Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sen saa 200 eurolla?Ysejäkin on monta. mallia. Osta Pro. On hyvä kamera.
Mistä sen saa 200 eurolla?Ysejäkin on monta. mallia. Osta Pro. On hyvä kamera.
Ei kyllä ihan tuolla saa. N. 40e päälle saa ulkomailta esim amazonissa näyttäis olevan.Mistä sen saa 200 eurolla?
Mistä sen saa 200 eurolla?
Kait tuostakin suomen kieli löytyy. Speksit ainakin samat kuin itellä. On halpa jo.Mutta mitähän tuo Deutsche Version tarkoittaa ?
Mutta mitähän tuo Deutsche Version tarkoittaa ?
Eipä taida.autolaturi
Peilaa. Löytyy ainakin puhelimen asetuksista hakemalla. Itsellä pudotusvalikossa.Miten peilaan Xiaomin näytön puhelimeen? Netflix kylä toimii Chromecastin kautta, Areena myös mutta nyt tarttis saada kaikki mitä ruudulla näkyy telsuun. Nokiassa oli oma juttu tuohon, Redmistä en löydä. Kyseessä on SolidSportin palvelimelle tallennetttu livestream jonka katsominen vaatii tilin ja kirjautiumisen. Ruudun nurkassa kyllä kuvake ja Chromecast on päällä (Netflix näkyy) mutta streami ei. Ei kai sitä mitenkään ole voitu estää?
Aika monella mallilla (ei ole listaa tähän hätään) on ollut jotain "rebootloop" ongelmia MIUI12 päivityksen jälkeen, xiaomilta kertoneet että korjausta tulossa pian. Omallani Mi Note 10 Lite mallilla en ole huomannut vielä moista.Redmi Note 9 Pro ja MIUI12-päivitys. Onko tuon kanssa ollut vielä ongelmia global version kanssa?
Redmi note 9pro 199e tosin 64gb tallennustilalla. Mutta mitähän tuo Deutsche Version tarkoittaa ?
Missä tuossa Mi10 sarjan puhelimessa on joku muu kuin LCD näyttö. JA langaton lataus?
Kiitos. Toi tuli ihan shokkina. Mä aattelin että nykyään olis jo kaikki luurit AMOLED mutta eipä näköjään olekkaan..Phone Finder results - GSMArena.com
www.gsmarena.com
= OLED-näyttö täällä saatavissa olevissa Mi 10 Pro, Mi 10 ja Mi 10 Lite.
Näin pikaisesti arvottuna.
Näiden jälkeen ponnahtaa kyllä.sim korttia tai Xiaomi accounttiakaan ottanut käyttöön.
www.ytechb.com
Aika halpa jos on 128gb 6 ram ?redmi note 9pro
Tää on 64/6gb versio, mulle riittää mainiosti tuo 64gb tallennus tilana.Aika halpa jos on 128gb 6 ram ?
Onko siinä jo miui global 12.0.1 vakaa sisällä?
Ei auttanu firmiksen päivitys versioon V12.0.1.0.QJZEUXM, sama meno jatkuu. Reboot-ongelmia tuntuu netistä löytyvien tietojen perusteella olevan jokaisessa tähän asti julkaistussa versiossa, siis ainakin Redmi note 9 pron kohdalla. Aikamoista kuraa tuntuu olevan tämän puhelimen softa.
Tuolla pystyy ainakin vertaamaan tuohon testikuvaan:Mulla olis nyt pöydällä edessä Xiaomi Mi 10 5g ja en vaan osaa päättää otanko käyttöön vai palautanko.
Ostin siis telialta bf tarjouksesta 499e hintaan.
Nyt löytyy P20 Pro, puhelimessa tärkeintä mulle on kamera, ja en mistään löydä mitään vertailua noiden kahden välillä niin en tiiä mitä tässä tekis, kun jos pistän virrat päälle niin lähtee palautusoikeus...
Ei kenelläkään olis kokemusta noiden kahden välillä? Tai edes P30 pro kanssa kun eikös P20 pro ole aikalailla sama kamera...
Suosittelen että alat katselemaan uutta puhelinta.Moro! Tarttis apuja Xiaomi mi4.n päivittämiseen tai käyttiksen vaihtamiseen.Alkas tulla ilmoituksia että ei tueta versiota.Hyvä puhelin minulle ja akun kesto hyvä vielä.Alkuperäiset versiot vielä.Ei päivity enään.Vaimolla on käytössä tuo mi5.nen.Hemmetin hyviä puhelimia,olisi sääli heittää romukoppaan.T.Masa
Taitaa olla aika työläs homma?Tarttis apuja Xiaomi mi4.n päivittämiseen tai käyttiksen vaihtamiseen.
theupgradeguide.com
Koskahan loppuu 9se päivitykset, tietoturvapäivitys syyskuulta...
Mitä Miui12 tallennustilassa muu tarkoittaa? Vie yli 7gt.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.