Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko joku saanut Telia TV:n toimimaan boxissa ?
Storesta sitä ei löydy haulla, mutta selaimen kautta se löytyy ja saa asennettua, mutta sen jälkeen sitä ei löydy mistään ?
Nyt iski melko outo ongelma Xboxilla. Kävin selaamaan asennettuja pelejä ja sovelluksia ja huomasin että todella monta peliä ja sovellusta on siirtynyt asennetuista valmiiksi asennettaviin. Vapaata tilaa ei ole kuitenkaan tullut yhtään lisää, joten en edes pysty asentamaan kaikkia takaisin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa?
Eipä löytynyt firmware-päivityksiä luureihin, mutta sain särkemisen pois. Tuota chat-gameplay -volumen balanssia kun käänsi chatin puolelle alkoi särkeminen häviämään. En vielä ehtinyt partyssä kokeilemaan vaikuttaako tuo negatiivisesti siten, että peliäänet vaimenevat liikaa. Uskoisin noin tulevan käymään, sillä Xbox natiivistikin partyyn liittyessä säätää peliäänet vaimeammaksi, kuin partyn. Mutta olkoon se sen ajan murhe.
Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.Mulla ei särje esim black ops, vaikka party/game säätö on 50/50%. kannattaa pitää flat eq päällä. Se toinen ,2 piippauksen bassovoittoinen eq särkee heti.
Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.
Luulen että isoimmilla volumeilla särkee minullakin.( joka on toinen kys.luurien heikkous, toisen ollessa miniplugin puute). Mutta 90% ajasta se olis liian lujalla mulle muutenkin.Joo kuten sanoin, niin kävin nuo kaikki equt läpi ja kaikilla särki. Ainut mikä auttoi oli tuo chatin puolelle kääntö. Pitääkin sitten miettiä noiden takuuvaihtoa, jos ne on tarkoitus toimiakin normaalisti.
Mulla ei särje esim black ops, vaikka party/game säätö on 50/50%. kannattaa pitää flat eq päällä. Se toinen ,2 piippauksen bassovoittoinen eq särkee heti.
Btw. Tietääkö joku miks mun kaveri ei pysty enää kirjottamaa viestejä xboxin kautta? Boxit on "jaettu" keskenään.
Onko kenelläkään samaa ongelmaa, että ohjaimen tärinämoottori pitää korkeataajuista kitisevää/ulisevaa ääntä?
Ei ole oma ohjain näemmä ainoa jossa on tämä "ominaisuus". Kaverin uudessa ohjaimessa sama ärsyttävä kitinä Linkin takaa löytyy Dirt 4 pelin aikaista ääninäytettä.Onko kenelläkään samaa ongelmaa, että ohjaimen tärinämoottori pitää korkeataajuista kitisevää/ulisevaa ääntä?
Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.Ei ole oma ohjain näemmä ainoa jossa on tämä "ominaisuus". Kaverin uudessa ohjaimessa sama ärsyttävä kitinä Linkin takaa löytyy Dirt 4 pelin aikaista ääninäytettä.
Vocaroo | Voice message
Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.
Erikoinen ongelma oli, enkä oikein tajua miten tuo voi olla mahdollista vain tietyn pelin kanssa.
Täällä tuo ääntää kaikissa peleissä mutta ärsyttävintä tuo on ajopeleissä kun tärinätehostetta käytetään paljon. Outo tyyppivika Xbox ohjaimessa.Mulla teki ininää, mutta vain PC:llä Batman arkham originsin kanssa. Muissa peleissä tai xboxiin liitettynä ei ongelmaa.
Erikoinen ongelma oli, enkä oikein tajua miten tuo voi olla mahdollista vain tietyn pelin kanssa.
Täällä tuo ääntää kaikissa peleissä mutta ärsyttävintä tuo on ajopeleissä kun tärinätehostetta käytetään paljon. Outo tyyppivika Xbox ohjaimessa.
Ei ole ylimääräisiä ääniä ohjaimet pitäny, kovalla käytöllä kyllä ollut.Onko kysessä nytten oikeasti tyyppivika vai muutamalla jotain ongelmaa? seitsemän ohjainta kierrättäny ja yksikään ei ole inissyt, Näistä neljä on ollut uusia versioita.
Edit: käsken muutaman kaverinki nyt kuunella omia ohjaimia.
Eipä ole täälläkään.Ei ole ylimääräisiä ääniä ohjaimet pitäny, kovalla käytöllä kyllä ollut.
Elite-ohjain, konsolin mukana 2013 tullut ohjain ja 2016 ostettu ohjain. Ei ylimääräisiä ääniä.Eipä ole täälläkään.
Ainakin Windows 10:n Storessa on testeri-appeja. Itse juuri kokeilin yhtä padia kun epäilin että toisen liipasimen tärinämoottori olisi rikki mutta testeri täristi ihan ongelmitta vaikka ei peleissä tuntunut tulevan juurikaan. Sillä padilla tosin olin vain Forza 6 ja 7 kokeillut joten taisi vain olla turhan hyvä pito autoissaOlisko tohon tärinän hallintaan mitään sovellusta, jolla saisi kokeiltua eri taajuutta?
Kuka tässä on kalliista erikoisohjaimesta eli Elitestä puhunut? Ihan peruskapulasta on kyse ja näyttäähän täällä monella olevan samoja kokemuksia. Ei minullakaan OG boksin ohjain kitissyt mutta nämä uudemmat kyllä. Muiden valmistajien ohjaimet eivät ole kitisseet koskaan.Elite-ohjain, konsolin mukana 2013 tullut ohjain ja 2016 ostettu ohjain. Ei ylimääräisiä ääniä.
"Tyyppivika"
Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.Kuka tässä on kalliista erikoisohjaimesta eli Elitestä puhunut? Ihan peruskapulasta on kyse ja näyttäähän täällä monella olevan samoja kokemuksia. Ei minullakaan OG boksin ohjain kitissyt mutta nämä uudemmat kyllä. Muiden valmistajien ohjaimet eivät ole kitisseet koskaan.
Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.
Itsellä kaksi normikapulaa ja vikinättömiä molemmat. Tattien varret ovat vain surkealaatuista muovia ja kuluneet urille.
Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.
Microsoftilla ainakin on laadunvalvonnassa parantamisen varaa kun toisilla ei ole ongelmaa ja toisilla on. Takuuseen tällaiset ääniongelmat tuskin menevät joten se ääni on kestettävä tai ohjain on yritettävä avata ja tehdä jotain.Kaksi kolmesta näyttäisi olevan ihan normikapuloita, mutta päätit tarttua siihen ainoaan poikkeukseen.
Itsellä kaksi normikapulaa ja vikinättömiä molemmat. Tattien varret ovat vain surkealaatuista muovia ja kuluneet urille.
Usealla missä? Millä helvetin perusteella puhut "tyyppiviasta", jos sinä olet suurinpiirtein ainoa tähän ketjuun vastanneista, joka olet ohjaimesi paskonut.Tarttua mihin? Jos usealla on kitissyt tärinämoottorit syystä tai toisesta niin pitääkö tässä olla niinkuin sitä ei olisi kenelläkään? Alunperin kysyinkin onko "ominaisuutta" muillakin.
Olenko minäkin paskonut kaksi ohjainta vai mitä yrität selittää?Usealla missä? Millä helvetin perusteella puhut "tyyppiviasta", jos sinä olet suurinpiirtein ainoa tähän ketjuun vastanneista, joka olet ohjaimesi paskonut.
Miksei menisi takuuseen?Microsoftilla ainakin on laadunvalvonnassa parantamisen varaa kun toisilla ei ole ongelmaa ja toisilla on. Takuuseen tällaiset ääniongelmat tuskin menevät joten se ääni on kestettävä tai ohjain on yritettävä avata ja tehdä jotain.
Vaikea uskoa menevän takuuseen jos ohjain ei ole fyysisesti ja toiminnallisesti viallinen.Miksei menisi takuuseen?
Mutta onhan siinä todennettavissa oleva vika jos se kitisee? Kyllähän noita virtalähteitä/näyttiksiä/tuulettimiakin menee epämääräisten äänten takia takuuseen niin miksi ei ohjain sitten menisi.Vaikea uskoa menevän takuuseen jos ohjain ei ole fyysisesti ja toiminnallisesti viallinen.
Itse laitoin aikoinaan yhden ohjaimista takuuseen, kun olkanäppäimestä kuului natinaa ja takuu oli umpeutumassa. Vaihtoivat ilman valittelua.Vaikea uskoa menevän takuuseen jos ohjain ei ole fyysisesti ja toiminnallisesti viallinen.
Hieno juttu jos takuuseen menee. Täytyy laittaa huoltopyyntö molemmista ohjaimista.Itse laitoin aikoinaan yhden ohjaimista takuuseen, kun olkanäppäimestä kuului natinaa ja takuu oli umpeutumassa. Vaihtoivat ilman valittelua.
Kaikki isommat ja pienemmät ongelmat on hoitunut ilman mitään vääntämistä tai ylimääräistä selittelyä joka kerralla, kun tehnyt vaan huoltopyynnön xboxin sivuilta. Kuriiri hakee laitteen kotiovelta ja tuo korjatun/uuden takas kotiovelle
Microsoftillahan takuu toimii tunnetusti erinomaisesti. Ainoa miinus siitä, että laitteet/ohjaimet käyvät Saksassa mutkan, niin menee aina viikosta-kahteen siinä keississä.Hienosti kyllä aikoinaan toimi takuu Xbox360 kanssa, hakivat rikkoutuneen ja toivat uuden tilalle. Pientä itkua vielä jonnekin suomi-vastaavalle (kun lämpöongelmallinen kilahti ja uusi tuli, niin heti ensmäitteks viallinen päivitys rikkoi sen kun laittoi nettiin) niin sain pari peliä vielä lisukkeeksi.
Kysymyksessä kuitenkin lelu että siihen nähden eteenkin loistavaa takuupalvelua.
Microsoftillahan takuu toimii tunnetusti erinomaisesti. Ainoa miinus siitä, että laitteet/ohjaimet käyvät Saksassa mutkan, niin menee aina viikosta-kahteen siinä keississä.
Usealla missä? Millä helvetin perusteella puhut "tyyppiviasta", jos sinä olet suurinpiirtein ainoa tähän ketjuun vastanneista, joka olet ohjaimesi paskonut.