• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Xiaomi Redmi Buds 3 Pro -kuulokkeet 9,99 €

Onko noi Westendit jotain kiinapaskaa uudelleenbrändättynä tyyliin Valco?
Ovat tosiaan kiinaroinaa Westend printeillä.
Itse en näe että olisivat laadullisesti Redmi Buds 3 Pro vastaavat, mutta voivat tietty olla ok...

Täältä voi tilata bulkkina omalla brändillä identtiset, kappalehinta mukavat 1.9 USD:
 
Ovat tosiaan kiinaroinaa Westend printeillä.
Itse en näe että olisivat laadullisesti Redmi Buds 3 Pro vastaavat, mutta voivat tietty olla ok...

Täältä voi tilata bulkkina omalla brändillä identtiset, kappalehinta mukavat 1.9 USD:
Hahaha ei saatana...
 
Tässä vähän katsoin Elisan tarjoaman Westend kuulokkeiden speksejä. Näiltä osin eroavaisuuksia ainakin tuli sekä myös mahdollisen huonomman laadun lisäksi:

Latauskotelon akun kapasiteetti: 350 mAH Westendissä Vs. 450mAh Xiomit
IPX4 luokitus Xiomeissa, Westendistä ei tietoa saatavilla

Oma ehdotukseni Elisalle on että toimittavat tilausvahvistuksen mukaiset tuotteet minulle. Korvaavana tuotteena voin saman valmistajan vastaavat kuulookeet esim. Buds 4, jossa Elisan verkkokaupan mukaan saatavuutta löytyy.
Elisa - Verkkokauppa.

Korvaava tuote ei voi miltää osin olla huonompi tuote kuin tilattu, siihen ei kannata suostua.
 
Tässä vähän katsoin Elisan tarjoaman Westend kuulokkeiden speksejä. Näiltä osin eroavaisuuksia ainakin tuli sekä myös mahdollisen huonomman laadun lisäksi:

Latauskotelon akun kapasiteetti: 350 mAH Westendissä Vs. 450mAh Xiomit
IPX4 luokitus Xiomeissa, Westendistä ei tietoa saatavilla

Oma ehdotukseni Elisalle on että toimittavat tilausvahvistuksen mukaiset tuotteet minulle. Korvaavana tuotteena voin saman valmistajan vastaavat kuulookeet esim. Buds 4, jossa Elisan verkkokaupan mukaan saatavuutta löytyy.
Elisa - Verkkokauppa.

Korvaava tuote ei voi miltää osin olla huonompi tuote kuin tilattu, siihen ei kannata suostua.

Kerrohan sitten miten onnistuu, jos siis tätä sinne ehdotat.
 
Vähän kuin uumoilinkin niin ei tahdo mahtua korviin. Ei siis liity kuulokkeiden suhteelliseen kokoon mitenkään, vaan omat korvat niin tanan pienet.

Osaako joku kertoa löytyykö näihin omia tai yleismallisia tulppaosia XS koossa? Hinta mielessä tietysti ettei tutit olisi ainakaan paljoa kalliimat kuin budsit.
 
Ovat tosiaan kiinaroinaa Westend printeillä.
Itse en näe että olisivat laadullisesti Redmi Buds 3 Pro vastaavat, mutta voivat tietty olla ok...

Täältä voi tilata bulkkina omalla brändillä identtiset, kappalehinta mukavat 1.9 USD:
Palataanpa tähän vielä hetkeksi. Joku ranskalaisfirma on keksinyt myydä kyseisiä kuulokkeita hintaan 79,99 €. Ihan kiva kate.

Westend vaikuttaa kyllä sellaiselta firmalta, jonka tuotteista kannattaa pysyä kaukana. Mm. kalliiden Concertmaster-nappikuulokkeiden esittelyteksti on aika lennokasta: "WestendXFi Concertmaster kuulokkeiden suunnitteluun kului yhteensä kolme vuotta."

Niin, kai sitä DSP:tä voi kolmekin vuotta hinkata. Jännästi esim. Advanced M5-TWS näyttää aika tutulta...

Loppukevennykseksi vielä ote Tekniikan Maailmasta: "Kun Concertmaster-kuulokkeita noudettiin testiin, Heikki ”Hessu” Holvikari muistutti vielä erikseen ketä voimme moittia, jos mukavuudesta, materiaaleista tai äänenlaadusta löytyy jotain huomautettavaa. Kaikki perustuu hänen omiin ratkaisuihinsa ja pitkien kuuntelusessioiden avulla viritettyyn sointitasapainoon, joten syyllistä ei tarvitse etsiä kaukaa."

Joopa joo.
 
Tänne tuli tänään peruutustekstiviesti yksistä kuulokkeista (tilasin 3 kpl).

Soittelin asiakaspalveluun 010 190 240. Asiakaspalvelija peruutteli loputkin tilaukset, ja kerroin haluavani korvaavat tuotteet tilalle. Sanoi, että rahat palautuvat tilille ja voi sitten verkkokaupasta tilata uudestaan. Kysyin kuinka saa verkkokaupasta tilattua samaan hintaan korvaavat kuulokkeet, ei kuulemma onnistu. Sanoin, että ettehän te voi yksipuolisesti sopimuksia peruuttaa, tarvitsen samalla hinnalla vastaavat tai paremmat kuulokkeet tilalle. Tämän jälkeen pitkä hiljaisuus, ja lopuksi sanoi että he ottavat yhteyttä.

Sen jälkeen tuli tekstiviesti, missä kerrottiin soittopyyntö on varattu ja soittelevat takaisinpäin tunnin päästä.

Äsken tuli soitto seuraavalta asiakaspalvelijalta (numerosta 010 266 2246), joka tuntui olevan kärryillä. Kertoi, että korvaava tuote on Westend G69 ANC (Elisa - Verkkokauppa). Ne laitettiin laskulla tilaukseen (jossa loppusumma pitäisi olla sama kuin noiden Redmi Budsien tapauksessa), kun edellisen tilauksen rahat oli lähteneet jo siirtymään takaisin mobilepaylle.

Uudella tilausvahvistuksella näkyy normihinnoilla noi Westend G69 ANC kuulokkeet, kuulemma tullaan korjaamaan myöhemmin.

Joko korjattu lasku tuli ? Kuulokkeet lähtivät matkaan eilen mutta laskua ei ole tullut vielä OmaElisaan, ainoastaan tuo normaalihintainen tilausvahvistus. Keijolla on vahva kutina että tässä saattaa olla vielä seuraava vääntö laskun korjauksen kanssa tulossa...
 
Sama vika rahikaisella.

Tsekkasin juuri OmaElisan, siellä nâkyi lasku normihinnalla. Eilinen aspa-tyyppi tosiaan puhui korjauksesta, mutta epäselväksi jäi korjaantuuko se automaattisesti vai pitääkö vielä olla yhteydessä. Vaikuttaa kankealta systeemiltä.

Jos jotain positiivista, niin matkahuollon paketti maksoi laskun mukaan 0€ alkuperäisen 4,9€ sijasta.
 
Joko korjattu lasku tuli ? Kuulokkeet lähtivät matkaan eilen mutta laskua ei ole tullut vielä OmaElisaan, ainoastaan tuo normaalihintainen tilausvahvistus. Keijolla on vahva kutina että tässä saattaa olla vielä seuraava vääntö laskun korjauksen kanssa tulossa...

Kysäsin asiakaspalveluchatissa asiaa.

"Kollega oli juuri tehnyt korjaukseet tälläviikolla.
Ei tarvitse maksaa laskua tolla summalla, saat oikaisun lähipäivinä laskulle."
 
Juuri tänään tuli oikeaa postia (kirje) Elisalta missä lukee että
"Hei XXX XXXXX,
Olemnme vastaanottaneet maksusi ja tilauksesi etenee. Tästä maksuvahvistuksesta löydät 07.08.2024 tekemääsi tilausta koskevat tiedot.

(omat tietoni, maksutiedot jne)

Yhteenveto maksetuista tuotteista: Xiomi Redmi Buds 3 Pro Musta 9,99€
Tilauksen toimitus 2,99€
Toimitus päiväpostin mukana
"

Uskaltaisin väittää että tuon perusteella tuote on tulossa...
 
Minun tilaamani Xiaomi Buds 3 Pro kuulokkeet vaihtuivat samaan hintaan seuraaviin malleihin, kun tilatut kuulokkeet olivat loppu:

Xiaomi Buds 3t pro

Millä argumenteillä sait tehtyä tämän vaihdoksen? Itselleni tarjottiin noita Westendin kuulokkeita, mitä en ottanut vastaan.
 
Millä argumenteillä sait tehtyä tämän vaihdoksen? Itselleni tarjottiin noita Westendin kuulokkeita, mitä en ottanut vastaan.
Kerroin muutamaan otteeseen että Westendit eivät ole ominaisuuksiltaan vastaavat, ip-luokitus ja dual connection puuttuvat.
Ja muutaman kerran eri puheluissa kieltäydyin Westendeistä sekä rahan palautuksesta, vedoten siihen, että korvaavaa tuotetta ei ole esitetty.
 
Kerroin muutamaan otteeseen että Westendit eivät ole ominaisuuksiltaan vastaavat, ip-luokitus ja dual connection puuttuvat.
Ja muutaman kerran eri puheluissa kieltäydyin Westendeistä sekä rahan palautuksesta, vedoten siihen, että korvaavaa tuotetta ei ole esitetty.

Kiitos, johan nyt on perkele. Yritin vedota samoihin argumentteihin ja lopputulos oli silti ihan eri. Puhelun "tekninen asiantuntija" ei edes ymmärtänyt tuota IP-luokitusta.
 
Kiitos, johan nyt on perkele. Yritin vedota samoihin argumentteihin ja lopputulos oli silti ihan eri. Puhelun "tekninen asiantuntija" ei edes ymmärtänyt tuota IP-luokitusta.
Kysymys lienee pienistä keskusteluteknisistä eroista, joilla torjutaan oikeutetusti perustellen vastapuolen ehdotusta, mutta halutaan kuitenkin pitää keskustelu edistyvänä.
Välissä maininta kuluttajasuojasta ja etäkauppasopimuksista, saa myyjä osapuolta edistymään ratkaisussaan siihen suuntaan joka heidän vastuulleen kuuluu.
Keskusteluun ei pidä sotkea tuohtumista tai äksyämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Tarjosivat myös Westendejä, kieltäydyin ja pyysin mielummin vaikka Nord Buds 2 ja ne myös sain ilman vänkäämistä.
 
Tänne tulossa OnePlus Buds 3 kuulokkeet ja paketti lähetty jo matkaan. Ihan tyytyväinen olen tähän.
 
Kiitos vinkeistä asiakaspalvelun kanssa asioimiseen. Tavailin kuluttajansuojalakiakin tässä odotellessa ja "§12 tavaran ominaisuudet" olisi ollut aika hyvä mainita tarvittaessa, mutta ei tarvinnut.

Xiaomi Buds 3t pro tulossa tännekin lopulta, kun vajaan viikon selvittelivät asiaa. Sentään soittelivat väliaikatietoja parin päivän välein kun etsivät jos jostain löytyisi vielä nuo tilatut napit. Eikä siis tarvinnut kuluttajansuojalakia mainita, vaan pyytää vain vastaavia ja kertoa mikä Westendeissä ei ole samalla tasolla. Ekalla viikolla soittaessa ei tarjottu yhtään mitään korvaavaa, toisella viikolla Westendejä ja nyt kolmannella vihdoin ymmärrettiin tarjota vastaavat napit.
 
Kiitos kanssa vinkeistä, ilman tätä olisin varmaan tyytynyt Westendeihin. Nyt parin sähköpostiviestinvaihdon ja viikon odottelun kautta tarjottiin Buds 3t pro:t jotka kelpasi allekirjoittaneelle.
 
Täällä vartin verran piti asiakaspalvelun kanssa vääntää ettei rahojen palautus tai westendit kelpaa. Lopulta lupasi selvittää asiaa ja soitti tunnin päästä, että tekevät erityispoikkeuksen ja lähettävät Buds 3t pro:t.
Kiitos kaikille vinkeistä, muuten olis tuskin jaksanu enempää vängätä. :tup:
 
Jonkun verran viestittelyä asikaspalvelun kanssa vaati sekä yhden puhelunkin. Vetosin jonkin verran lakiin viesteissäni ja juurikin noihin ominaisuuksiien puuttumiseen jne. Lopulta sain sovittua OnePlus Buds 3:set itselleni ja matkahuolto ne toimittikin jo perille. Hyvät kuulokkeet ovat ne ainakin mielestäni.
 
Tänään tuli näistä lasku vaikka muistelin maksaneeni heti tilatessa. Näin asia olikin ja ilmeisesti peruivat laskun kun laitoin asiasta viestiä.
Tuli olo että koitetaan nyt kusettaa kaikilta hajamielisiltä rahat toiseen kertaan, joten ajattelin pistää varoituksena muille.
 
Tänään lähti Xiaomi 3t Pro napit tulemaan kun ensin tarjoilivat Westendiä.
 
Minulle tuli tosiaan nuo Westendin kuulokkeet tillalle, maksoin tilauksen yhteydessä alkuperäiset. Nyt kuitenkin huomisen eräpäivällä laskulla 120€ summa, jota eivät suostu hyvittämään tähän laskuun. Vaan pyytävät maksamaan ja palauttavat sitten myöhemmin takaisin. Erikoinen tilanne.. :D
 
Xiaomi Buds 3T Pro kotiutettu. Kympin kuulokkeiksi ihan kivat. Mi 11i -puhelimessa sai vielä tuon LHDC:nkin pelaamaan, joskin ero äänenlaadussa taitaa olla lähinnä psykologinen SBC:hen verrattuna. Tänään testailin lisää ja onhan tuo ANC aika huono. Lisäksi oikea kuuloke alkoi yhtäkkiä musiikin sijaan tuottamaan ihme vedenalaista ääntä. Pari kertaa joutui pause/resume kunnes ääni taas palasi. Edelleen, onneksi oli vain kympin kuulokkeet, koska jos näistä olisi joutunut pulittamaan suositushinnan 169 €, niin lähtisi reklamaation kautta aika äkkiä vaihtoon.
 
Viimeksi muokattu:
Minulle tuli tosiaan nuo Westendin kuulokkeet tillalle, maksoin tilauksen yhteydessä alkuperäiset. Nyt kuitenkin huomisen eräpäivällä laskulla 120€ summa, jota eivät suostu hyvittämään tähän laskuun. Vaan pyytävät maksamaan ja palauttavat sitten myöhemmin takaisin. Erikoinen tilanne.. :D

Tuliko tilanteeseen mitään edistystä ? Tänne ei ole tullut vieläkään laskua.
 
Tuliko tilanteeseen mitään edistystä ? Tänne ei ole tullut vieläkään laskua.
Neljästi olin aspaan yhteydessä kunnes lopulta hyvittivät. Ensin hyvittivät 2x 50€. Lopulta myöhemmin sitten sain tuon 2x 59€ pois laskulta., eli homma ok.
 
Xiaomi Buds 3T Pro tulossa tännekin pienen väännön jälkeen.

Ensi soitto aspaan ja reklamaatio sopimuksen yksipuolisesti rikkomisesta. Kirjasi soittopyynnön. Sen jälkeen soitti takaisin "Sopimus puolelta" ja ehdotti Westend kuulokkeita. Kerroin etten hyväksy näitä korvaajaksi tuotteeksi koska niissä on huonommat speksit. Seuraavana päivänä soitteli takaisin päin ja tarjosi näitä Xiaomi Budseja.
 
Olivat kyllä aivan surkeat kuulokkeet! parissa päivässä yksi nappuloista katosi :rofl:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 749
Viestejä
4 494 832
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Oliverr

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom