Demokraattien ehdokkuutta hakenut Tulsi Gabbard tuoreessa haastattelussa. Hän toi faktoja Kamalan historiasta - joita media ei tule tuomaan esille.
Enemmän tuli valheita kuin faktoja. Tarkoituksellista Kamalan sanojen vääristelyä, omasta päästä keksittyjä motiiveita Kamalan tekosille, muiden kuin Kamalan tekojen väittämistä Kamalan tekosiksi yms. yms.
Mutta MAGA-jengi toki uskoo ja levittää mitä tahansa valheita demokraateista ilman mitään kyseenalaistamista.
Media tulee hänen mukaansa luomaan valheellista mielikuvaa Kamalasta.
Tuo video on nimenomaan malliesimerkki siitä, kuinka media tulee luomaan valheellista mielikuvaa Kamalasta - Tulsi päästettiin valehtelemaan lähetykseen poliittisesta vastustajastaan ilman että Tulsin valheita ollenkaan kyseenalaistettiin
Itsekin olin uskonut liikaa tätä median luomaa kuvaa - ja kun aloin ottamaan asioista selvää, kävi ilmi, että Kamala ei olekaan niin kamala kuin mitä olin luullut, asenteet moniin asioihin selvästi moderaatimmat kuin mitä olin luullut.
Kamala kannatti mm. Defund the police -liikettä, poliisien varojen vähentämistä.
Kamala ei koskaan suoraan sanonut kannattavansa poliisin varojen vähentämistä. Vaan sanoi suurinpiirtein, että "poliisin budjetteja pitää tarkastella, ja miettiä, että onko niissä kaikki prioriteetit kunnossa".
Sitten Tulsi valehtee siitä, että varapresidenttinä Harris on ohjannut rahaa pois lainvalvonnasta muualle.
Tosiasiassa tilanne on se, että lainvalvonnasta on leikattu republikaanien vaatiman säästökuurin takia. Republikaanit itse ovat syyllisiä siihen, mistä syytetään demokraatteja.
Trump sen sijaan on selvästi vaatinut oikeusministeriön ja FBIn "defundaamista". Että Harrisia syytetään tässäkin siitä, mihin hän ei ole syyllistynyt mutta Trump ja muutkin republikaanit nimenomaan ovat.
Ja videolla Tulsi myös väittää väkivaltarikosten määrän lisääntyneen Bidenin ja Harrisin kaudella. Tilastojen mukaan väkivaltarikoksissa ei ole vuoden 2020 jälkeen ole mitään merkittävää lisääntymistä, esim. murhia tapahtui USAssa 2023 vähemmän kuin 2020.
Syytäjänä hän jahtasi yksinhuoltajaäitejä.
Ei mitenkään erityisesti "jahdannut yksinhuoltajaäitejä. Vaan halusi puuttua siihen, että vanhemmat eivät tee mitään kun lapsensa lintsaavat koulusta
"Vaaliväittelin Kamalan kanssa - hän on sopimaton presidentiksi."
Tulsin mielestä toki Putin ja Assad ovat oikein sopivia presidenteiksi. Tämä kertoo siitä, millaiset kriteerit Tulsi asettaa presidentille - ehkä se, että Tulsi on sitä mieltä, että Kamala ei sovellu presidentiksi on nimenomaan todistus sen puolesta, että hän ON soveltuva presidentiksi.
Katsoin tuon videon. Se oli täynnä valheita. MAGA-hörhöt toki uskoo mitä tahansa toisten MAGA-hörhöjen esittämiä valheita ilman mitään kritiikkiä.
Valitettavasti misclickin takia yksityiskohtainen analyysini näistä valheista katosi bittiavaruuteen, editoin ehkä pikkuhiljaa takaisin..