Xiaomi keskustelu

Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
5
Kyselin Elisan chatissa potkulaudan ja puhelimen perään, kun eivät ole vielä saaneet pakettia liikkeelle. Kuulemma juuri ovat postittamassa ja hetken päästä pitäisi tulla seurantakoodi... eivät kyllä osanneet sanoa ehtiikö paketti perille huomiseksi. Pakkaavat potkulaudan tulemaan samaan aikaan puhelimen kanssa.
Saitko molemmat? Minä päivänä tilasit?
 
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
5
Eilen sain paketin Elisalta ja oli pelkkä puhelin. Lautaa ei samassa postissa tullut, vaikka Elisan asiakaspalvelija sanoi että laitetaan samalla kertaa lauta tulemaan. Tilaus laitettu heti ensimmäisenä ennakkotilaus päivänä, joten epäilen että Elisalla ei ole lautoja vielä tullut varastoon mitä voisi lähettää. Onko ketään Elisalta tilannut saanut lautaa?
 
Liittynyt
26.10.2017
Viestejä
92
Eilen sain paketin Elisalta ja oli pelkkä puhelin. Lautaa ei samassa postissa tullut, vaikka Elisan asiakaspalvelija sanoi että laitetaan samalla kertaa lauta tulemaan. Tilaus laitettu heti ensimmäisenä ennakkotilaus päivänä, joten epäilen että Elisalla ei ole lautoja vielä tullut varastoon mitä voisi lähettää. Onko ketään Elisalta tilannut saanut lautaa?
Puhelin tuli Elisalta eilen matkahuollon automaattiin. Laudasta ei mitään havaintoa. 8.10 tilaus tehty.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
449
Tänne myös puhelin tuli eilen matkahuollon automaattiin. Laudasta ei kuulunut mitään, joten otin Elisan asiakaspalveluun yhteyttä, joka aikoi selvitellä asiaa. Melkein heti tämän jälkeen tuli tekstiviesti, että lauta ei mahtunut saman automaatin lokeroon ja on kuljetettu toiseen matkahuollon toimipisteeseen. Tyttöystävä tilasi puhelimen ihan samaan aikaan ja samaan osoitteeseen, mutta hänelle ei ole tullut mitään tietoa laudasta. Tämä tuntuu vähän erikoiselta. :)

Tilaukset tehty 8.10. illalla.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
67
Elisan Mi 10T Pro haettu, ei ollut lautaa mukana. 9.10 tilattu ja vielä 10.10 sivulla oli kaupanpäällisteksti, ei näin elisa.

Edit. Asiakaspalvelija arveli lautojen olevan loppu varastolta ja oli sitä mieltä, että tulee myöhemmin.
Tänään tuli ilmoitus, että paketti on noudettavissa matkahuollon pisteestä. Ei ole mahtunut pakettiautomaattiin. Olisivat voineet kyllä laittaa puhelimen mukana jonkinlaisen lapun potkulaudan lähettämisestä. Hyvä kuitenkin että tuli perille.,
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 182
Nyt kun osa on saanut Mi 10T Pro puhelimen ja laudan niin kertokaas käyttökokemuksia ja kannattaako puhelin pitää vai laittaa menemään takasin. Mulla ois nyt molemmat ollut torstaista asti odottamassa noutoa mutta niin vähän tullut kokemuksia että en vielä tiedä antasko mennä bumerangina DNAlle takasin vai käviskö noutaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
444
Kuinka kauan bootloaderin avaamiseen nykyään menee? Oliko siihen jotakin kikkoja, joilla odotusaikaa pystyi lyhentämään? Redmi Note 8T tulossa ja ajattelin laittaa siihen xiaomi.eu rommin sisään ennen kuin otan sen varsinaiseen käyttöön.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
3
Nyt kun osa on saanut Mi 10T Pro puhelimen ja laudan niin kertokaas käyttökokemuksia ja kannattaako puhelin pitää vai laittaa menemään takasin. Mulla ois nyt molemmat ollut torstaista asti odottamassa noutoa mutta niin vähän tullut kokemuksia että en vielä tiedä antasko mennä bumerangina DNAlle takasin vai käviskö noutaa.
Itse sain tänään puhelimen ja vaikuttanu hyvältä ainakin takakameran osalta mutta "selfie kamera" on aika sumea. Meni tunti tapellessa xiaomi tilille kirjautumisessa kun puhelin ei suostunut vastaanottamaan tekstiviestejä ennen puhelimen määritystä joka vaadittiin siis sisään kirjautumiselle määrityksessä. Jos käyttöönotossa on tuollasia ongelmia niin voisi luulla että muitakin ongelmia tulee vastaan. Puhelimen painavuus ja suuri koko yllätti entiseen oneplussaan verrattuna jossa on melkeinpä saman kokoinen näyttö.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
5
Lauta tuli tänään, kävin 5 kilsan lenkin ja rangea jäi 13 km. Vähä nuhanen jo loivahkossa ylämäessä (painoa 80kg), mutta tasaisella kulki mukavasti. Puhelin tuntuu tietysti hyvältä ku viimeisen 6kk vetänyt A51:llä. Nopea ja sulava näyttö ainakin. En ole palauttamassa Toki jos ei potkulaudalle ois ollu käyttöä, nii oisin ostanu OnePlus 8pron tai S20:n.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Kuinka kauan bootloaderin avaamiseen nykyään menee? Oliko siihen jotakin kikkoja, joilla odotusaikaa pystyi lyhentämään? Redmi Note 8T tulossa ja ajattelin laittaa siihen xiaomi.eu rommin sisään ennen kuin otan sen varsinaiseen käyttöön.
168 tuntia eli viikko siihen menee. Kikkoja ei taida olla.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Onko kukaan löytäny ja tilaillu kuoria ja mieluiten lompakko mallia? Ei pirulauta löydy mistään ja normi lompakkoa en tule takasi ottamaan käyttöön kyllä. Siispä lompakko kotelo hakusessa.

Edit. Siis tohon uuteen 10t Prohon
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Onko kukaan löytäny ja tilaillu kuoria ja mieluiten lompakko mallia? Ei pirulauta löydy mistään ja normi lompakkoa en tule takasi ottamaan käyttöön kyllä. Siispä lompakko kotelo hakusessa.

Edit. Siis tohon uuteen 10t Prohon
Ebay on täynnä kuoria.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Minkähän takia tallennustilan other kohdassa jokin vie 30gt tilaa redmi 8 tms. puhelimessa?
Perkule ite kahtelin nuita mustia vaan.

No tämähän on tiedossa, mutta ei kiinnostasi kuukautta niitä odotella. Mutta pakko kait se on.
Euroopasta ei löydy?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Joo nyt on oikee luuri, mut ongelma edelleen säilyy. Kellään ei oo mitään varastossa kun tuollakin on toimitusaika 7-14pv joka varmaan on tuolla 14pv päädyssä, sillä noi on ylläriylläri samoja kuoria mitä ebaysta saa noin parilla eurolla suoraan luukusta sisään. Ei varmaan tarvi sanoa et aika järjetöntä maksaa noita hintoja jos ei edes saa kuoria heti.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 182
Xiaomi Mi 10T Pro Leather Wallet Case, Light Brown.


Priority-kirje: perille 1-3 työpäivässä
Economy-kirje: perille 3-5 työpäivässä


20 varastossa

Tuolla TT-kaupassa siis.

Eikö niitä muka siellä sitten ole. En oo vielä tilannut mutta ehdottomasti näin isoon luuriin pitäis saada kunnon nahkalompsa.. Laittakaa linkkiä tosiaan jos löydätte edukkaasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 660
Aaaa, no lompakoita siellä sit näemmä on, sori. Ei vaan itelle sovi noi lompakkokuoret tai minkäänlaiset flip mallin kuoret ollenkaan, se läppä rupeaa vituttamaan noin nanosekunissa. Enpä mä tälle muuta kuorta tartteekkaan ku ton vakion mikä tulee mukana, tai voihan sitä aliexpressistä tai ebaysta tilailla kuoret ja panssarilasit samalla. Toi vakiokalvo näytössä vaikuttaa kyllä just siltä et se on naarmuilla heti ja tarkotettu vaan siihen et suojaa näyttöä siihen asti et panssarilasin saa hommattua.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Vertailin Xiaomi mi 10 lite vs Xiaomi redmi note 8T puhelimia, kun molemmat tuli ostettua.

Paperilla ei ole kovin merkittäviä nuo erot, mutta jotenkin on saatu koko käyttöliittymä tuntumaan hitaammalta tällä 8T:llä. Toki 8T on vielä miui11:sta, lieköhän sitten 12 versio nopeuttaa. Toivotaan ainakin. Lisäksi kamera ottaa pimeämpiä kuvia kuin 10 lite, mutta joka tapauksessa ei tuo minusta 3 kertaa parempi puhelin ole. Nyt siis vastakkain oli 299e vs 100e hinnalla ostetut puhelimet ja tässä tilanteessa 100e 8T voittaa

Ajattelin ensin ettei ikinä, mutta Xiaomi note 8T jäi käyttöön ja Mi 10 lite meni takaisin kauppaan.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Olikin tarkoituksena jakaa tämä tieto Note 8T omistajille, joten lainaan itseäni:
Nyt pamahti MIUI 12 päivitys. Stable beta, eli pitää asetuksista todennäköisetsi valita beta päivitykset käyttöön jotta tuon saa ladattua. Käyttö on ainakin sulavampaa. Toivottavasti ei tullut uusia bugeja :)
edit. ja todella hyvältä näyttää. Enää en huomaa käytännön eroa Mi 10 liteen :)
 
Liittynyt
09.11.2020
Viestejä
69
Millainen päivitystuki on xiaomin lippulaivoilla? Uusi puhelin hakusessa ja Mi 10 pro olisi 699 verkkokaupassa nyt tarjouksessa että uskaltaako ostaa?
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
617
Redmi Note 9 pro panoraamakuvassa horisontti mutkittelee. Eikö siinä olekaan kuvanvakaajaa? Koitin niin vakaan apitää kuin pystyin. Nokia 7+ teki suoran horisontin aina.
Horizon.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 393
Redmi 8T näköjään tullut android 10 / miu 12 päivitys saa nähdä paraneeko siedettäväksi puhelin. Hain 128gb muistikortin puhelimeen kun puhelimen tila alkoi täyttyä uhkaavasti mutta jostain syystä vaikka tallennus on valittu sd kortille niin sinne ei juurikaan mitään mene.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
617
Redmi Note 9 Pro sai eilen MIUI12-päivityksensä. EU versio. Ei ongelmia asennuksessa eikä toiminnassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 393
Kuinka olette toteuttaneet varmuuskopioinnin pilveen? Googlella olisi 15GB tallennustilaa ja taasen dropboxissa olisi 10gb tilaa. Tämä kyseinen xiaomi 8t ei lähetä sitten mitään pilveen vaikka on laturissa wifit mobiilidatat ja kaikki päällä. Koitin siirtää puhelimelta mediaa muistikortille mutta tämä epäonnistui ja kaikki kuvat ja videot vituiksi. Whatsapista kaikki ja kamerakuvat dokumentit ym automaattisesti pilveen, kaikki valittu mutta driveen ei mene mitään ja dropboxikaan touhaa yhtään mitään. Viimeksi toiminut pilvipalvelut yli kaksi vuotta sitten nokia 8 puhelimessa.

Lisäksi vaikka on valittu tallennustila ulkoinen muistikortti niin ei sinne mitään dataa mene kaikki jää puhelimelle, jossei lähe pelaan nakkaan roskiin koko paskan ja haen vaikka ompun jos niillä automaattinen varmuuskopiointi pelais.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Simkortti tippuu edelleen verkosta muutaman kerran päivässä. Kumma ettei miui12 korjattu tuota. 9se siis.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Simkortti tippuu edelleen verkosta muutaman kerran päivässä. Kumma ettei miui12 korjattu tuota. 9se siis.
Minä olen huomannut samankaltaisen ilmiön suht uuden Redmi note 9 pro'n kanssa. Kotona paikallaan ollessa ei ilmiötä esiinny mutta ulkona liikkuessa puhelin menee sim kortin pin koodin kyselytilaan satunnaisesti, uptime ei kuitenkaan ole nollaantunut joten ei se buutannu ole.

Eilisellä reissulla helsinki-inkoo näin kävi kahdesti. Tosin mulla on puhelimessa Pixel Experience custom rom. Käytössä on ollu global firmware ja päivitin sen nyt uudempaan EEA (europe) firmikseen saa nähdä vaikuttaako asiaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 380
Minä olen huomannut samankaltaisen ilmiön suht uuden Redmi note 9 pro'n kanssa. Kotona paikallaan ollessa ei ilmiötä esiinny mutta ulkona liikkuessa puhelin menee sim kortin pin koodin kyselytilaan satunnaisesti, uptime ei kuitenkaan ole nollaantunut joten ei se buutannu ole.

Eilisellä reissulla helsinki-inkoo näin kävi kahdesti. Tosin mulla on puhelimessa Pixel Experience custom rom. Käytössä on ollu global firmware ja päivitin sen nyt uudempaan EEA (europe) firmikseen saa nähdä vaikuttaako asiaan.
Tippuu verkosta vaikka ei liikkuisi.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Minä olen huomannut Redmi note 9 pro'n kanssa, joka eilen sai miui 12 päivityksen, että yhtäkkiä uudelleen käynnistyy ajoittain.
Kait se pian saa korjauksen, mutta muita pugeja en ole huomannut.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Minä olen huomannut Redmi note 9 pro'n kanssa, joka eilen sai miui 12 päivityksen, että yhtäkkiä uudelleen käynnistyy ajoittain.
Kait se pian saa korjauksen, mutta muita pugeja en ole huomannut.
Onko sulla global vai europe versio miusta? QJZEUXM = europe, QJZMIXM = global.
 

pahnap

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
821
Joo, täytyy katsoa ja pistää eu versio, jos ei korjaannu
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
89
Vinkkejä 4G-datan hidastumiseen olemattomiin lukemiin uudella Mi 10 Pro:lla & Elisan liittymällä? Reboot / sim-asetusten säätö auttaa ~tunniksi tai pariksi tjsp, mutta jossain vaiheessa jotain tapahtuu ja speedtestit tipahtaa luokkaan 0,01mbps eikä selaimet aukaise sivuja kunnolla... Lähtee kohta takaisin sinne mistä tulikin jos ei prkle perusasiat toimi. Uusimmat päivitykset laitettu sisään (MIUI 12), LTE Preferred -mode päällä, kokeiltu pakottaa Saunalahden tukiasemaan automaatin sijaan, APN luotu uusiksi mutta mikään auta kuin hetkellisesti.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Vinkkejä 4G-datan hidastumiseen olemattomiin lukemiin uudella Mi 10 Pro:lla & Elisan liittymällä? Reboot / sim-asetusten säätö auttaa ~tunniksi tai pariksi tjsp, mutta jossain vaiheessa jotain tapahtuu ja speedtestit tipahtaa luokkaan 0,01mbps eikä selaimet aukaise sivuja kunnolla... Lähtee kohta takaisin sinne mistä tulikin jos ei prkle perusasiat toimi. Uusimmat päivitykset laitettu sisään (MIUI 12), LTE Preferred -mode päällä, kokeiltu pakottaa Saunalahden tukiasemaan automaatin sijaan, APN luotu uusiksi mutta mikään auta kuin hetkellisesti.
Vinkkejä ei ole, muuta kuin että laita 3g verkkoon niin ongelma poistuu. Vaihdon puhelimen (mi10 lite, palautin poweriin) ja liittymän Telialle. Ongelma ratkesi sillä...

edit. Elisa kertoi ilmoitukseni perusteella buutanneensa lähitukiasemat, mutta siihen en kyllä usko. Eikä ongelma sillä poistunutkaan
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Minä olen huomannut samankaltaisen ilmiön suht uuden Redmi note 9 pro'n kanssa. Kotona paikallaan ollessa ei ilmiötä esiinny mutta ulkona liikkuessa puhelin menee sim kortin pin koodin kyselytilaan satunnaisesti, uptime ei kuitenkaan ole nollaantunut joten ei se buutannu ole.

Eilisellä reissulla helsinki-inkoo näin kävi kahdesti. Tosin mulla on puhelimessa Pixel Experience custom rom. Käytössä on ollu global firmware ja päivitin sen nyt uudempaan EEA (europe) firmikseen saa nähdä vaikuttaako asiaan.
Ei auttanu firmiksen päivitys versioon V12.0.1.0.QJZEUXM, sama meno jatkuu. Reboot-ongelmia tuntuu netistä löytyvien tietojen perusteella olevan jokaisessa tähän asti julkaistussa versiossa, siis ainakin Redmi note 9 pron kohdalla. Aikamoista kuraa tuntuu olevan tämän puhelimen softa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 393
Tuntuu olevan paskaa koko miu käyttis seuraava puhelin ehdottomasti toisen merkkinen black fridaysta. En tiedä kelpuuttaako edes varapuhelimeksi tätä. :cool: :smoke:
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 852
Ei auttanu firmiksen päivitys versioon V12.0.1.0.QJZEUXM, sama meno jatkuu. Reboot-ongelmia tuntuu netistä löytyvien tietojen perusteella olevan jokaisessa tähän asti julkaistussa versiossa, siis ainakin Redmi note 9 pron kohdalla. Aikamoista kuraa tuntuu olevan tämän puhelimen softa.
Olethan varmistanut että esim suojakuori ei paina virtanäppäintä? Olen saanut pari itsestään taskussa boottailevaa puhelinta korjattua leikkaamalla kuoresta virtanäppäimen kohdan vapaaksi...
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Olethan varmistanut että esim suojakuori ei paina virtanäppäintä? Olen saanut pari itsestään taskussa boottailevaa puhelinta korjattua leikkaamalla kuoresta virtanäppäimen kohdan vapaaksi...
Ei paina. Mulla on semmonen TPU muovinen kuori jossa näppäimen kohta on jo tehtaalla leikattu vapaaksi. Sitäpaitsi kuljetan puhelinta povitaskussa jossa ei ole muuta rojua joten ei mahdollista. Netistä löytyy runsaasti näitä reboot ongelmia tälle mallille joten en ole ainoa asiasta kärsivä.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
617
Ei paina. Mulla on semmonen TPU muovinen kuori jossa näppäimen kohta on jo tehtaalla leikattu vapaaksi. Sitäpaitsi kuljetan puhelinta povitaskussa jossa ei ole muuta rojua joten ei mahdollista. Netistä löytyy runsaasti näitä reboot ongelmia tälle mallille joten en ole ainoa asiasta kärsivä.
Outoa, koska jos se olisi luurin vika, pitäiäsi kai kaikkien buuttailla. Enpä ole moista havainnut, en MIUI 11:ssa enkä 12:ssa. Tai sitten on joku mallisarja jossa rautavika.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 677
Viestejä
4 188 510
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom