Xbox One & One X keskustelu

TCL 55&quote; 4K UHD LED Smart TV U55P6046 - Televisiot

Oon iskeny silmäni lähinnä tähän tv malliin xbox one x:n kaveriksi. Onko jollain kyseistä mallia ja millainen on? Budjettina on kuitenkin se 500-600e .. että tuokin saisi tulla taas alennukseen.
Olet varmaan rtings mittaukset katsonut läpi? Kyseinen TV halpaan hintaan ei ole mitenkään paha mutta kannattaa muistaa että hinnan vuoksi myös mukana tulee tiettyjä asioita kuten ainainen PWM flicker millä tahansa brightness asetuksella, laikukas kuva sekä valovuodot ja mustan epätasaisuus. Jos nämä eivät haittaa niin mikä ettei, onhan tässä input lag ~15ms kieppeillä.
 
Kontrollien säädön mahdottomuus suuri miinus, en yksinkertaisesti voi pelata jos en saa y:tä reversed, aivot ei tajua sitä "normal" liikerataa.

Olin jossakin näkevinäni screenshotin boksin asetuksista, jossa oli erikseen invert y ja invert x. Ei aavistustakaan oliko nykyisestä versiosta.
 
Olin jossakin näkevinäni screenshotin boksin asetuksista, jossa oli erikseen invert y ja invert x. Ei aavistustakaan oliko nykyisestä versiosta.

On tuolla erikseen Invert Y ja invert X asetukset, jotka voi ruksittaa. Options menun saa esiin painamalla pelin aikana ohjaimesta "start" eli menu nappia hetken pohjassa. Ei tule siis näpäyttämällä esiin.

pubg_xbox_one_launch_menu_1.jpg
 
Jos on ostanut "Play anywhere" pelin, esim. Forza Horizon 3 ja DLC:t siihen PC:llä, niin onko nuo DLC:t pelattavissa myös Xboxilla?

Edit: Kaivattu tieto löytyi ihan Xboxin sivuilta: "Voit pelata peliä ensin yhdellä Xbox Onella tai Windows 10 -tietokoneella ja jatkaa sitä myöhemmin toisella, jolloin pelitallennukset, lisäosat ja saavutukset siirtyvät mukanasi uuteen koneeseen."
 
Viimeksi muokattu:
Jeps,tosin IMO fable 3 jää jälkeen edeltäville huimasti. Toivottavasti siis palattaisiin alkuperäisten linjalle :hungry:
Itsekin toivoisin että tekisivät vielä Fable pelin kahden ekan pelin inspiroimana ja saisivat mukaan vielä porukkaa entisestä Lionheadista peliä suunnittelemaan. Tosin en tiedä tulisiko siitä enään niin maaginen kun Peter Mölyboxi ei ole enään kuvioissa.. :tdown:
 
Itsekin toivoisin että tekisivät vielä Fable pelin kahden ekan pelin inspiroimana ja saisivat mukaan vielä porukkaa entisestä Lionheadista peliä suunnittelemaan. Tosin en tiedä tulisiko siitä enään niin maaginen kun Peter Mölyboxi ei ole enään kuvioissa.. :tdown:
""Legendaarisen"" (<- huomaa kahdet lainausmerkit:rofl:!) pelisuunnittelijan paluu juurilleen tekemään jatko-osaa:tup:
 
""Legendaarisen"" (<- huomaa kahdet lainausmerkit:rofl:!) pelisuunnittelijan paluu juurilleen tekemään jatko-osaa:tup:
Noh Peter on Peter. Patologinen valehtelija, ehkä, mutta samaan aikaan siitä päästä on putkahtanut aika muikeita ideoita peleihin. Jotenkin uusi Fable peli ilman Peterin paskapuheita ei vaan tunnu oikealta. :D
 
The Witcher 3:en Blood and Wine HDR analyysi Digital Foundryltä. Frame-rate testi paljastaa, että ainakin kaupunkialueella DLC:ssä 60FPS mode droppaa 40 tuntumaan helposti. Ei ihan tuo dynaaminen resoluutio toimi toivotunlailla 60FPS modessa, että pitäisi ruudunpäivityksen vakaampana.

4K mode toki toimii loistavasti 30FPS:llä.


 
Tekeekö muuten X sen saman samplauksen 4K leffoille kuin peleille jos katsoo 1080p-töllöstä?
 
Tekeekö muuten X sen saman samplauksen 4K leffoille kuin peleille jos katsoo 1080p-töllöstä?

Periaatteessa tekee, mutta siitä ei ole pienintäkään hyötyä verrattuna perus-Blu-rayhin, jos se perus-Blu-ray on masteroitu laadukkaasti. 4K-kama voi näyttää huonommaltakin, koska useimmat 4K-Blu-rayt yms. on optimoitu HDR-näytölle.

Peleissä asia on tietysti ihan eri, koska koko homman pointtina on silloin antialiasointi eli sahalaitojen minimointi.
 
Ei ihan tuo dynaaminen resoluutio toimi toivotunlailla 60FPS modessa, että pitäisi ruudunpäivityksen vakaampana.
Ei se reson alentaminen auta kun CPU on pullonkaulana.

Toivottavasti lisäävät HDR tuen myös jossain vaiheessa PC versioon että sitten kun on siihen kykenevä näyttö tai telkku niin voi ottaa hyödyn siitäkin asetuksesta (jos jossain vaiheessa vielä pelin pariin palaa).
 
Onko mielipidettä/tietoa että kumpi versio Batman Arkham Knightistä on parempi, X vai Pro?
 
Onko mielipidettä/tietoa että kumpi versio Batman Arkham Knightistä on parempi, X vai Pro?
Pelissä ei ole X/Pro tukea. X:llä peli pyörii 30 fps ilman dippejä 900p resolla, PS4:lla boost modea käyttämällä sama mutta 1080p resolla. Pro siis teknisesti parempi tällä hetkellä. Kunnon X/Pro tuellahan tuo varmaan muuttuisi xboxin hyväksi, mutta aika hiljaiselta näyttää että sellaista tulisi.
 
Ei se reson alentaminen auta kun CPU on pullonkaulana.

Toivottavasti lisäävät HDR tuen myös jossain vaiheessa PC versioon että sitten kun on siihen kykenevä näyttö tai telkku niin voi ottaa hyödyn siitäkin asetuksesta (jos jossain vaiheessa vielä pelin pariin palaa).

Ei mene aina ihan noin. Lukittuun 60FPS:ään päästään kyllä resoluutiota dynaamisesti alentamalla, JOS engine siihen kunnolla taipuu. Tästä on esimerkkejä ja paras esimerkki Halo 5.
 
PUBG Patch #4 on ulkona.


Xbox players,


Thank you for your enthusiastic feedback and support as we transitioned into 2018.

The team has been working diligently to elevate the overall player experience, as well as listen and react to our community feedback.

Below you will find quality of life fixes, as well as our efforts to resolve known memory crashes, and incremental improvements to performance.

Given the complexity of some of the crashes that have been logged, we know there is still work remaining in order for us to reproduce and address all remaining issues. Crash fixes, like all areas of the game, will be something we continue to improve upon as part of our Xbox Game Preview roadmap.





Gameplay

  • Aim acceleration can now be adjusted by players via in-game option
  • Player weapon damage has been increased against vehicles. We will continue to monitor player feedback and telemetry and make further balancing adjustments as needed in future updates
  • FPP Solo matchmaking queue will be made available for NA/EU/and Oceanic servers. We will open other modes within those regions as concurrency allows
  • Fixed an issue that caused indoor lighting and shadows to appear too dark and blueish
  • Analog stick acceleration added while exiting the plane and while parachuting


Optimization

  • PhysX performance enhancements
  • Server FPS slightly increased
  • Client FPS slightly increased
  • Some VFX received slight optimizations


Option

  • Music on/off option added


Bug fixes

  • Addressed a number of known crashes
  • Fixed a UI issue that occurred when multiple players attempted to loot from the same source
 
Ei mene aina ihan noin. Lukittuun 60FPS:ään päästään kyllä resoluutiota dynaamisesti alentamalla, JOS engine siihen kunnolla taipuu. Tästä on esimerkkejä ja paras esimerkki Halo 5.
Vaan kun ei päästä silloin kuin CPU on puollonkaulana kuten aikaisempi postaaja mainitsi. CPU vähän välittää resoluutiosta kun se laskee laajaa maastoa, objekteja, pelaajien interaktiota, ynnä muuta. Halo5 taas CPU ei ole pullonkaulana kun logiikka on paljon yksinkertaisempaa eikä muistissa tarvi laskea sadan pelaajan interaktioita ja objektispawneja neliökilometrien kokoisessa kentässä.

Dynaaminen reso auttaa kun CPU ei ole pullonkaulana.
Dynaaminen reso ei auta kun CPU on puollonkaulana.
 
Ei mene aina ihan noin. Lukittuun 60FPS:ään päästään kyllä resoluutiota dynaamisesti alentamalla, JOS engine siihen kunnolla taipuu. Tästä on esimerkkejä ja paras esimerkki Halo 5.
Juu, mutta Witcher 3:ssa ne pahimmat dropit on nimenomaan kaupungeissa koska prossu ei jaksa pyörittää sitä A.I kuormaa. Ei se reson alentaminen siinä auta.
 
Vaan kun ei päästä silloin kuin CPU on puollonkaulana kuten aikaisempi postaaja mainitsi. CPU vähän välittää resoluutiosta kun se laskee laajaa maastoa, objekteja, pelaajien interaktiota, ynnä muuta. Halo5 taas CPU ei ole pullonkaulana kun logiikka on paljon yksinkertaisempaa eikä muistissa tarvi laskea sadan pelaajan interaktioita ja objektispawneja neliökilometrien kokoisessa kentässä.

Dynaaminen reso auttaa kun CPU ei ole pullonkaulana.
Dynaaminen reso ei auta kun CPU on puollonkaulana.

Menikö pelit sekaisin?

Kyse oli Witcheristä tässä tapauksessa, missä nyt ei satoja pelaajia ole ja joka toimii dynaamisella resolla jo nyt - aivan kuten Halo 5, BF1 jne.
 
Ja tietääkseni Witcherissä dynaaminen reso toimii jo nyt ihan yhtä hyvin kuin edellä mainituissa peleissä, laskien aina resoa kun GPU on pullonkaulana (mm. Crookbag bogissa joka alueena rasittaa juuri nimenomaan GPU:ta).

Sanoit aikasemmin että se ei toimi toivotulla tavalla. Miten niin ei muka toimi?
 
  • Tykkää
Reactions: Zat
Ja tietääkseni Witcherissä dynaaminen reso toimii jo nyt ihan yhtä hyvin kuin edellä mainituissa peleissä, laskien aina resoa kun GPU on pullonkaulana (mm. Crookbag bogissa joka alueena rasittaa juuri nimenomaan GPU:ta).

Sanoit aikasemmin että se ei toimi toivotulla tavalla. Miten niin ei muka toimi?


Se ei toimi, koska 60FPS ei ole vakaana. Pointti onkin siinä, että tuon reson pitäisi laskea paljon aggressivisemmin 60FPS modessa, mutta ehkä sitä ei haluta jottei visualisuus kärsisi liikaa.

Ja se ei myöskään toimi BF1:essäkään niin hyvin kuten pitäisi. Uudemmassa Battelfront 2:essa jo huomattavasti paremmin.

Halo 5 (Xbox One) sahaa näin ulkomuistista suunnilleen muisteltuna arviolta 720p - 900p resojen välillä, jotta tuo 60FPS pysyy vakaana.

Kuten sanoin, ei välttämättä asia ole aina noin ja on hyvin paljon pelin enginestä kiinni, miten toimii ja paras esimerkki on edelleen Halo 5. Warzone Firefightia pelanneet tietävät kyllä.
 
Se ei toimi, koska 60FPS ei ole vakaana. Pointti onkin siinä, että tuon reson pitäisi laskea paljon aggressivisemmin 60FPS modessa, mutta ehkä sitä ei haluta jottei visualisuus kärsisi liikaa.

Ja se ei myöskään toimi BF1:essäkään niin hyvin kuten pitäisi. Uudemmassa Battelfront 2:essa jo huomattavasti paremmin.

Halo 5 (Xbox One) sahaa näin ulkomuistista suunnilleen muisteltuna arviolta 720p - 900p resojen välillä, jotta tuo 60FPS pysyy vakaana.

Kuten sanoin, ei välttämättä asia ole aina noin ja on hyvin paljon pelin enginestä kiinni, miten toimii ja paras esimerkki on edelleen Halo 5. Warzone Firefightia pelanneet tietävät kyllä.
Aha okei. No aggressiivisemmalla dynaamisella resolla saataisiin varmaan kaupunkien ulkopuoliset dropit eliminoitua mutta kaupungeissa sahaa edelleen CPU vastaan johon se ei auttaisi.
 
Aha okei. No aggressiivisemmalla dynaamisella resolla saataisiin varmaan kaupunkien ulkopuoliset dropit eliminoitua mutta kaupungeissa sahaa edelleen CPU vastaan johon se ei auttaisi.

Jep tarkoitin myös ulkopuolisia vaikka taistelut onkin aika lähellä 60FPS:ää, mutta kivempi nekin olisi saada lukittua jos skaalattaisiin alas vielä himpun verran lisää ja kaupunkia pitäisikin erikseen optimoida tuota 60FPS:ää varten eri tavalla, mutta se nyt olisi liikaa vaadittu pelkästään näille X-päivityksille tuolla enginellä, koska sitä karkkia pitäisi karsia niin paljon ellei sitten tulisi engineltä joku checkerboardaus kaupunkialueelle pelkästään.

Mutta kuten sanottua ehkä turhan isot vaatimukset noin vanhalle pelille, kun kyseessä on kuitenkin vai päivitys välimallin konsolille (X) ja paljon kuitenkin ovat aikaa ja vaivaa jo tuollaisenaan sille antaneet Xbox One X päivitykselle. Hattua täytyy nostaa kuitenkin, selvästi parhaimpia X päivityksiä ja varmasti hyödyntävät oppmaansa heiltä joskus tulevan Cyberpunk 2077:an kanssa.
 
Jep tarkoitin myös ulkopuolisia vaikka taistelut onkin aika lähellä 60FPS:ää, mutta kivempi nekin olisi saada lukittua jos skaalattaisiin alas vielä himpun verran lisää ja kaupunkia pitäisikin erikseen optimoida tuota 60FPS:ää varten eri tavalla, mutta se nyt olisi liikaa vaadittu pelkästään näille X-päivityksille tuolla enginellä, koska sitä karkkia pitäisi karsia niin paljon ellei sitten tulisi engineltä joku checkerboardaus kaupunkialueelle pelkästään.
Kaupunkialueita ei saataisi mitenkään pyörimään 60fps:ää nykykonsolien prossuilla ellei karsittaisi jo valmiiksi PC versiosta raskaalla kädellä karsittuja NPC määriä vielä pienemmiksi.

Population density on lähimpänä PC:n low asetuksia, ehkä jopa vähän alle, juurikin noitten prossujen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: M_M
Kaupunkialueita ei saataisi mitenkään pyörimään 60fps:ää nykykonsolien prossuilla ellei karsittaisi jo valmiiksi PC versiosta raskaalla kädellä karsittuja NPC määriä vielä pienemmiksi.

Population density on lähimpänä PC:n low asetuksia, ehkä jopa vähän alle, juurikin noitten prossujen takia.

Jos ne NPC on se todellinen ongelma juuri tuossa pelissä niin sitten vain niitä karsiten.

Toki noita NPC:tä nähty enemmänkin esim. AC Unityssä tai tuoreemmassa Originsissa (30FPS) ja jopa COD:WW2:enkin menee ihan hyvin 60FPS lukittuna melko monimutkaisessa kaupunkiosuudessakin dynaamisen reson kanssa NPC:eden kanssa tai tuolla sotatanteereella.

Eiköhän enempi syy ole karkit sekä esim. rakennukset mitä eivät tuolla enginellä selviydy tuolla kaupungeissa niin hyvin kuin pitäisi ja optimointeja ei ole tarvinnut niin paljoa tehdä, kun konsoleilla targetti on ollut 30FPS.
 
Jos ne NPC on se todellinen ongelma juuri tuossa pelissä niin sitten vain niitä karsiten.

Toki noita NPC:tä nähty enemmänkin esim. AC Unityssä tai tuoreemmassa Originsissa (30FPS) ja jopa COD:WW2:enkin menee ihan hyvin 60FPS lukittuna melko monimutkaisessa kaupunkiosuudessakin dynaamisen reson kanssa NPC:eden kanssa tai tuolla sotatanteereella.

Eiköhän enempi syy ole karkit sekä esim. rakennukset mitä eivät tuolla enginellä selviydy tuolla kaupungeissa niin hyvin kuin pitäisi ja optimointeja ei ole tarvinnut niin paljoa tehdä, kun konsoleilla targetti on ollut 30FPS.
Boxilla ja pleikkarilla tietääkseni pystyy vaina cpu teho taas GPU:lta jotka ovat suht hyvin naimissa keskenään mutta kuten witchern tapauksessa näki ettei vakaaseen mikään perus Intelin neliydin vuodelta 2011 pysty=Raskas cpu:lle ja sitä on myös ass creed origin.

Siksi esim tomb raider tai Gears 4 saadaan niin lähellä 60 lukkoa pidettyä vs witcherin tapaus koska siellä ei olla mitää monimutkaista kehitetty cpu osalta. Witcherissä parhaillaan kaupungi elää sinun päätöksiensi kanssa.
 
Eiköhän enempi syy ole karkit sekä esim. rakennukset mitä eivät tuolla enginellä selviydy tuolla kaupungeissa niin hyvin kuin pitäisi ja optimointeja ei ole tarvinnut niin paljoa tehdä, kun konsoleilla targetti on ollut 30FPS.
Niin tai ehkä syy on se, että kuten kaikissa muissakin avoimen maailman peleissä joissa yritetty mallintaa elävää ja hengittävää kaupunkia lukuisine NPC hahmoineen, joilla on eri vuorokauden rytmit jne mitkä vaatii prossuilta paljon laskelmointia pyörivät sen 30fps. GTAV, AC: Origins, Watch Dogs etc. o_O

Sitä paitsi, jos ne NPC hamot eivät ole ongelma konsoleilla, miksi niitä on karsittu niin vitusti verrattuna PC:hen?

Tuossa vähän aiheeseen liittyen:

 
Niin tai ehkä syy on se, että kuten kaikissa muissakin avoimen maailman peleissä joissa yritetty mallintaa elävää ja hengittävää kaupunkia lukuisine NPC hahmoineen, joilla on eri vuorokauden rytmit jne mitkä vaatii prossuilta paljon laskelmointia pyörivät sen 30fps. GTAV, AC: Origins, Watch Dogs etc. o_O

Sitä paitsi, jos ne NPC hamot eivät ole ongelma konsoleilla, miksi niitä on karsittu niin vitusti verrattuna PC:hen?

Tuossa vähän aiheeseen liittyen:




No en nyt muutenkään ymmärrä, miksi tätä PC vs. keskustelua yritetään väkipakolla tässä threadissa taas käydä, mutta kuten todettua enginet eivät välttämättä kaikkeen taivu tai ovat hyvin paljon kuormittavia esim. NPC:ein suhteen, kuin niiden pitäisi olla.

Esimerkkejä kuitenkin on, missä NPC:t eivät ole siinä roolissa ongelmina kun puhutaan vaikka kohtuu määristä. Toki on myös esimerkkejä, missä NPCt pyörivät cloudin avustuksella (esim. Halo 5 ja Gears, Titanfall 1)

AC: Origins on siitä huono esimerkki, että sille ei ole tehty 60FPS modea One X:llä. Todennäköisesti Tomb Raiderinkin 60FPS tapaan sekin joutuisi pyörimään lähempänä 1080p:tä tai alle sekä vähemmillä karkeilla siitä selviytyäkseen ~1900p sijaan Xbox One X:llä.

Mutta ei se lisä CPU-teho pahitteeksi todellakaan olisi vaikka mitään desktop Ryzeneitä en usko nähtävän konsoleissa vaan mobile puolen prossuja edelleenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
No en nyt muutenkään ymmärrä, miksi tätä PC vs. keskustelua yritetään väkipakolla tässä threadissa taas käydä, mutta kuten todettua enginet eivät välttämättä kaikkeen taivu tai ovat hyvin paljon kuormittavia esim. NPC:ein suhteen, kuin niiden pitäisi olla.

Esimerkkejä kuitenkin on, missä NPC:t eivät ole siinä roolissa ongelmina kun puhutaan vaikka kohtuu määristä. Toki on myös esimerkkejä, missä NPCt pyörivät cloudin avustuksella (esim. Halo 5 ja Gears, Titanfall 1)

AC: Origins on siitä huono esimerkki, että sille ei ole tehty 60FPS modea One X:llä. Todennäköisesti Tomb Raiderinkin 60FPS tapaan sekin joutuisi pyörimään lähempänä 1080p:tä tai alle sekä vähemmillä karkeilla siitä selviytyäkseen ~1900p sijaan Xbox One X:llä.

Mutta ei se lisä CPU-teho pahitteeksi todellakaan olisi vaikka mitään desktop Ryzeneitä en usko nähtävän konsoleissa vaan mobile puolen prossuja edelleenkin.

Mikä siinä nyt on niin vaikeaa myöntää että One X:n CPU:ssa ei yksinkertaisesti vaan riitä puhti näissä CPU-intensive sceneissä? Hirveä damage control peliengineitä syytellen taas päällä, jottei tämäkin One X:n puute vaan tulisi esille. :facepalm: Koeta nyt edes tajuta että tuo Jaguar-CPU on käytännössä heikolla IPC:llä varustettu 4-coreprossu pelaamista ajatellen, sillä kahden neliydinmoduulin välinen tiedonsiirto ei ole sitä nopeinta. Tämän vuoksi ne sekundaariset toiminnot kuten esim. OS on hoidettu sillä toisella moduulilla.

AC: Origins on siitä huono esimerkki, että sille ei ole tehty 60FPS modea One X:llä. Todennäköisesti Tomb Raiderinkin 60FPS tapaan sekin joutuisi pyörimään lähempänä 1080p:tä tai alle sekä vähemmillä karkeilla siitä selviytyäkseen ~1900p sijaan Xbox One X:llä.

Ei se nyt edelleenkään pyöri yhtään nopeammin matalammalla resolla, jos CPU hirttää kiinni. Silloin on joko a) siirrettävä CPU-kuormaa GPU:lle DX12 offloadillla b) kevennettävä laskettavan fysiikan määrää. Johan se Digital Foundry totesi aiemmin että One X:llä saadaan isoimmat gainit unlocked frameratella kun CPU ei jarruta menoa, jolloin vapaana oleva GPU overhead voidaan hyödyntää kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
State of Decay 2:en julkaisupäivämäärä lähestymässä? (pitäisi tulla kevään aikana)

Ykköseen verrattuna kakkosessa tulee olemaan 4 pelaajan co-op pelitila.

State of Decay 2 Release Date Incoming? ESRB's Mature Rating Now Official, Devs Confident for Spring Target

Gameplay traileri viime E3:lta (melko varmasti 30FPS Xboxeilla):




Gears 4: noin 20e cdkeyssissä:

Gears of War 4 Xbox One - Digital Code CD Key, Key - cdkeys.com


Aijai. Pidin State of Decay:n co-op:sta paljon Xbox 360:llä.
Pakkohankinta heti julkaisussa kyllä tämä kakkososa :)

Gears of War 4 kannattaa kyllä viimeistään kaikkien hankkia tuohon hintaan.
Gears of War sarjan peleissä pitänyt myös Co-Op pelimuodosta selkeästi eniten.
 
Xbox One:lle tulossa päivitys, missä tulee X360 tuttu "busy" eli Do Not Disturb mode statukseen. Ainakin 360-aikoina näyit tuolloin kaikille online, mutta notificationeita ei tullut. Välttämättä ei tarvitse olla offlinessä tuon kanssa jos katsoo esim. leffaa.

mm. tämä ominaisuus tulee ensin insider alpha buildeihin ensin

Lisätietoa ja alkuperäinen lähde:

New Year, New Xbox One Features Coming Your Way


Samsungin vuoden 2018 malleista osa tukevat VRR:ää, joka tulee HDMI 2.1 speksissä ja mitä Xbox One X tukee. VRR on vastine Nvidian G-syncille ja AMD:n Freesyncille, mutta tuohon riittää vain HDMI 2.1 tuki ilman valmistajakohtaista sitoutumista.

"Screens with variable refresh rate tech installed can bypass software-based screen tearing solutions like Vsync. When you see screen tearing on a conventional device, it's because your PC or console can't render enough frames to keep up with your display's refresh rate. The display keeps on displaying whatever refresh rate it's set to, regardless of how many frames it's getting"

Some 2018 Samsung QLED TVs Will Support Variable Refresh Rate (VRR) - GameRevolution
 
Sea of Thievesin suljettu beta alkaa ennakkotilaajille sekä SOT insider ryhmään kuuluville 24-29.1.2018

"The Sea of Thieves Closed Beta will be accessible to anyone who joined the Sea of Thieves Insider Programme before December 1, 2017, and anyone who pre-orders the game"

 


While Rainway isn't a traditional subscription-based game streaming platform, it still allows you to play all of your existing PC games on a number of devices as long as they're connected to the internet. The developer claims to offer minimal latency no matter if you're on a mobile device or an Xbox One.

According to the developer, Rainway is built upon a few key principles. It's unclear how the platform is funded because it's supposedly free for everyone. Some of the main features and options are listed below.

  • The developer claims that Rainway will always be completely free to use with no hidden cost. You can stream all your games, whenever you want, wherever you are, for as long as you want.
  • You don't need to type in an IP address or forward ports to stream games. Rainway handles all of that for you. You can play your game remotely on fully secured channels.
  • Rainway apparently works on all modern hardware. The developer says that Intel, AMD, and NVIDIA professors are all supported out of the box. In order to use Rainway you can either can a browser or one of their many upcoming native applications.
  • Rainway is designed with speed in mind, and tuned to avoid impacting the performance of your game. The team says that you can enjoy 60 FPS streams with super low-latency gameplay. It's unclear just how low the latency is as no such data was revealed by the developer.
  • Rainway has an overlay screenshot tool for you to take stills of your best gaming moments to share with friends.
  • The developer says that you can customize Rainway stream settings. You can control the frame rate, resolution, and even bit rate. You can even upscale and downscale any game.

Mobile betan jälkeen 20.1 ilmoitettiin tulevan Xbox One:lle jossakin vaiheessa.
 


Näyttäisi tämän mukaan Dark Souls 1:en remasterista tulevan Xbox One X versio myöskin:




Lisäksi Xbox Live Gold-jäsenet voivat pelata Halo 5:sta ilmaiseksi tulevana viikonloppuna:

 
Viimeksi muokattu:
PUBGn suosio on myös Xboxilla kovassa nousussa. Yli 3 miljoonan pelaajan raja mennyt rikki joulukuun lopulla.

 
Vähän väärää kuvaa annetaan tuosta PUBG:stä boksilla.

Sanotaan näin, että peli pyörii tasaisesti 30FPS ainakin 90% ajasta ja tietyssä vaiheissa freimit putoaa (X1X), mutta suurin osa siitä oikeasta lagista tulee nettikoodista joka taas tuntuu melkein kuin freimit putoaa.

Mutta peliä parannetaan kokoajan, juuri julkaistu #5 päivitys vaikka otsikossa onkin #4:



Xbox players,


Quick update; we are pushing a fix for an in-game issue that was undermining the core experience for some players.



As part of that update, we have decided to include some additional performance and gameplay improvements, as well as a new controller option.



We want to thank our community for the continued feedback and look forward to the discussion that the changes below bring.



Gameplay

  • Pistols have been removed from Y button's weapon rotation and grouped with the melee weapon.
  • Players can now equip pistols by pressing 'up' on the D pad.


Optimization

  • Continued improvements related to player “rubber banding”.
  • Enhanced server performance while parachuting.


Option

  • Added a new controller preset to options menu.
    • Type B (new preset) now supports:
      • Holding LT to aim down sight.
      • Holding LB to use 3rd person perspective aim sight.
  • Controller guide has been updated to include the new controller preset.

Bug fixes

  • Fixed an issue where players repositioned out of the battleground after certain actions and remained invulnerable until the end of the match.
  • Additional memory and non-memory related crash fixes.
  • Fixed the inability to join duo/squad through invites outside of game.


Known issues to be addressed next patch:

  • Dropping objects causes the player to switch weapons.
  • User is unable to switch grenade types when tapping right on the D-Pad.


    Xbox Game Preview Patch Notes #4
 
Kiitoksia vihjeestä, lähti sen perusteella tilaukseen kun on tässä jokatapauksessa oltu ostohousut jalassa jo jonkinaikaa. Odotin alkujaas että olisi tuo 469e hinta uusiutunut mutta kävikin vielä paremmin.
 
Vähän väärää kuvaa annetaan tuosta PUBG:stä boksilla.

Sanotaan näin, että peli pyörii tasaisesti 30FPS ainakin 90% ajasta ja tietyssä vaiheissa freimit putoaa (X1X), mutta suurin osa siitä oikeasta lagista tulee nettikoodista joka taas tuntuu melkein kuin freimit putoaa.

Mutta peliä parannetaan kokoajan, juuri julkaistu #5 päivitys vaikka otsikossa onkin #4:

Väärää kuvaa? Ei se nyt edelleenkään poista sitä tosiseikkaa että pelin pyörimisessä alustalla on pahoja puutteita, oli sitten kyse frameratesta, nettikoodista tai input lagista, aivan samalla tapaa näidenkin vaihtelut pilaavat pelikokemuksen.

Hyvä sentään että devit ovat kiinnostuneet pelin korjaamisesta, mutta täyden hinnan repiminen puolikuntoisesta tekeleestä early accessiin vedoten on nyt aivan naurettavaa toimintaa. Nähtiinhän se jo PC-puolellakin että EA-hinta oli se lopullinen hinta pelille.

Niin paitsi että FreeSync2 minimi toimiva fps taisi olla 30fps 60Hz inputilla (korjatkaa jos olen väärässä) joten eikö PUBG pyöri 10-28fps eli freesync moduuli kytkeytyy pois päältä?

Niin muuten onkin, kiitos tarkennuksesta. Eli tästäkään ei ole pelastajaksi PUBG:n tapauksessa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 785
Viestejä
4 496 523
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom