Olipa lapsellinen kommentti, koko ajan paranee. Osaatko käydä asiallista keskustelua?
Lainaamassani viestissä ei ollut noista mitään mainittu. Mistä se olisi pitänyt päätellä ennen seuraavaa vastaustasi?
Perustui yksinkertaisesti siihen, etten ole mistään uutisoinnista kuullut esittämääsi väitettä että suunnitelmaa Venezuelan osalta ei ole. Sanoin sen kun et ollut vielä kertonut että kyse oli sinun mutustasi. Kiitos selvennyksestä, ei ole syytä ottaa niin kovasti itteensä.
Joo ei ollut siinä ensimmäisessä, josta mainitsit mulla olevan eri tietolähteet. Siihen vastasin:
Kuinka niin? Ei mulla ole tässä mitään lähteitä, vain historiaan perustuva arvio. Varmaan kahden viikon päästä tulee joku suunnitelma taas?
Tässä jo sanon sen olevan arvio.
Ja tämän jälkeen sä alat heittää jotain todella outoja kysymyksiä, onko minulla ollut tieto hyökkäyksestä ennen sen tapahtumaa jne.
Sen jälkeen toistin sen olevan arvio ja historiaan perustuva, taas.
Ja tämän jälkeen sä luulet mun puhuvan terveydenhuollosta, vaikka selvästi käytin sitä historian esimerkkinä. Ihan vaan selkeyttääkseni viestintää, jos on hieman hankala ymmärtää.
Joten kun vastauksessa sinun ihmettelyyn lähteistä, sanoin sen olevan oma arvio, ja perustuu historiaan, niin tämä koko vänkäys sinun osalta kyllä näyttää ihan perustellusti luetunymmärtämisen puutteesta.
edit: Laitetaan vielä, että jos viesti on "Me johdamme Venezuelaa", niin se ei ole suunnitelma. Eikä uutisissa tule hallinto myöntämään, että niillä ei ole mitään suunnitelmaa. Jos Venezuelan hallinto ei halua toimia, kuten Trump haluaa, ni se vaatii joukkoja, jotta jenkit voi hallinnoida Venezuelaa.
Lähtisin enemmänkin valitsemaan omaa puolta. Se on nyt jenkit tai ryssä/kiina/brics- faktio. Jenkit on huomattavasti vähemmän paha ja sinne suuntaan nyt jo Nato jäsenyydelläkin mentiin. Se, että tälläisessä tilanteessa pieni maa jää yksin on pahinta mahdollista, suomella ei ole resursseja sotia venäjää vastaan ilman ulkopuolista tukea, eikä suomessa ole resursseja sotia jenkkejä vastaan. Toki Venäjällä ei ole resursseja kahden rintaman sotaan, kun ei tunnu olevan yhden rintaman sotaan edes niin pitkittyvä ukrianainan sota suojannee meitä venäjän hyökkäykseltä.
Riippuu vähän mihin suuntaan tuo jenkit menee. Jos se valtaa euroopasta alueita, on se jo siinä kohtaa rajan sillä puolella, jossa Kiina on se pienempi paha.