Xbox One & One X keskustelu

Liittynyt
29.12.2018
Viestejä
13
Onko joku saanut Telia TV:n toimimaan boxissa ?

Storesta sitä ei löydy haulla, mutta selaimen kautta se löytyy ja saa asennettua, mutta sen jälkeen sitä ei löydy mistään ?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Onko joku saanut Telia TV:n toimimaan boxissa ?

Storesta sitä ei löydy haulla, mutta selaimen kautta se löytyy ja saa asennettua, mutta sen jälkeen sitä ei löydy mistään ?
Kokemusta ei ole Telia TV:stä, mutta selaimen kautta ei kyllä ohjelmia pysty asentamaan - ainakaan pysyvästi.
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
186
Tere.

Jos tilaa goldin, niin onkohan siinä joku 14vrk:n peruutusaika..?

Tilasin eilen tuon euron tarjouksen suoraan boksista ja tuolla peruutuskohdassa on mahdollisuus joko peruuttaa tilaus siten, että uutta maksua ei veloiteta tai sitten ottaa täysi hyvitys ja gold lakkaa heti.

Mietin vaan, että tolla tavalla sitä vois kikkailla itselleen ilmasen goldin...
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Nyt iski melko outo ongelma Xboxilla. Kävin selaamaan asennettuja pelejä ja sovelluksia ja huomasin että todella monta peliä ja sovellusta on siirtynyt asennetuista valmiiksi asennettaviin. Vapaata tilaa ei ole kuitenkaan tullut yhtään lisää, joten en edes pysty asentamaan kaikkia takaisin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
 
Liittynyt
25.11.2017
Viestejä
1 126
Nyt iski melko outo ongelma Xboxilla. Kävin selaamaan asennettuja pelejä ja sovelluksia ja huomasin että todella monta peliä ja sovellusta on siirtynyt asennetuista valmiiksi asennettaviin. Vapaata tilaa ei ole kuitenkaan tullut yhtään lisää, joten en edes pysty asentamaan kaikkia takaisin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
Ulkoinen levy? Jos niin joskus on itselläni jäänyt tunnistumatta. Boksin restartti auttaa.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Eipä löytynyt firmware-päivityksiä luureihin, mutta sain särkemisen pois. Tuota chat-gameplay -volumen balanssia kun käänsi chatin puolelle alkoi särkeminen häviämään. En vielä ehtinyt partyssä kokeilemaan vaikuttaako tuo negatiivisesti siten, että peliäänet vaimenevat liikaa. Uskoisin noin tulevan käymään, sillä Xbox natiivistikin partyyn liittyessä säätää peliäänet vaimeammaksi, kuin partyn. Mutta olkoon se sen ajan murhe.
Mulla ei särje esim black ops, vaikka party/game säätö on 50/50%. kannattaa pitää flat eq päällä. Se toinen ,2 piippauksen bassovoittoinen eq särkee heti.

Btw. Tietääkö joku miks mun kaveri ei pysty enää kirjottamaa viestejä xboxin kautta? Boxit on "jaettu" keskenään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Pelaako kukaan NBA 2k19:ta xbox one s:llä tai x:llä? Mielenkiinnosta kyselen huriseeko kone yhtään enemmän pelin kanssa? Itsellä PS4 pro ja tuntuu että tuo lähtee hetkenä minä hyvänsä ilmaan pöydältä.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Mulla ei särje esim black ops, vaikka party/game säätö on 50/50%. kannattaa pitää flat eq päällä. Se toinen ,2 piippauksen bassovoittoinen eq särkee heti.
Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Onko kenelläkään samaa ongelmaa, että ohjaimen tärinämoottori pitää korkeataajuista kitisevää/ulisevaa ääntä?
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.
Itsellä samat luurit, hyvät on ja nätti kantama. Ei särje normisti yhtään, mutta se bassovoittoisin equ kyllä puurouttaa.
 
Liittynyt
14.12.2017
Viestejä
336
Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.
Luulen että isoimmilla volumeilla särkee minullakin.( joka on toinen kys.luurien heikkous, toisen ollessa miniplugin puute). Mutta 90% ajasta se olis liian lujalla mulle muutenkin.
Oon pannu merkille ,että ihmisillä nuo voluumierot on aika isoja, millä tykkää mennä.
 
Liittynyt
21.02.2018
Viestejä
162
Mulla ei särje esim black ops, vaikka party/game säätö on 50/50%. kannattaa pitää flat eq päällä. Se toinen ,2 piippauksen bassovoittoinen eq särkee heti.

Btw. Tietääkö joku miks mun kaveri ei pysty enää kirjottamaa viestejä xboxin kautta? Boxit on "jaettu" keskenään.
Onko kellään sellasta ongelmaa noitten plantronicsien kanssa että peliäänet on aivan liian kovalla verrattuna chat ääniin vaikka on kuulottimista säädetty niin pitkälti chatin puolelle kuin pystyy kumminkin niin että peliäänet vielä kuuluu...Jotenkin tuntuu olevan vieläkin aivan liian kovalla nuo peliäänet kun yrittää partyssä jutella.
 

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 442
Ei ole oma ohjain näemmä ainoa jossa on tämä "ominaisuus". Kaverin uudessa ohjaimessa sama ärsyttävä kitinä :darra: :facepalm: Linkin takaa löytyy Dirt 4 pelin aikaista ääninäytettä.

Vocaroo | Voice message
Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.
Erikoinen ongelma oli, enkä oikein tajua miten tuo voi olla mahdollista vain tietyn pelin kanssa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 083
Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.
Erikoinen ongelma oli, enkä oikein tajua miten tuo voi olla mahdollista vain tietyn pelin kanssa.
Varmaan siinä pelissä käytetään jotain juuri sopivan taajuista värinää joka saa ohjaimesi sisukset resonoimaan. Tuskin siihen realistisesti voi olla muuta syytä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.
Erikoinen ongelma oli, enkä oikein tajua miten tuo voi olla mahdollista vain tietyn pelin kanssa.
Täällä tuo ääntää kaikissa peleissä mutta ärsyttävintä tuo on ajopeleissä kun tärinätehostetta käytetään paljon. Outo tyyppivika Xbox ohjaimessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 380
Itse en ole huomannut kitinöitä niinkään vibrassa mutta räminä tulee noihin pädeihin, myös Elite, tosi nopeasti.
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Täällä tuo ääntää kaikissa peleissä mutta ärsyttävintä tuo on ajopeleissä kun tärinätehostetta käytetään paljon. Outo tyyppivika Xbox ohjaimessa.
Onko kysessä nytten oikeasti tyyppivika vai muutamalla jotain ongelmaa? seitsemän ohjainta kierrättäny ja yksikään ei ole inissyt, Näistä neljä on ollut uusia versioita.

Edit: käsken muutaman kaverinki nyt kuunella omia ohjaimia.
 
Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
1 173
Onko kysessä nytten oikeasti tyyppivika vai muutamalla jotain ongelmaa? seitsemän ohjainta kierrättäny ja yksikään ei ole inissyt, Näistä neljä on ollut uusia versioita.

Edit: käsken muutaman kaverinki nyt kuunella omia ohjaimia.
Ei ole ylimääräisiä ääniä ohjaimet pitäny, kovalla käytöllä kyllä ollut.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 378
Olisko tohon tärinän hallintaan mitään sovellusta, jolla saisi kokeiltua eri taajuutta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 134
Olisko tohon tärinän hallintaan mitään sovellusta, jolla saisi kokeiltua eri taajuutta?
Ainakin Windows 10:n Storessa on testeri-appeja. Itse juuri kokeilin yhtä padia kun epäilin että toisen liipasimen tärinämoottori olisi rikki mutta testeri täristi ihan ongelmitta vaikka ei peleissä tuntunut tulevan juurikaan. Sillä padilla tosin olin vain Forza 6 ja 7 kokeillut joten taisi vain olla turhan hyvä pito autoissa :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 380
Eliten tärinöitä, liipaisin/se toinen, voi sillä Xbox lisälaitteet appsilla boksissa säädellä. Itse liipaisimia esim hillinnyt kun se maksimi on aikas saatanan raju tärinä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Itsellä kolme ohjainta eikä ole yksikään kitissyt tai rämissyt. Ehkä olen vaan onnekas :tup:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Elite-ohjain, konsolin mukana 2013 tullut ohjain ja 2016 ostettu ohjain. Ei ylimääräisiä ääniä.

"Tyyppivika" :facepalm::facepalm:
Kuka tässä on kalliista erikoisohjaimesta eli Elitestä puhunut? :facepalm: Ihan peruskapulasta on kyse ja näyttäähän täällä monella olevan samoja kokemuksia. Ei minullakaan OG boksin ohjain kitissyt mutta nämä uudemmat kyllä. Muiden valmistajien ohjaimet eivät ole kitisseet koskaan.
 
Liittynyt
23.12.2016
Viestejä
91
Kuka tässä on kalliista erikoisohjaimesta eli Elitestä puhunut? :facepalm: Ihan peruskapulasta on kyse ja näyttäähän täällä monella olevan samoja kokemuksia. Ei minullakaan OG boksin ohjain kitissyt mutta nämä uudemmat kyllä. Muiden valmistajien ohjaimet eivät ole kitisseet koskaan.
Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.

Itsellä kaksi normikapulaa ja vikinättömiä molemmat. Tattien varret ovat vain surkealaatuista muovia ja kuluneet urille.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 925
Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.

Itsellä kaksi normikapulaa ja vikinättömiä molemmat. Tattien varret ovat vain surkealaatuista muovia ja kuluneet urille.
Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
886
Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.
Onko lähdettä sille että kyseessä on tyyppivika kun sen sellaiseksi julistit?
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
134
Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.

Itsellä kaksi normikapulaa ja vikinättömiä molemmat. Tattien varret ovat vain surkealaatuista muovia ja kuluneet urille.
Microsoftilla ainakin on laadunvalvonnassa parantamisen varaa kun toisilla ei ole ongelmaa ja toisilla on. Takuuseen tällaiset ääniongelmat tuskin menevät joten se ääni on kestettävä tai ohjain on yritettävä avata ja tehdä jotain.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 380
Toisaalta tuo mahdollinen ääniongelma ei ole mitään siihen verrattuna että joka saatanan ohjain alkaa driftaamaan tatista/eista joko heti tai jonkun ajan jälkeen. Yritä siinä sitten laittaa 0 dzonea joissain peleissä kun ei ole mahdollista jos ei halua automaattista kääntymistä koko ajan.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.
Usealla missä? Millä helvetin perusteella puhut "tyyppiviasta", jos sinä olet suurinpiirtein ainoa tähän ketjuun vastanneista, joka olet ohjaimesi paskonut. :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 358
Vaikea uskoa menevän takuuseen jos ohjain ei ole fyysisesti ja toiminnallisesti viallinen.
Mutta onhan siinä todennettavissa oleva vika jos se kitisee? Kyllähän noita virtalähteitä/näyttiksiä/tuulettimiakin menee epämääräisten äänten takia takuuseen niin miksi ei ohjain sitten menisi.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
111
Vaikea uskoa menevän takuuseen jos ohjain ei ole fyysisesti ja toiminnallisesti viallinen.
Itse laitoin aikoinaan yhden ohjaimista takuuseen, kun olkanäppäimestä kuului natinaa ja takuu oli umpeutumassa. Vaihtoivat ilman valittelua.

Kaikki isommat ja pienemmät ongelmat on hoitunut ilman mitään vääntämistä tai ylimääräistä selittelyä joka kerralla, kun tehnyt vaan huoltopyynnön xboxin sivuilta. Kuriiri hakee laitteen kotiovelta ja tuo korjatun/uuden takas kotiovelle
 
Liittynyt
24.10.2018
Viestejä
134
Itse laitoin aikoinaan yhden ohjaimista takuuseen, kun olkanäppäimestä kuului natinaa ja takuu oli umpeutumassa. Vaihtoivat ilman valittelua.

Kaikki isommat ja pienemmät ongelmat on hoitunut ilman mitään vääntämistä tai ylimääräistä selittelyä joka kerralla, kun tehnyt vaan huoltopyynnön xboxin sivuilta. Kuriiri hakee laitteen kotiovelta ja tuo korjatun/uuden takas kotiovelle
Hieno juttu jos takuuseen menee. Täytyy laittaa huoltopyyntö molemmista ohjaimista.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Hienosti kyllä aikoinaan toimi takuu Xbox360 kanssa, hakivat rikkoutuneen ja toivat uuden tilalle. Pientä itkua vielä jonnekin suomi-vastaavalle (kun lämpöongelmallinen kilahti ja uusi tuli, niin heti ensmäitteks viallinen päivitys rikkoi sen kun laittoi nettiin) niin sain pari peliä vielä lisukkeeksi.

Kysymyksessä kuitenkin lelu että siihen nähden eteenkin loistavaa takuupalvelua.
 

Awelonian

Residentti maahanmuuttaja
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 548
Itsellä viisi ohjainta Onessa, alkuperäinen vuodelta 2014(?) vai milloin olikaa, yksi elite, One X:n mukana tullut ja sitten kaksi vielä niitä "uudempaa" mallia. Yksikään ei ritise, ääntele tai mitään. Ostettu ovat niin marketeista, kuin luoja ties mistä vuosien saatossa.
 

Pingviini

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 106
Hienosti kyllä aikoinaan toimi takuu Xbox360 kanssa, hakivat rikkoutuneen ja toivat uuden tilalle. Pientä itkua vielä jonnekin suomi-vastaavalle (kun lämpöongelmallinen kilahti ja uusi tuli, niin heti ensmäitteks viallinen päivitys rikkoi sen kun laittoi nettiin) niin sain pari peliä vielä lisukkeeksi.

Kysymyksessä kuitenkin lelu että siihen nähden eteenkin loistavaa takuupalvelua.
Microsoftillahan takuu toimii tunnetusti erinomaisesti. Ainoa miinus siitä, että laitteet/ohjaimet käyvät Saksassa mutkan, niin menee aina viikosta-kahteen siinä keississä.
 

latee77

Team Ryzen
Team NVIDIA
RTX ON
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
5 051
Microsoftillahan takuu toimii tunnetusti erinomaisesti. Ainoa miinus siitä, että laitteet/ohjaimet käyvät Saksassa mutkan, niin menee aina viikosta-kahteen siinä keississä.
Juuri näin, kestää jonkun aikaa mutta toimii. Mulla tosiaan hajos se tilalle tullut xbox myös HETI kun laitoin ekan kerran päälle (joku killer pöivitys oli linjoilla muistaakseni tunnin verran ennen kuin vedettiin pois) niin sai odottaa tupla-ajan että pääs pelaamaan taas :rofl:
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
Usealla missä? Millä helvetin perusteella puhut "tyyppiviasta", jos sinä olet suurinpiirtein ainoa tähän ketjuun vastanneista, joka olet ohjaimesi paskonut. :rofl:
Mulla on hajonnut kaksi onen ohjainta. Toinen ei enää tunnistanut yhtä tatin viistoa ja toisessa tatti panee sietämättömästi hanttiin toisessa reunassa kun tekee pyöreitä liikkeitä. Molemmat jollain 20 tunnin käytöllä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Itsellä alkoin oikean puolen liipaisin narisemaan häiritsevästi niin takuuseen meni ja uus tuli tilalle.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
158
Tuli mieleen tuosta xbox scralett -ketjusta, että mikä on tämän hetkinen xbox360 pelien sopivuuslista xbox one -konsoliin? Lähinnä forza -pelisarjaa tässä odottelen, vai tuleeko koskaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 153
Viestejä
4 193 096
Jäsenet
70 868
Uusin jäsen
Kaskii

Hinta.fi

Ylös Bottom