella oleva, eikä aina kumartele tuonne EU:n suuntaan.