Minä en ole ketään Hitleriin suoraan verrannut, vaikka ihan hyvin kyllä voisi! Ihan samanlaiset mielenviat ja elkeet on Trumpillakin, ja varmaan aloittaisi kolmen päivän erikoisoperaationkin Kanadaa ja Grönlantia vastaan jos vaan voisi.Mikä se Hitleriin verrattava uhka Trumpissa on?
Miten hän on HItleriin verrattavissa oleva fasisti, natsi tai diktaattori?
(Wannabe-)fasisti Trump on joka tapauksessa, eli kannattaa totaalista yksinvaltaa, jossa HÄN tekee mitä huvittaa eikä HÄNEN tarvitse välittää mistään muusta kuin HÄNEN omasta mielipiteestä (joka vaihtuu joka päivä!).
Biden ei pienestä vanhuudenhöperyydestään huolimatta ollut missään syyntakeettomassa tilassa, jossa häntä komennetaan kuin jotain sätkynukkea. Myöhäinen vetäytyminen syksyn 2024 vaaleistakin oikein alleviivaa tätä. Ihan selvästi Bidenilla oli jääräpäinen oma tahto.Avustajia, joita ei ole valittu vaaleilla. Joista ei tiedetä keitä ovat. Kuka allekirjoitti esim. armahdukset, armahtiko esim. Hunter itse itsensä..Kysymyksiä on monia.
Eikä demokraattinen presidentin valinta anna presidentin valtaoikeuksia muille kuin presidentille. Kyllä se Bidenin kognitiivisten kykyjen lasku oli sen verran selvää kaikille joilla on silmät ja korvat päässä että varapresidentin olisi pitänyt hypätä puikkoihin eikä viritellä mitään epädemokraattista varjohallitusta tms. Miksi he eivät tehneet näin? Tosin sanasalaatti-Kamalan kyseessä ollen oltaisiin menty ojasta allikkoon. Kuitenkin Kamala oli presidenttiehdokas Trumpia vastaan, jokin ei nyt täsmää tässä(kään).
Ja eiköhän Biden ihan itse ole avustajansa valinnut, ja demokratia on siis kaikin puolin toteutunut.
Lisäksi tällaisiin teknisiin nyansseihin takertuminen on naurettavaa, koska Bidenin hallinto ei joka tapauksessa tehnyt mitään erityisen haitallista tai raflaavaa, vaan käyttäytyi kuin mikä tahansa aikuisten ihmisten NORMAALI hallinto. Toisin kuin nykyinen mielenvikaisen, seniilin, oranssin pikkulapsivanhuksen ja Putinin perseennuolijan fasistihallinto. Mutta ei se natsi ole! Jee jee.
Viimeksi muokattu:
Kysymyksiä on monia.
Trumpetti vetää taas omalla linjallaan tänään tälläistä. Muskin kanssa kaveeraus saattanut tuota lääkityksen aivan uudelle levelille.