Xiaomi Mi Robot Vacuum

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
862
Mistä olette viimeaikoina tilanneet S50 malliin harjoja, filttereitä yms? Mieluiten alkuperäisiä.
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
17
Kiinnostaisi myös mistä saisi alkuperäisiä harjoja edukkaasti. Mieluiten S6 pääharja niin saisi koirankarvat irroitettua helpommin.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 148
Robo toimii kyllä hyvin, mutta tuo Mijia-sovellus on kyllä niin iso kasa höyryävää p*skaa että tekee joka kerta sitä käyttäessä mieli heittää puhelin seinään.

Mitenköhän siinä saa muuten salasanan resetoitua, kun pitäisi jotain koodia syöttää, mutta mitään koodia ei tule mihinkään s-postiin?
 

Vee

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
351
Tuon uuden firmiksen jälkeen tullu tuo huonejako s50 malliin, mutta en löytänyt mistään miten niitä huoneita voi itse määritellä? ei oikein menny automaattimääritys nappiin.

voiko niitä siis itse ollenkaan määritellä?
 
Liittynyt
05.12.2019
Viestejä
17
Tuon uuden firmiksen jälkeen tullu tuo huonejako s50 malliin, mutta en löytänyt mistään miten niitä huoneita voi itse määritellä? ei oikein menny automaattimääritys nappiin.

voiko niitä siis itse ollenkaan määritellä?
Kartan vasen alareuna->edit room. Sit vaan puolittelemaan huoneita
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
130
Mitäs nämä Viomit on? Xiaomin valmistamia, mutta brändäys on eri nimellä. Houkuttelee tuo V2 Pro. Vaikea silti päättää tuon ja roborockin s5 väliltä. https://www.gearbest.com/vacuum-cleaners/pp_3001876294584048.html?lkid=20248294
Tuo on käytännössä sama imuri kuin xiaomi mijia styj02ym Mi Vacuum Mop P STYJ02YM: Xiaomi's Mopping robovac [X-EGG.R] - Mi Gadgets - Mi Community - Xiaomi

Euroopan varastolta saa noin 280€ toimitettuna
#Aliexpress € 222,50 41%OFF | Best Xiaomi Robot Vacuum Cleaner Sweeping Mopping MI Home Floor Smart Planned LDS+WiFi Mijia App 2100Pa Suction Cleaner
https://a.aliexpress.com/_simNq3
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
26
Tuo on käytännössä sama imuri kuin xiaomi mijia styj02ym Mi Vacuum Mop P STYJ02YM: Xiaomi's Mopping robovac [X-EGG.R] - Mi Gadgets - Mi Community - Xiaomi

Euroopan varastolta saa noin 280€ toimitettuna
#Aliexpress € 222,50 41%OFF | Best Xiaomi Robot Vacuum Cleaner Sweeping Mopping MI Home Floor Smart Planned LDS+WiFi Mijia App 2100Pa Suction Cleaner
https://a.aliexpress.com/_simNq3
Vaikeaksi menee päätös. Olin ostamassa ekana s5, sitten kiinnostuin tuosta viomista, sitten s5 maxista ja nyt tuosta mijiasta. Tämän lisäksi verkkokaupassa vielä tarjous tuosta s6. Todella vaikeaa päättää
 

cman

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 751
Voi kun Xiaomi toisi esim S6:sta version jossa roskasäiliö säiliö dumpattaisiin telakkaan ostaisin melkolailla heti. Mieluummin tuo, kuin puoliksi-toimiva moppaus ominaisuus. Shark IQ kiinnostaai, mutta käsittääkseni siinä on noita softaongelmia yms. eikä se taida olla edes euroopassa missään myynnissä. Hinnaltaa se olisi kuitenkin hyvä ja plussaa siitä, että siinä ei kuuleman mukaan lemmikinkarva telaan tartu.
 
Liittynyt
24.09.2018
Viestejä
26
Tuli haettua tuo S6 verkkokaupan tarjouksesta. Ensimmäisen kokeilun jälkeen vaikuttaa kyllä hyvältä. Moppaus toimii mielestäni erittäin hyvin
 
Liittynyt
31.01.2020
Viestejä
8
Itse päädyin hankkimaan tuon S6 ja tyytyväinen, tosin yksi matto joka musta väriltään niin imuri päätti seota täysin sen päällä. Onneksi matto oli suunniteltu, että sitä voi käyttää molemminpäin ja toiselta puolelta valkoinen, joten tämäkin ongelma selätetty :)

Mistä ootte tilailleet noita S6 varaosia? Suomen markkinoilta vähän niukkaa varaosien myynti.
Itse tilailin joitakin Ebayn kautta mutta, mutta siellä on kyllä monenlaista tarjolla ja sitten käykö S5 filtterit S6:seen ? ja olen käsittänyt että S6 pääharja parempi kuin S5:sessa....
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
286
Mistä olette tilanneet Roborockiin alkuperäsiä pääharjoja? Tilasin tämän setin sivuharjojen takia, kun S6:sta katkesi sivuharjan neljä harjasta parin kuukauden käytössä. Tuossa setissä vain tuo pääharja ei vastaa lähellekkään alkuperäisen tasoa. Esimerkiksi kiinnityspäitä ei saa irrotettua, joten sen puhdistaminen on hankalampaa. Myös kumiosat ovat kovempaa seosta kuin alkuperäisessä.
 
Liittynyt
31.01.2020
Viestejä
8
Ite tilasin Ebaystä nämä; 1, 2 (4 kitti). Eivät vielä ole saapuneet, joten ei vielä tietoa millaisia....
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
505
Tilasin tämän setin sivuharjojen takia, kun S6:sta katkesi sivuharjan neljä harjasta parin kuukauden käytössä. Tuossa setissä vain tuo pääharja ei vastaa lähellekkään alkuperäisen tasoa. Esimerkiksi kiinnityspäitä ei saa irrotettua, joten sen puhdistaminen on hankalampaa. Myös kumiosat ovat kovempaa seosta kuin alkuperäisessä.
Tuo on S5:n sarja, sen pääharjassa ei kuulukaan olla irtopäitä.
 

JAP

Liittynyt
08.10.2018
Viestejä
146
Uusimman iOS Mi Home päivityksen jälkeen törmään tällaiseen kun yritän avata S5 imurin sovelluksessa. Viestit imurilta tulee edelleen perille. Sama juttu puhelimella ja padillä. Toisessa puhelimessa missä sovellusta ei ole päivitetty ongelmaa ei ole ja kaikki pelaa kuin ennenkin. Kohtalotovereita vai henk. koht. ongelma?
59D76A75-752C-48B0-8D6B-165BB44DC243.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
26
Uusimman iOS Mi Home päivityksen jälkeen törmään tällaiseen kun yritän avata S5 imurin sovelluksessa. Viestit imurilta tulee edelleen perille. Sama juttu puhelimella ja padillä. Toisessa puhelimessa missä sovellusta ei ole päivitetty ongelmaa ei ole ja kaikki pelaa kuin ennenkin. Kohtalotovereita vai henk. koht. ongelma?
Välimuistin tyhjennys korjaa tuon ongelman eli: The solution has been posted several times. Clear cache (iOS: Mi Home app Profile > Settings > Clear cache or Android: phone Settings > Apps > Mi Home > Storage > Clear cache)
 

JAP

Liittynyt
08.10.2018
Viestejä
146
Välimuistin tyhjennys korjaa tuon ongelman eli: The solution has been posted several times. Clear cache (iOS: Mi Home app Profile > Settings > Clear cache or Android: phone Settings > Apps > Mi Home > Storage > Clear cache)
Näinpä teki! Kiitoksia!
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
19
Välimuistin tyhjennys korjaa tuon ongelman eli: The solution has been posted several times. Clear cache (iOS: Mi Home app Profile > Settings > Clear cache or Android: phone Settings > Apps > Mi Home > Storage > Clear cache)
Itse törmäsin tänään tähän samaan asiaan, välimuistin tyhjennys auttoi mutta kartta ei enää lataudu...."map loading" pyörinyt jo tunteja. Olen kirjautunut ulos useita kertoja sekä myös resetoinut Robon. Oisko kellään ideoita?
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
17
Täällä kun tuntuu olevan jo päivitettyä sovellusta käytössä, niin pitääkö se itse jotenkin kikkailla vai asentuuko se aikanaan automaattisesti? Roborock S55, Android on käyttöjärjestelmä ja Xiaomi Home-sovelluksen versio on 3.3.9_001886 eikä se mitään päivitettävää tarjoa. Olisi kiva ominaisuus tuo huonejako ja jos se vielä käytävätkin imuroisi fiksummin niin aina parempi.
 
Liittynyt
09.12.2019
Viestejä
52
Täällä kun tuntuu olevan jo päivitettyä sovellusta käytössä, niin pitääkö se itse jotenkin kikkailla vai asentuuko se aikanaan automaattisesti? Roborock S55, Android on käyttöjärjestelmä ja Xiaomi Home-sovelluksen versio on 3.3.9_001886 eikä se mitään päivitettävää tarjoa. Olisi kiva ominaisuus tuo huonejako ja jos se vielä käytävätkin imuroisi fiksummin niin aina parempi.
Androidilla FloleVac nimisellä applla saa päivitettyä beta version sisään, jossa tuo ominaisuus on
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
168
Omituista. Mulla S5 valkoinen. Pöivitti sen samalla kertaa kun otin käyttöön muutama viikko takaperin.
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
19
Itse törmäsin tänään tähän samaan asiaan, välimuistin tyhjennys auttoi mutta kartta ei enää lataudu...."map loading" pyörinyt jo tunteja. Olen kirjautunut ulos useita kertoja sekä myös resetoinut Robon. Oisko kellään ideoita?
Oisko kenelläkään tähän ratkaisuehdotusta?
 

Vee

Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
351
Pitää varmaan ajaa kartta uusiksi sisään. Eli tyhjätä ja täys siivous..
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
19
Pitää varmaan ajaa kartta uusiksi sisään. Eli tyhjätä ja täys siivous..
Ei auttanut Factory resetoinnitkaan....täytyy poistaa mi home appi ja asentaa uusiksi, katsotaan kuinka käy kun toisella MI tilillä on parikymmentä laitetta....
 
Liittynyt
28.01.2019
Viestejä
19
Ei auttanut Factory resetoinnitkaan....täytyy poistaa mi home appi ja asentaa uusiksi, katsotaan kuinka käy kun toisella MI tilillä on parikymmentä laitetta....
Mi Home appin uudelleenasennus tepsi ongelmaan. Nyt sitten vaan koko kämpän uudelleen kartoitus, esteiden ja no go zonien askartelu. Sen verran aloittelin jo "suursiivousta" että selvisi robon erillainen käytös kuin edellisellä kartoituksella eli nyt se ei ymmärrä tehdä aluksi koko kämpän kiertoa seiniä myöten kuten aiemmin vaan nysvää ja siivoaa alue kerrallaan ja laajentaa aluetta pikkuhiljaa. Ei hyvä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Vacuum Warsilta uutta videoa, missä pistetään Roborockit järjestykseen. Kannattaa kattoa läpi, jos on miettinyt jonkin hankkimista:

Jos ei jaksa katsoa niin parhaan tittelin vei S5 Max, "best value" oli S4 ja "osta jos alennuksessa" S5.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Tulipa itsekin nyt vihdoinkin tämä Xiaomi Mi Robot Vacuum. Itsellä ei tarvetta moppaukselle, niin tuo S5 aika turha.

Banggoodista saa EU varastolta hintaan 214€ koodilla BGXMRD

Nyt pitää keksiä miten tuon saisi menemään 4cm korkeiden kynnysten yli vai pitääkö itse nostella vai pystyisikö huristelemaan, jos laittaisi esimerkiksi jonkun paksun maton.

IMG_20200206_124018.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 352
Tulipa itsekin nyt vihdoinkin tämä Xiaomi Mi Robot Vacuum. Itsellä ei tarvetta moppaukselle, niin tuo S5 aika turha.

Banggoodista saa EU varastolta hintaan 214€ koodilla BGXMRD

Nyt pitää keksiä miten tuon saisi menemään 4cm korkeiden kynnysten yli vai pitääkö itse nostella vai pystyisikö huristelemaan, jos laittaisi esimerkiksi jonkun paksun maton.

Oma S5 menee vastaavasta matalalta puolelta yli muttei korkealta.
 

TLA

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
448
Täällä meni S5 takuuhuoltoon n. 1.5 vuoden harvahkon käytön jälkeen, tyyppivika Error 1 eli laser ei pyöri, onneksi verkkokauppa.com:lla kahden vuoden takuu niin voi päästä pelkällä harmituksella tällä kertaa.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 255
Ite en saa tuolla FloleVac :illa millään päivitettyä. "Error retrieving firmware info" ku yritän mennä tuohon firmware valikkoon.
 

tunke

Villi kuski
NOSTO
Liittynyt
19.04.2017
Viestejä
420
Ite en saa tuolla FloleVac :illa millään päivitettyä. "Error retrieving firmware info" ku yritän mennä tuohon firmware valikkoon.
Puhelin pitää ilmeisesti olla samassa wifi verkossa, että pystyy päivittämään. Ainakin mulla tulee tuo sama ilmoitus vain silloin kun puhelin ei ole samassa wifi verkossa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
295
Joo vaikka se löytääkin laitteen eri verkosta niin pitää olla samassa notta saa tarkemmin dataa ulos FloleVacilla. Itsekin sitä kautta ajoin päivityksen sisään, tein vanhalle kartalle huonejaot mutta täytynee tehdä uusiksi koko kartta, sen verran sekaisin laite oli huoneista. Ensin pieni huone alakerrassa -> teki kaarteen huoneen keskellä josta jätti alueen siivoamatta. Eteinen -> pieni jakkara eteisen reunassa (vieressä yli metri tilaa) niin yritti väkipakolla jakkaran lävitse siivoamaan eikä päässyt ja telakoitui. Kolmantena keittiö joka meni kohtuudella mutta luovutti siinäkin oudon helposti ruokapöydän alle menevien vaihtoehtoisten reittien kokeilun, sitä ahtainta toki yritti normaalia tuplasti pidempään. Toivotaan ettei ole koko navigointi mennyt tuohon suuntaan vaan tämän ns. manuaalisen huonejaon syytä...
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
13
Minkä takia S5 päivitys ei tule virallisesti Home-sovelluksen kautta? Onkohan tulossakaan? Tosiaan huonejako olisi 5/5 ominaisuus.
 

koelli

Tukijäsen
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
171
Minkä takia S5 päivitys ei tule virallisesti Home-sovelluksen kautta? Onkohan tulossakaan? Tosiaan huonejako olisi 5/5 ominaisuus.
Mitäpä sen väliä kun flolella firmis sisään ja tämän jälkeen voit käyttää päivitettyä Home-sovelluksen näkymää.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
168
Minkä takia S5 päivitys ei tule virallisesti Home-sovelluksen kautta? Onkohan tulossakaan? Tosiaan huonejako olisi 5/5 ominaisuus.
Itselle tuli.

Xiaomi Home app versio 4.25.2.

Roborock s5 (valkoinen)
firmware v. 3.5.7_002008

Region: Finland ja kielenä englanti.

Ehdotti itse ilman, että olisi pitänyt käydä tsekkaamassa onko saapunut. Puhelimena iPhone 8.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 296
Viestejä
4 191 037
Jäsenet
70 721
Uusin jäsen
juukaliz

Hinta.fi

Ylös Bottom