www.power.fi
Tämä tuli tosiaan ostettua vähä yli viikko sitten ja pikaiset mietteet. 299€ hinnalla kuitenkin yllättävän hyvä puhelin. Päivitys oli Xiaomi Redmi Note 8 Pro mallista.
++:
Suorituskyky ja käytön sulavuus priimaa. En ole vielä pelejä kokeillut tai muuta raskaampaa, mutta edellinen puhelin suoriutui niistä hyvin, joten tältä voi odottaa aivan vähintään samaa suorituskykyä.
120hz näyttö ja värit/kuvanlaatu on erittäin hyvää. Elokuvia en ole vielä katsellut, joten siitä ei kommentteja.
5G tuki. Mulla ei ole vielä 5G liittymää, mutta sen voisi päivittää.
En ole havainnut yhtään bugia tai muita toimivuusongelmia eli kaikki sovellukset pyörii hyvin.
+:
Kamera. En ole vielä paljoa kuvia napsinut, mutta yksi plussa tulee siitä, että edelliseen verrattuna en ole vielä huomannut isoa eroa.
-:
Tuplamiinuksen saisi akun kesto, mutta pikalataus paikkaa tätä. En mä muuta moitittavaa tämän puhelimen kohdalla keksi kuin akun kesto.
Tässä nyt hyvin pikainen analyysi. Sitten kun olen perehtynyt syvemmin kameraan ja muihin toimintoihin, heitän syvempää kommenttia. Mutta jos joku miettii uutta puhelinta, tässä ok kyllä hinta ja laatu kohdallaan.
Päivitystuesta en osaa sanoa, mutta Xiaomi kohdalla ei ole ollut parhaimmasta päästä.