Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On suojakalvoOnks tossa 10t Prossa suoraan paketista näytönsuojakalvo kiinni?
Saitko molemmat? Minä päivänä tilasit?Kyselin Elisan chatissa potkulaudan ja puhelimen perään, kun eivät ole vielä saaneet pakettia liikkeelle. Kuulemma juuri ovat postittamassa ja hetken päästä pitäisi tulla seurantakoodi... eivät kyllä osanneet sanoa ehtiikö paketti perille huomiseksi. Pakkaavat potkulaudan tulemaan samaan aikaan puhelimen kanssa.
Puhelin tuli Elisalta eilen matkahuollon automaattiin. Laudasta ei mitään havaintoa. 8.10 tilaus tehty.Eilen sain paketin Elisalta ja oli pelkkä puhelin. Lautaa ei samassa postissa tullut, vaikka Elisan asiakaspalvelija sanoi että laitetaan samalla kertaa lauta tulemaan. Tilaus laitettu heti ensimmäisenä ennakkotilaus päivänä, joten epäilen että Elisalla ei ole lautoja vielä tullut varastoon mitä voisi lähettää. Onko ketään Elisalta tilannut saanut lautaa?
Tänään tuli ilmoitus, että paketti on noudettavissa matkahuollon pisteestä. Ei ole mahtunut pakettiautomaattiin. Olisivat voineet kyllä laittaa puhelimen mukana jonkinlaisen lapun potkulaudan lähettämisestä. Hyvä kuitenkin että tuli perille.,Elisan Mi 10T Pro haettu, ei ollut lautaa mukana. 9.10 tilattu ja vielä 10.10 sivulla oli kaupanpäällisteksti, ei näin elisa.
Edit. Asiakaspalvelija arveli lautojen olevan loppu varastolta ja oli sitä mieltä, että tulee myöhemmin.
Itse sain tänään puhelimen ja vaikuttanu hyvältä ainakin takakameran osalta mutta "selfie kamera" on aika sumea. Meni tunti tapellessa xiaomi tilille kirjautumisessa kun puhelin ei suostunut vastaanottamaan tekstiviestejä ennen puhelimen määritystä joka vaadittiin siis sisään kirjautumiselle määrityksessä. Jos käyttöönotossa on tuollasia ongelmia niin voisi luulla että muitakin ongelmia tulee vastaan. Puhelimen painavuus ja suuri koko yllätti entiseen oneplussaan verrattuna jossa on melkeinpä saman kokoinen näyttö.Nyt kun osa on saanut Mi 10T Pro puhelimen ja laudan niin kertokaas käyttökokemuksia ja kannattaako puhelin pitää vai laittaa menemään takasin. Mulla ois nyt molemmat ollut torstaista asti odottamassa noutoa mutta niin vähän tullut kokemuksia että en vielä tiedä antasko mennä bumerangina DNAlle takasin vai käviskö noutaa.
Kuinka kauan bootloaderin avaamiseen nykyään menee? Oliko siihen jotakin kikkoja, joilla odotusaikaa pystyi lyhentämään? Redmi Note 8T tulossa ja ajattelin laittaa siihen xiaomi.eu rommin sisään ennen kuin otan sen varsinaiseen käyttöön.
Onko kukaan löytäny ja tilaillu kuoria ja mieluiten lompakko mallia? Ei pirulauta löydy mistään ja normi lompakkoa en tule takasi ottamaan käyttöön kyllä. Siispä lompakko kotelo hakusessa.
Edit. Siis tohon uuteen 10t Prohon
Ebay on täynnä kuoria.Onko kukaan löytäny ja tilaillu kuoria ja mieluiten lompakko mallia? Ei pirulauta löydy mistään ja normi lompakkoa en tule takasi ottamaan käyttöön kyllä. Siispä lompakko kotelo hakusessa.
Edit. Siis tohon uuteen 10t Prohon
Perkule ite kahtelin nuita mustia vaan.
No tämähän on tiedossa, mutta ei kiinnostasi kuukautta niitä odotella. Mutta pakko kait se on.Ebay on täynnä kuoria.
Euroopasta ei löydy?Perkule ite kahtelin nuita mustia vaan.
No tämähän on tiedossa, mutta ei kiinnostasi kuukautta niitä odotella. Mutta pakko kait se on.
No ei käy. 10T Pro on eri puhelin.Eikö näistä mikäään käy? Xiaomi Mi 10 Pro Suojakotelot, Suojakuoret, Panssarilasit
No ei käy. 10T Pro on eri puhelin.
Joo nyt on oikee luuri, mut ongelma edelleen säilyy. Kellään ei oo mitään varastossa kun tuollakin on toimitusaika 7-14pv joka varmaan on tuolla 14pv päädyssä, sillä noi on ylläriylläri samoja kuoria mitä ebaysta saa noin parilla eurolla suoraan luukusta sisään. Ei varmaan tarvi sanoa et aika järjetöntä maksaa noita hintoja jos ei edes saa kuoria heti.
Joo. On nuo paikat koluttu. Tämäki ebaystä tulossa euroopasta jaKas. Se olikin derpilz joka lompakoita kyseli.
Estimated delivery: |
Tue, 17 Nov - Mon, 11 Jan |
Nyt pamahti MIUI 12 päivitys. Stable beta, eli pitää asetuksista todennäköisetsi valita beta päivitykset käyttöön jotta tuon saa ladattua. Käyttö on ainakin sulavampaa. Toivottavasti ei tullut uusia bugeja
168 tuntia eli viikko siihen menee. Kikkoja ei taida olla.
Simkortti tippuu edelleen verkosta muutaman kerran päivässä. Kumma ettei miui12 korjattu tuota. 9se siis.
Tippuu verkosta vaikka ei liikkuisi.Minä olen huomannut samankaltaisen ilmiön suht uuden Redmi note 9 pro'n kanssa. Kotona paikallaan ollessa ei ilmiötä esiinny mutta ulkona liikkuessa puhelin menee sim kortin pin koodin kyselytilaan satunnaisesti, uptime ei kuitenkaan ole nollaantunut joten ei se buutannu ole.
Eilisellä reissulla helsinki-inkoo näin kävi kahdesti. Tosin mulla on puhelimessa Pixel Experience custom rom. Käytössä on ollu global firmware ja päivitin sen nyt uudempaan EEA (europe) firmikseen saa nähdä vaikuttaako asiaan.
Minä olen huomannut Redmi note 9 pro'n kanssa, joka eilen sai miui 12 päivityksen, että yhtäkkiä uudelleen käynnistyy ajoittain.
Kait se pian saa korjauksen, mutta muita pugeja en ole huomannut.
tuo näyttäis olevan.QJZMIXM = global.
tuo näyttäis olevan.
Joo, täytyy katsoa ja pistää eu versio, jos ei korjaannu
Vinkkejä ei ole, muuta kuin että laita 3g verkkoon niin ongelma poistuu. Vaihdon puhelimen (mi10 lite, palautin poweriin) ja liittymän Telialle. Ongelma ratkesi sillä...Vinkkejä 4G-datan hidastumiseen olemattomiin lukemiin uudella Mi 10 Pro:lla & Elisan liittymällä? Reboot / sim-asetusten säätö auttaa ~tunniksi tai pariksi tjsp, mutta jossain vaiheessa jotain tapahtuu ja speedtestit tipahtaa luokkaan 0,01mbps eikä selaimet aukaise sivuja kunnolla... Lähtee kohta takaisin sinne mistä tulikin jos ei prkle perusasiat toimi. Uusimmat päivitykset laitettu sisään (MIUI 12), LTE Preferred -mode päällä, kokeiltu pakottaa Saunalahden tukiasemaan automaatin sijaan, APN luotu uusiksi mutta mikään auta kuin hetkellisesti.
Minä olen huomannut samankaltaisen ilmiön suht uuden Redmi note 9 pro'n kanssa. Kotona paikallaan ollessa ei ilmiötä esiinny mutta ulkona liikkuessa puhelin menee sim kortin pin koodin kyselytilaan satunnaisesti, uptime ei kuitenkaan ole nollaantunut joten ei se buutannu ole.
Eilisellä reissulla helsinki-inkoo näin kävi kahdesti. Tosin mulla on puhelimessa Pixel Experience custom rom. Käytössä on ollu global firmware ja päivitin sen nyt uudempaan EEA (europe) firmikseen saa nähdä vaikuttaako asiaan.
Olethan varmistanut että esim suojakuori ei paina virtanäppäintä? Olen saanut pari itsestään taskussa boottailevaa puhelinta korjattua leikkaamalla kuoresta virtanäppäimen kohdan vapaaksi...Ei auttanu firmiksen päivitys versioon V12.0.1.0.QJZEUXM, sama meno jatkuu. Reboot-ongelmia tuntuu netistä löytyvien tietojen perusteella olevan jokaisessa tähän asti julkaistussa versiossa, siis ainakin Redmi note 9 pron kohdalla. Aikamoista kuraa tuntuu olevan tämän puhelimen softa.
Olethan varmistanut että esim suojakuori ei paina virtanäppäintä? Olen saanut pari itsestään taskussa boottailevaa puhelinta korjattua leikkaamalla kuoresta virtanäppäimen kohdan vapaaksi...
Ei paina. Mulla on semmonen TPU muovinen kuori jossa näppäimen kohta on jo tehtaalla leikattu vapaaksi. Sitäpaitsi kuljetan puhelinta povitaskussa jossa ei ole muuta rojua joten ei mahdollista. Netistä löytyy runsaasti näitä reboot ongelmia tälle mallille joten en ole ainoa asiasta kärsivä.