Jos hallinnon edustajat sanoo, että on olemassa lista, niin mun mielestä oletus on, että se on silloin muuta, kuin foliosalaliittoa.Mä lähtisin siitä, että salaliittoteoria-ketju koskee lähinnä foliohattujen hihhuli-satuja, kun taas "oikeat" salaliitot tai erittäin potentiaaliset sellaiset kuuluu tähän oikeaan elämään eli ei hihhuli-ketjuun.
Wikipediakin määrittelee "salaliittoteorian" tuohon tyyliin eli että se on lähinnä hihhulipiirien juttuja.
Pointti siis on, että "teoria salaliitosta" ei ole sama asia kuin "salaliittoteoria", joista jälkimmäinen termi on siis vahvasti assosioitunut tiettyihin piireihin ja tiettyihin höpöhöpö-teorioihin.
Se on enemmän kuin todennäköistä, että Epsteinin saarella on käynyt julkkiksia joilla voi olla paljon hävittävää. Trump itse oli Epsteinin "paras kaveri" tyyliin 10 vuotta.
Tämä ei välttämättä tarkoita sitä, että Epstein olisi murhattu tai "listojen" piilottelu liittyisi isojen kihojen suojeluun. Mutta on enemmän kuin mahdollista, että näin kuitenkin on tapahtunut, eikä se ole mikään "salaliittoteoria". Se on aivan liian mahdollista ollakseen mikään hihhuliteoria.
Toki Trumpin kohdalla, kun about kaikki puheet on valhetta, on parempi kysymys ehkä, miksi kukaan tuota sietää. Kyllä mun mielestä hallinnon toimet kuuluu tänne, vaikka aihe olisi avaruuslaaserit, epsteinin lista tai EO:t . Toki joillekin on tärkeää koittaa piilottaa stable geniuksen idioottimaisuuksia. Helpottaa selittää asiat parhainpäin.