Uusi akku tuli ja maksoi alle 50€. Nyt taas imuri kuosissa ja kuin uusi.Pitää joo sitten avata ja katsoa onko akku kabut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uusi akku tuli ja maksoi alle 50€. Nyt taas imuri kuosissa ja kuin uusi.Pitää joo sitten avata ja katsoa onko akku kabut.
Mille alustalle tuo on?
Android
Uskaltaa asentaa? En ole vielä ikinä asentanut muualta kuin Play kaupan kautta
Uusi akku tuli ja maksoi alle 50€. Nyt taas imuri kuosissa ja kuin uusi.
Akku.netMistäs ostit akun?
Kartan vasen alareuna->edit room. Sit vaan puolittelemaan huoneitaTuon uuden firmiksen jälkeen tullu tuo huonejako s50 malliin, mutta en löytänyt mistään miten niitä huoneita voi itse määritellä? ei oikein menny automaattimääritys nappiin.
voiko niitä siis itse ollenkaan määritellä?
oli vain. Kiitoksia! Hyvin piilotettu..Kartan vasen alareuna->edit room. Sit vaan puolittelemaan huoneita
Tuollahan ilmoitetaan, että toimitus Hong Kongista eli ALVit joutuu maksaan. Suomesta saa 379e ja astetta paremmalla takuulla kuin perävalotakuu.https://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_954639.html
350€ posteineen olisi nyt Roborock S50. Tosin tullimaksut vähän epävarma, kun tulee HK:n varastolta. Ainakin joskus nuo kierrätti nämä jostain Brittien kautta.
Mitäs nämä Viomit on? Xiaomin valmistamia, mutta brändäys on eri nimellä. Houkuttelee tuo V2 Pro. Vaikea silti päättää tuon ja roborockin s5 väliltä. https://www.gearbest.com/vacuum-cleaners/pp_3001876294584048.html?lkid=20248294
Tuo on käytännössä sama imuri kuin xiaomi mijia styj02ym Mi Vacuum Mop P STYJ02YM: Xiaomi's Mopping robovac [X-EGG.R] - Mi Gadgets - Mi Community - Xiaomi
Euroopan varastolta saa noin 280€ toimitettuna
#Aliexpress € 222,50 41%OFF | Best Xiaomi Robot Vacuum Cleaner Sweeping Mopping MI Home Floor Smart Planned LDS+WiFi Mijia App 2100Pa Suction Cleaner
https://a.aliexpress.com/_simNq3
Tuo on S5:n sarja, sen pääharjassa ei kuulukaan olla irtopäitä.Tilasin tämän setin sivuharjojen takia, kun S6:sta katkesi sivuharjan neljä harjasta parin kuukauden käytössä. Tuossa setissä vain tuo pääharja ei vastaa lähellekkään alkuperäisen tasoa. Esimerkiksi kiinnityspäitä ei saa irrotettua, joten sen puhdistaminen on hankalampaa. Myös kumiosat ovat kovempaa seosta kuin alkuperäisessä.
Aa okei. Tiedostin kyllä tilanneeni S5:n sarjan, mutta en tajunnut ettei siinä ole irtopäitä.Tuo on S5:n sarja, sen pääharjassa ei kuulukaan olla irtopäitä.
Uusimman iOS Mi Home päivityksen jälkeen törmään tällaiseen kun yritän avata S5 imurin sovelluksessa. Viestit imurilta tulee edelleen perille. Sama juttu puhelimella ja padillä. Toisessa puhelimessa missä sovellusta ei ole päivitetty ongelmaa ei ole ja kaikki pelaa kuin ennenkin. Kohtalotovereita vai henk. koht. ongelma?
Näinpä teki! Kiitoksia!Välimuistin tyhjennys korjaa tuon ongelman eli: The solution has been posted several times. Clear cache (iOS: Mi Home app Profile > Settings > Clear cache or Android: phone Settings > Apps > Mi Home > Storage > Clear cache)
Itse törmäsin tänään tähän samaan asiaan, välimuistin tyhjennys auttoi mutta kartta ei enää lataudu...."map loading" pyörinyt jo tunteja. Olen kirjautunut ulos useita kertoja sekä myös resetoinut Robon. Oisko kellään ideoita?Välimuistin tyhjennys korjaa tuon ongelman eli: The solution has been posted several times. Clear cache (iOS: Mi Home app Profile > Settings > Clear cache or Android: phone Settings > Apps > Mi Home > Storage > Clear cache)
Täällä kun tuntuu olevan jo päivitettyä sovellusta käytössä, niin pitääkö se itse jotenkin kikkailla vai asentuuko se aikanaan automaattisesti? Roborock S55, Android on käyttöjärjestelmä ja Xiaomi Home-sovelluksen versio on 3.3.9_001886 eikä se mitään päivitettävää tarjoa. Olisi kiva ominaisuus tuo huonejako ja jos se vielä käytävätkin imuroisi fiksummin niin aina parempi.
Testasin äsken ja ainakin itsellä väittää ettei päivityksiä ole saatavilla ts. tämänhetkinen versio on yllä mainittu 3.3.9_001886.Mulla päivittyi ilman mitään androidejakin.
Oisko kenelläkään tähän ratkaisuehdotusta?Itse törmäsin tänään tähän samaan asiaan, välimuistin tyhjennys auttoi mutta kartta ei enää lataudu...."map loading" pyörinyt jo tunteja. Olen kirjautunut ulos useita kertoja sekä myös resetoinut Robon. Oisko kellään ideoita?
Ei auttanut Factory resetoinnitkaan....täytyy poistaa mi home appi ja asentaa uusiksi, katsotaan kuinka käy kun toisella MI tilillä on parikymmentä laitetta....Pitää varmaan ajaa kartta uusiksi sisään. Eli tyhjätä ja täys siivous..
Mi Home appin uudelleenasennus tepsi ongelmaan. Nyt sitten vaan koko kämpän uudelleen kartoitus, esteiden ja no go zonien askartelu. Sen verran aloittelin jo "suursiivousta" että selvisi robon erillainen käytös kuin edellisellä kartoituksella eli nyt se ei ymmärrä tehdä aluksi koko kämpän kiertoa seiniä myöten kuten aiemmin vaan nysvää ja siivoaa alue kerrallaan ja laajentaa aluetta pikkuhiljaa. Ei hyvä.Ei auttanut Factory resetoinnitkaan....täytyy poistaa mi home appi ja asentaa uusiksi, katsotaan kuinka käy kun toisella MI tilillä on parikymmentä laitetta....
Oma S5 menee vastaavasta matalalta puolelta yli muttei korkealta.Tulipa itsekin nyt vihdoinkin tämä Xiaomi Mi Robot Vacuum. Itsellä ei tarvetta moppaukselle, niin tuo S5 aika turha.
Banggoodista saa EU varastolta hintaan 214€ koodilla BGXMRD
[International Version] Xiaomi Mijia SDJQR02RR Smart Robot Vacuum Cleaner LSD and SLAM 1800Pa 5200mAh with APP Control Low Noise
Only US$414.63, buy best [international version] xiaomi mijia sdjqr02rr smart robot vacuum cleaner lsd and slam 1800pa 5200mah with app control low noise sale online store at wholesale price.www.banggood.com
Nyt pitää keksiä miten tuon saisi menemään 4cm korkeiden kynnysten yli vai pitääkö itse nostella vai pystyisikö huristelemaan, jos laittaisi esimerkiksi jonkun paksun maton.
Oma S5 menee vastaavasta matalalta puolelta yli muttei korkealta.
Puhelin pitää ilmeisesti olla samassa wifi verkossa, että pystyy päivittämään. Ainakin mulla tulee tuo sama ilmoitus vain silloin kun puhelin ei ole samassa wifi verkossa.Ite en saa tuolla FloleVac :illa millään päivitettyä. "Error retrieving firmware info" ku yritän mennä tuohon firmware valikkoon.
Minkä takia S5 päivitys ei tule virallisesti Home-sovelluksen kautta? Onkohan tulossakaan? Tosiaan huonejako olisi 5/5 ominaisuus.
Minkä takia S5 päivitys ei tule virallisesti Home-sovelluksen kautta? Onkohan tulossakaan? Tosiaan huonejako olisi 5/5 ominaisuus.