Xbox One & One X keskustelu

Combat Tech padi kanssa CDONista 33 eurolla ostettuna täällä ja on niin helkutin hyvä ja mukava.
 
Ok. Myyntimääräthän kertovat paljon ja mitä lienee ovatkaan esim. Elitellä?

Niin siis tuolla viestissä oli nimenomaan lainattu sinun kirjoittamaasi tekstiä "Harva enemmänkin pelaava taitaa ostaa kalliita lisäohjaimia. Varsinkin jos tietää niiden kestävyyden olevan arpapeliä.".
 
Mikä noissa VRR tukevissa telkuissa on se effective range? Onko kukaan testannut näitä?
Hyvin pitkälle samat freesync rajoitteet on myös televisiossakin eli Samsungin uusimmat mallit händläävät 4k 60hz tilassa 48Hz - 60Hz rangen. Eli hyöty on jos peli ei ihan pääse lukittuun 4k60fps ja droppailee välillä 50fps asti.

Freesync/vrr vaatisi että peli pyörisi 120Hz tilassa niin range kasvaisi.

Sent from my unnamed cellphone using my fingers... see how fucking stupid that is!?
 
Hyvin pitkälle samat freesync rajoitteet on myös televisiossakin eli Samsungin uusimmat mallit händläävät 4k 60hz tilassa 48Hz - 60Hz rangen. Eli hyöty on jos peli ei ihan pääse lukittuun 4k60fps ja droppailee välillä 50fps asti.
Jees. No onhan tuo parempi kuin ei mitään mutta jää kyllä aika pahasti kakkoseksi oman G-Sync näytön (30-100Hz) rangesta.
 
Mä tunnen tatissa lähinnä sen teräksen laadun vrt muoviin. Tavallinen ohjain kaivertuu helposti siitä tatin varresta kun se hiertyy rungon rinkulaa vasten, mutta tuon Eliten kanssa sitä ei tapahtu. Varsinaista tuntuma-eroa siinä tatin liikkeessä en osaa erottaa, mutta oon aina tykännyt siitä normaalista ohjaimestakin. Muistan, että se oli jonkinlainen shokki pitää Onen ohjainta ekaa kertaa 360:n ohjaimen jälkeen, kun se ei ollutkaan niin jäykkä. Äkkiä siihen kuitenkin totuin, ja mun taidoillani varmaan koivuhalollakin pelaisi yhtä hyvin.

Ok, kiitos omista havainnoistasi. Aloin miettimään, että tekeekö tuo Eliten tatti sitten sen tunnon erilaiseksi matalammalla versiolla ja ehkä vähän isommalla massalla vs. muovi. Mielestäni joku ero tuossa on, mutta ei todellakaan mikään iso. Omassa ei kulu noi reunat tai pelaan aika herkin peukaloin eli ei karkaa sinne.
 
30-60 olisi hyvä olla ja jopa alle 30 jos mahdollista koska joissakin peleissä on vaikeuksia pysyä edes 30 tasossa.

Tämä on aivan totta varsinkin tällä hetkellä heikommalla alustalla kuin Xbox One X. Toisaalta sentään Xbox One X tukee HDMI 2.1:en VRR:ää kuin sillä olisi tarvetta enemmän heikommalla tehoisella alustalla. Tosin framepacing ongelmia tuo ei kaiketi tule korjaamaan, mutta onneksi näitä ei Xbox Onella ja Xbox One X:llä ei pahemmin ole eikä ole niin yleistä Xbox alustalla.
 
Lähinnä se pointti tuossa oli että suurin osa konsolipeleistä ei tule koskaan hyödyntämään VRR:ää tuon onnettoman rangen takia. Monet "60 fps" pelitkin pudottavat frameja alle tuon 48:n hyvinkin monessa tapauksessa.
 
Lähinnä se pointti tuossa oli että suurin osa konsolipeleistä ei tule koskaan hyödyntämään VRR:ää tuon onnettoman rangen takia. Monet "60 fps" pelitkin pudottavat frameja alle tuon 48:n hyvinkin monessa tapauksessa.

Miten se muutama freimi alle 48 näkyy sit verrattuna ei VRR:ään näissä tapauksessa?

Sanotaan suoraan, että pitkiä aikoja olevia 46FPS pelejä tuskin on yhtään. Yleensä noiden pelien, kuten BF1:en keskiarvo on 58FPS Xbox One X:llä.
 
Toki, mutta laajempi range olisi parempi että nuokin dropit saataisiin pidettyä VRR:n toiminta-alueella. Itseä ainakin häiritsee jos rupee nykimään tai kuva repeilemään, vaikka se olisikin vain joitakin sekunteja.
 
Toki, mutta laajempi range olisi parempi että nuokin dropit saataisiin pidettyä VRR:n toiminta-alueella. Itseä ainakin häiritsee jos rupee nykimään tai kuva repeilemään, vaikka se olisikin vain joitakin sekunteja.

Eli siis toiminta on sama kuin ei olisi VRR noissa tilanteissa?

Esim. Gearsin tapauksessa repeily rajoittuu ruudun yläreunaan noissa parissa stressi alueessa sen pyöriessä 1080p 60FPS modessa. Tosin en tiedä onko tuo range sitten paneelien tekniikkaan rajoittuva asia vai jokin muu.

Esim. noissa Samsunggeissa VRR range on 1080p resossa taas 20Hz minimissään ja maksimissaan 120 Hz eli tuokin näyttää riippuvan resoluutiosta.

Variable Refresh Rate
 
Eli siis toiminta on sama kuin ei olisi VRR noissa tilanteissa?

Esim. Gearsin tapauksessa repeily rajoittuu ruudun yläreunaan noissa parissa stressi alueessa sen pyöriessä 1080p 60FPS modessa. Tosin en tiedä onko tuo range sitten paneelien tekniikkaan rajoittuva asia vai jokin muu.

Esim. noissa Samsunggeissa VRR range on 1080p resossa taas 20Hz minimissään ja maksimissaan 120 Hz eli tuokin näyttää riippuvan resoluutiosta.

Variable Refresh Rate
Katos. Eli silloinhan joku performance mode voi ollakin ihan toimiva ratkaisu konsoleillakin. :think:

Toki, ainakin oman G-Sync kokemuksen perusteella ne framet on hyvä silti pitää yli 42-43:n. Muuten rupeaa tuntumaan jo enemmän 30 fps kokemukselta..
 
Katos. Eli silloinhan joku performance mode voi ollakin ihan toimiva ratkaisu konsoleillakin. :think:

Toki, ainakin oman G-Sync kokemuksen perusteella ne framet on hyvä silti pitää yli 42-43:n. Muuten rupeaa tuntumaan jo enemmän 30 fps kokemukselta..


Joo esim. näistä jälkeenpäin X päivitetyistä Gears käy sekunnin hetken 46 ja BF1 moninpelissä jonkun piikin 46. En jaksa uskoa että tosiaan hirveesti tuon alle mennään ellei nyt sit oo joku sellainen pelitalo, joilla optimointi ei ole hallussa.

Mutta tosiaan Battlefield 5 näyttäisi nyt olevan eka tuolla VRR:llä Xbox One X:llä.

Sitä en itse tiedä että onko paneeli tekniikassa sit vielä eroja esim. LED/OLED välillä tuon suhteen.
 
Tämä on aivan totta varsinkin tällä hetkellä heikommalla alustalla kuin Xbox One X. Toisaalta sentään Xbox One X tukee HDMI 2.1:en VRR:ää kuin sillä olisi tarvetta enemmän heikommalla tehoisella alustalla. Tosin framepacing ongelmia tuo ei kaiketi tule korjaamaan, mutta onneksi näitä ei Xbox Onella ja Xbox One X:llä ei pahemmin ole eikä ole niin yleistä Xbox alustalla.
Xbox One tosiaan on se heikoin alusta. Sillähän niitä fps ongelmia on ollut alusta saakka. Siellä tälle laajemmalle skaalalle olisi erityisesti käyttöä.
 
Xbox One tosiaan on se heikoin alusta. Sillähän niitä fps ongelmia on ollut alusta saakka. Siellä tälle laajemmalle skaalalle olisi erityisesti käyttöä.

kas kummaa, mulla tuntuu vähän kaikilla konsoleilla olevan noita fps droppeja tietyissä peleissä. Xbox one on tehollisesti ps4:sta jäljessä mutta resuluutiota laskemalla ollaan pitkälti samoilla viivoilla.
 
Xbox One tosiaan on se heikoin alusta. Sillähän niitä fps ongelmia on ollut alusta saakka. Siellä tälle laajemmalle skaalalle olisi erityisesti käyttöä.

En tiedä, mutta aika hyvin lukittua 30 ja 60 FPS:ää myös normi Xbox One tarjoaa peleissä. Ihan esimerkkinä Gears 4 30 ja 60 moninpelissä, Forza Motorsport 60FPS lukittu, Forza Horizon 2 ja 3 30 FPS lukittu, Halo 5 60FPS lukittu, Ori 60FPS lukittu , Cuphead 60FPS lukittu jne.

Onhan näitä poikkeuksia alustasta riippumatta kaikilla.
 
Forza Horizon 2 sekä sen DLC:t poistuvat syyskuun lopulla Xbox Storesta todennäköisimmin musiikkilisenssien vanhentumisen takia. Sama kävi jokunen aika sitten X360 FH1:lle myös.

Peliä ei tuon jälkeen pysty enää digitaalisena ostamaan, mutta jos sen on ennestään omistanut diginä niin sen pystyy aina lataamaan kyllä uudelleen ja fyysiset mediat toki toimivat.

"A heads up for the Forza community: Forza Horizon 2 will reach 'end of life' status on September 30. That means that the game and its associated DLC will no longer be available for purchase. After September 30, players who own Forza Horizon 2 will still able to download and play the game and its associated content as normal. However, Forza Horizon 2 and its DLC will no longer be for sale. Forza Horizon 2 is currently available as part of August Games With Gold so, if you haven't played it already, now is a great time to grab it."



Pelin traileri vuodelta 2014:



Pelisarjan 4. osan eli Forza Horizon 4 julkaisu on lokakuussa 2.10.2018
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä, mutta aika hyvin lukittua 30 ja 60 FPS:ää myös normi Xbox One tarjoaa peleissä. Ihan esimerkkinä Gears 4 30 ja 60 moninpelissä, Forza Motorsport 60FPS lukittu, Forza Horizon 2 ja 3 30 FPS lukittu, Halo 5 60FPS lukittu, Ori 60FPS lukittu , Cuphead 60FPS lukittu jne.

Onhan näitä poikkeuksia alustasta riippumatta kaikilla.

Näistäkin cherrypickatuista esimerkeistä Halo 5 ei edelleenkään ole lukittu 60 fps, kun Warzonessa ruudunpäivitys pätkii silminnähtävästi. Onneksi sentään Arena toimii kuten pitääkin ruudunpäivityksen osalta.

Jos kerran keskustelua halutaan viedä asiapohjaisempaan suuntaan, niin voisikohan kirjoittajat edes vaivautua tarkastamaan että esittämänsä informaatio pitää kutinsa edes jollain tapaa?
 
Näistäkin cherrypickatuista esimerkeistä Halo 5 ei edelleenkään ole lukittu 60 fps, kun Warzonessa ruudunpäivitys pätkii silminnähtävästi. Onneksi sentään Arena toimii kuten pitääkin ruudunpäivityksen osalta.

Jos kerran keskustelua halutaan viedä asiapohjaisempaan suuntaan, niin voisikohan kirjoittajat edes vaivautua tarkastamaan että esittämänsä informaatio pitää kutinsa edes jollain tapaa?
Tietysti sopivat esimerkit listaamalla saa näyttämään ettei ongelmia olisi. Halon kohdalla tosin meni pieleen.
Tuosta Forza Horizon 2 pelistä ei ilmeisesti syytä ole kerrottu miksi poistuu? Sama kohtalo tälläkin kuin ensimmäisen osan kohdalla. Outoa poistaa konsolin ehkä merkittävimmän pelisarjan pelejä.

Mitään syytä poistolle ei ole tapahtunut. Tavanomaisesti poistot liittyvät kuitenkin tavalla jos toisella erilaisten lisenssointisopimusten umpeutumiseen. Lähes täsmälleen kaksi vuotta sitten myös alkuperäinen Forza Horizon vedettiin vastaavalla tavalla saatavilta.

Forza Horizon 2 vedetään myynnistä Xboxin latauskaupasta
 
Jos en ihan väärin muista niin jossain GTA pelissä oli samoin eikä peliä vedetty myynnistä.
Rockstari maksanut(?) samalailla kävi Alan wakelle että vedettiin myynnissä koska lisenssit.

Samaisesta syystä eka mafia pelikin otettiin pois myynnistä.

Edit: Jaa se ollut tää:
GTA: Vice City vedettiin digimyynnistä yhden biisin vuoksi
Rockstari maksanut vissiinkin tuosta sitten. Jotkut pelintekijät muokkaavat noita musiikkeja sen mukaan mitä lisenssejä menee vanhaksi.
 
Pelit kuitenkin taideteoksia joten olisi syytä tehdä noihin alunperin ikuiset lisenssit.

Onhan se noinkin. Tosin tuossa ei sinällään ole niin isoa ongelmaa kun pelin ostaneet kyllä sitä voi pelata ja digiversion ostaneet myös udelleen ladata jne.
 
Onhan se noinkin. Tosin tuossa ei sinällään ole niin isoa ongelmaa kun pelin ostaneet kyllä sitä voi pelata ja digiversion ostaneet myös udelleen ladata jne.

Niin eihän siinä ole mutta kuin ettet saa uutena ostettua sitä diginä (vielä kerkee) . Käytettynä levyllisenä tai uutena levyllisenä peli toimii edelleen normaalisti.

Musiikki kuviot on joissain peleissä este myös ettei ne tuu taaksepäin yhteensopivuuteen tai vähintään hankaloittavat.
 
Tietysti sopivat esimerkit listaamalla saa näyttämään ettei ongelmia olisi. Halon kohdalla tosin meni pieleen.

Joo no, jos 33622 freimistä 25 ei ollut 60Hz eli 60FPS lukittuna oli 99,93% ajasta tuossa testissä ja nimenomaan Warzonessa, niin voihan sitä noinkin sitten sanoa jos haluaa. Tosin ei tiedetä onko tuohon vaikuttanut nettikoodikin jossain tilanteissa.




Frame Time Counts:

Out of a total of 33609 unique frames.
6 frames displayed for 0ms-16.7ms (0.02%)
33584 frames displayed for 16.7ms (99.93%)
8 frames displayed for 16.7ms-33.3ms (0.02%)
11 frames displayed for 33.3ms (0.03%)
0 frames displayed for 33.3ms-50ms (0%)

Tuossa @ojisama lla oli aiemmin vähän pointtia tiettyihin asioihin.
 
Viimeksi muokattu:
Jep jep, mitäänhän ongelmia ei ole taaskaan kun @no_way4000 näin toteaa. Kummasti myös Gears 4 multiplayer droppaa frameja vaikka näin ei pitänyt väittämäsi mukaan olla?



Voisitko siis pitäytyä jatkossa faktoissa asioista puhuttaessa, olisi huomattavasti hedelmällisempää jatkokeskustelun osalta? Vai mitä tuolla tosiasioiden denialilla kuvittelet saavuttavasi? Perus XOne kun on se väännöltään heikoin alusta näistä "tehokonsoleista", niin se valitettavasti myös näkyy pelien teknisen toteuksen osalta kuten on esille tuotu. En nyt ymmärrä miksi tämän asian myöntäminen on niin vaikeaa.
 
Viimeksi muokattu:
Digital Foundryn ennakkoanalyysi Shadow of Tomb Raiderin beta versiosta. Peli pyörii Natiivissa 4K resoluutiossa (+HDR) Xbox One X:llä tai vaihtoehtona 1080p@60FPS. Pelin julkaisu on syyskuussa eli 14.9.




 
Jep jep, mitäänhän ongelmia ei ole taaskaan kun @no_way4000 näin toteaa. Kummasti myös Gears 4 multiplayer droppaa frameja vaikka näin ei pitänyt väittämäsi mukaan olla?



Voisitko siis pitäytyä jatkossa faktoissa asioista puhuttaessa, olisi huomattavasti hedelmällisempää jatkokeskustelun osalta? Vai mitä tuolla tosiasioiden denialilla kuvittelet saavuttavasi? Perus XOne kun on se väännöltään heikoin alusta näistä "tehokonsoleista", niin se valitettavasti myös näkyy pelien teknisen toteuksen osalta kuten on esille tuotu. En nyt ymmärrä miksi tämän asian myöntäminen on niin vaikeaa.

Näköjään tuossakin sahaa. Vaikka nuo ei peli-iloa pilaa niin 60fps lukkoa ei ole nähnytkään.
 
Ihan kiitettävän hyvin pyörii XboX konsolilla


Pointtina olikin pelien pyöriminen perus Onella, onneksi sentään One X:llä tilanne on kunnossa. Toisaalta onhan se hieman surullista että suurin osa pelaajista saakin sitten tyytyä heikommin pyörivään versioon. :/

edit: Tom Warrenin mukaan Elite V2:sta on turha odotella Gamescomissa, joten aiemmin linkitetty Windows Centralin juttu on näillä näkymin uutisankka:



All Access vaikuttaa mielenkiintoiselta mikäli huhut pitävät kutinsa, olenkin jo aiemmin kritisoinut XOnen "päällekkäisiä" tilauspalveluita.
 
Halo 5:sta ja varsinkin Gears 4:sta tuli perus Xbonella jauhettua kohtuu reilusti ja hyvin ne pyöri. Gearsissa sähkökranut aiheutti selkeää droppia mutta muuta en juuri huomannut. 30fps campaign oli kyllä jäätävä, onneksi X tarjosi 60fps herkkua.

Melko karmeita osa peleistä perus boxilla oli toki. Fallout 4 muistutti välillä powerpoint-esitystä ja Dishonored 2 oli myös aika jäätävä framedroppien ja screen-tearingin kans. Molemmat pitäs nyt pelata X:llä uudestaan.
 
Halo 5:sta ja varsinkin Gears 4:sta tuli perus Xbonella jauhettua kohtuu reilusti ja hyvin ne pyöri. Gearsissa sähkökranut aiheutti selkeää droppia mutta muuta en juuri huomannut. 30fps campaign oli kyllä jäätävä, onneksi X tarjosi 60fps herkkua.

Melko karmeita osa peleistä perus boxilla oli toki. Fallout 4 muistutti välillä powerpoint-esitystä ja Dishonored 2 oli myös aika jäätävä framedroppien ja screen-tearingin kans. Molemmat pitäs nyt pelata X:llä uudestaan.

Halo 5 multiplayer perus Onella pelattuna saa osassa kentistä, kuten esim. White Cell kyllä tarkastamaan että onko todellakin kyseessä XOne vai X360, sen verran karua jälkeä 343i on jättänyt jälkeensä. No onneksi gameplay on edelleen rautaa, vaikka vitososan uudistukset ovat jakaneet voimakkaasti mielipiteitä.
 
Halo 5 multiplayer perus Onella pelattuna saa osassa kentistä, kuten esim. White Cell kyllä tarkastamaan että onko todellakin kyseessä XOne vai X360, sen verran karua jälkeä 343i on jättänyt jälkeensä. No onneksi gameplay on edelleen rautaa, vaikka vitososan uudistukset ovat jakaneet voimakkaasti mielipiteitä.

Joo tuon dynamic resoluution vaikutuksen kyllä huomasi, paikoin meni melko tuhnuksi. Silti tykkään tuosta ratkaisusta, räiskintäpeleille sulava 60fps on ihan must. Nyt sitä ihmettelee että miten helvetissä sitä muutama vuosi takaperin pystyi satoja tunteja läiskiin Gearsien multiplayereitä hymyssä suin 30 frameratella :D

Pelasin vähän aikaa sitten Halo: Reachin Xbox Onella ja olihan se 30fps kauhea. Mutta Reachista puheen ollen, sais 343 pelata sen muutaman kerran läpi ajatuksen kanssa ja ottaa mallia miten tarina kuljetetaan tiukasti läpi.

Halo 5:ssä mua ei oikeastaan muu häirinnyt kuin se ettei tarina pitänyt otteessaan lainkaan. Oli niin juosten kustu että.. pelattavuus toki oli priimaa, ei siinä mitään.
 
Pelasin vähän aikaa sitten Halo: Reachin Xbox Onella ja olihan se 30fps kauhea. Mutta Reachista puheen ollen, sais 343 pelata sen muutaman kerran läpi ajatuksen kanssa ja ottaa mallia miten tarina kuljetetaan tiukasti läpi.

Halo 5:ssä mua ei oikeastaan muu häirinnyt kuin se ettei tarina pitänyt otteessaan lainkaan. Oli niin juosten kustu että.. pelattavuus toki oli priimaa, ei siinä mitään.

Pidetään kädet ristissä tuon Halo: Reachin suhteen, että jos ne sen tekis tuohon MCC Xbox One X päivitykseen. Siitä on ollut huhuja netissä, mutta mitään kongreettista ei ole ollut eikä myöskään sitä ole noissa insider buildeissa ollut, mutta sopisi kyllä siihen kokoelmaan.

Tuon Halo: Reachin taaksepäin yhteensopivuuttakin päiviteltiin aikanaan Xbox Onelle ja se on nykyään hyvässä kunnossa.
 
Rekisteröidytään tännekkin kun näyttää olevan keskustelu kiivaimmillaan täällä.

Aikaisemmin näytti olevan puhetta ohjaimista, itsellä nyt ollut boxilla 3 perus ohjainta mallia V2. Ihmettelen vaan kun jokaisessa ollut driftiä heti paketista ottaessa, liekkö maanantai kappaleita?

Ohjaimia ei tosin ole kertaakaan pleikalla eikä boxilla hajonnut vaikka pelitunteja kertyy viikossa n. 50h, luettelen itseni silti kasuaalipelaajaksi. Lienee tarviis sit ostaa Elite ohjaimen boxille jotta ei sattuisi noita drifti kapuloita.
 
Rekisteröidytään tännekkin kun näyttää olevan keskustelu kiivaimmillaan täällä.

Aikaisemmin näytti olevan puhetta ohjaimista, itsellä nyt ollut boxilla 3 perus ohjainta mallia V2. Ihmettelen vaan kun jokaisessa ollut driftiä heti paketista ottaessa, liekkö maanantai kappaleita?

Ohjaimia ei tosin ole kertaakaan pleikalla eikä boxilla hajonnut vaikka pelitunteja kertyy viikossa n. 50h, luettelen itseni silti kasuaalipelaajaksi. Lienee tarviis sit ostaa Elite ohjaimen boxille jotta ei sattuisi noita drifti kapuloita.

V2 on toiseksi vanhin versio tuosta ohjaimesta ja kantsii vain kiikuttaa niitä takuuseen ja vaihtaa mikäli viallisiin törmäät.
 
Cyperpunk 2077 traileri oli esillä E3:illa Xbox Pressissä. Ei ole suoraan missään kerrottu, mutta tuon isomman Gamescom lähetyksen takia voitaisiin mahdollisesti nähdä huomenna Xbox Insider lähetyksessä uudempi traileri:

 
Rekisteröidytään tännekkin kun näyttää olevan keskustelu kiivaimmillaan täällä.

Aikaisemmin näytti olevan puhetta ohjaimista, itsellä nyt ollut boxilla 3 perus ohjainta mallia V2. Ihmettelen vaan kun jokaisessa ollut driftiä heti paketista ottaessa, liekkö maanantai kappaleita?

Ohjaimia ei tosin ole kertaakaan pleikalla eikä boxilla hajonnut vaikka pelitunteja kertyy viikossa n. 50h, luettelen itseni silti kasuaalipelaajaksi. Lienee tarviis sit ostaa Elite ohjaimen boxille jotta ei sattuisi noita drifti kapuloita.
Jopas on sattunut jos kahdessa heti uutena tuo vika. Yksi on vielä huonoa tuuria mutta kolme pistää jo yleistä laatua epäilemään.
 
Jopas on sattunut jos kahdessa heti uutena tuo vika. Yksi on vielä huonoa tuuria mutta kaksi pistää jo yleistä laatua epäilemään.
Tämäkin itseäni ihmetytti ja lisänä vielä se että todella muovisen tuntuisia ohjaimia, ei anna laadultaan hyvää kuvaa.

Viimeviikolla ostin uuden ohjaimen joka on nyt tuntunut paremmalta, ei ole driftausta ollenkaan. Saa tosin miettimään että miten ne päästä laaduntarkkailusta menemään kehnompia ohjaimia myyntiin asti.
 
Tämäkin itseäni ihmetytti ja lisänä vielä se että todella muovisen tuntuisia ohjaimia, ei anna laadultaan hyvää kuvaa.

Viimeviikolla ostin uuden ohjaimen joka on nyt tuntunut paremmalta, ei ole driftausta ollenkaan. Saa tosin miettimään että miten ne päästä laaduntarkkailusta menemään kehnompia ohjaimia myyntiin asti.
Itseäkin harmitti suoraan laatikosta risa ohjain mutta microsoftin seisominen tuotteensa takana on aika priimaa :tup: takuu heidän kauttaan sujuu todella jouhevasti eikä tarvitse edes kotoa poistua jos on pakkaustarpeet siellä :)
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 453
Viestejä
4 512 681
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom