Tänne tuli tänään peruutustekstiviesti yksistä kuulokkeista (tilasin 3 kpl).
Soittelin asiakaspalveluun 010 190 240. Asiakaspalvelija peruutteli loputkin tilaukset, ja kerroin haluavani korvaavat tuotteet tilalle. Sanoi, että rahat palautuvat tilille ja voi sitten verkkokaupasta tilata uudestaan. Kysyin kuinka saa verkkokaupasta tilattua samaan hintaan korvaavat kuulokkeet, ei kuulemma onnistu. Sanoin, että ettehän te voi yksipuolisesti sopimuksia peruuttaa, tarvitsen samalla hinnalla vastaavat tai paremmat kuulokkeet tilalle. Tämän jälkeen pitkä hiljaisuus, ja lopuksi sanoi että he ottavat yhteyttä.
Sen jälkeen tuli tekstiviesti, missä kerrottiin soittopyyntö on varattu ja soittelevat takaisinpäin tunnin päästä.
Äsken tuli soitto seuraavalta asiakaspalvelijalta (numerosta 010 266 2246), joka tuntui olevan kärryillä. Kertoi, että korvaava tuote on Westend G69 ANC (
Elisa - Verkkokauppa). Ne laitettiin laskulla tilaukseen (jossa loppusumma pitäisi olla sama kuin noiden Redmi Budsien tapauksessa), kun edellisen tilauksen rahat oli lähteneet jo siirtymään takaisin mobilepaylle.
Uudella tilausvahvistuksella näkyy normihinnoilla noi Westend G69 ANC kuulokkeet, kuulemma tullaan korjaamaan myöhemmin.