Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En saanut Dirt Rally 2.0 ketjussa vastausta, niin kokeillaan onnea vielä täälläkin. Sattuuko kenelläkään olemaan Xboxilla Dirt Rally 2.0:aa ja lisäksi Thrustmaster T500 RS:ää?
Tämän (DiRT Rally 2.0 – Supported Peripherals List | Codemasters Blog) listan mukaan Xbox Onella ei ole tukea Thrustmaster T500 RS ratille. Onko kukaan kokeillut toimiiko kuitenkin?
No niinpäs onkin, enpä tajunnut. Kiitos!Eipä ole kumpaakaan mutta tuo ratti on pleikkari-ohjain niin ei toimi boxilla.
Pitääpä tutkia. Kiitos!Drivehubilla tosin taitaisi Thrustmasterikin toimia. Itse käyttänyt sitä jo pari vuotta jotta voi samaa Fanatecin basea(V2)/ratteja käyttää XO:lla ja PS4:llä, toki itsellä XO-sopiviakin keskiöitä/ratteja mutta kun sielläkin haluaa välillä niitä muitakin käyttää.
Ainakin tämän mukaan toimii: DriveHub Racing Wheel ConverterDrivehubilla tosin taitaisi Thrustmasterikin toimia. Itse käyttänyt sitä jo pari vuotta jotta voi samaa Fanatecin basea(V2)/ratteja käyttää XO:lla ja PS4:llä, toki itsellä XO-sopiviakin keskiöitä/ratteja mutta kun sielläkin haluaa välillä niitä muitakin käyttää.
Olkkariin UHD BR-soitinta etsinyt ja One X voisi olla ihan näppärä laite siihen kun lapsetkin alkavat olla peli-iässä ja isukin PChen ei vielä saa koskea. Mistähän tämän saa tällä hetkellä edukkaimmin, käytettynäkään ei näitä näytä juuri liikkuvan.
Olkkariin UHD BR-soitinta etsinyt ja One X voisi olla ihan näppärä laite siihen kun lapsetkin alkavat olla peli-iässä ja isukin PChen ei vielä saa koskea. Mistähän tämän saa tällä hetkellä edukkaimmin, käytettynäkään ei näitä näytä juuri liikkuvan.
Äkkiseltään näyttäisi just nyt olevan edullisimmasta päästä CDONilla, 360 €.
Xbox One X 1TB + Anthem + Battlefield V - Pelit - CDON.COM
Ohoh, Hitman
Päivitys: nyt tämä setti on 3 päivän ajan 349,95 €.
Nyt olisi jo hyvään hintaan Harminlista pelit eivät ole siitä kiinnostavimmasta päästä mutta eiköhän ne ehkä hävitettyä saisi...
Mikä lista on harmin lista? Näen itse, että Microsoft on alkanut panostaan entistä enemmän yksinoikeuspeleihin ja marjoja poimitaan myöhemmin. Ei ehkä tähän ketjuun kuulu, mut Microsoft kämmäs markkinoinnin tän sukupolven konsoleissa => helpompia soppareita Sonylle.
Tarkoitti niitä bundlessa mukana tulevia pelejä, Anthem ja Battlefield V.
Mikä lista on harmin lista? Näen itse, että Microsoft on alkanut panostaan entistä enemmän yksinoikeuspeleihin ja marjoja poimitaan myöhemmin. Ei ehkä tähän ketjuun kuulu, mut Microsoft kämmäs markkinoinnin tän sukupolven konsoleissa => helpompia soppareita Sonylle.
Onhan noi konsolipuolen parhaat versiot. Ja konsoksi bäfä v näyttää ihan hyvältä, totta toki että pädillä perseestä yrittää mihinkään osua.
Varmasti voivat ollakin, itselleni konsoleilla eivät räiskinnät taitu sitten ollenkaan niin mieluummin mukaan ottaisi eri genren pelejä.
Toimiiko meikäläisten Xbox One X:ssä NTSC (Region free) formaatin blu-ray levy?
Mikähän nyt eteen, eka ei ladannut rdr2 tallenusta, niin sammutin koko pelin, sitten ei startannut koko peliä niin sammutin koko konsolin. No ei vieläkään käynnistänyt koko peliä niin piuha irti seinästä. Nyt ei sitten käynnisty koko hiton xboxi vaan jää logoon pyörimään.
Jos noin prkl pienestä flippaa koko konsoli niin oon kylmä valmis siirtymään pleikalle takas 3 vuoden jälkeen.
Kuulostaa kyllä, että kiintolevy tekee kuolemaa. Pleikkari ei ole sellaiselle vialle sen immuunimpi.
Varmuuden vuoksi: otithan virtajohdon irti konsolista vähintään 10 sekunnin ajaksi?
Ittestähän se on kiinni että kokeeko tarpeelliseksi. Project Scarlett todennäköisesti tullee vasta -20 loppuvuodesta ja jos itse enemmän harrastaisin konsoleita niin ostaisin kyllä vielä X:n.Onkohan Xbox One X:n ostamisessa järkeä enää? Kun ensi vuonna varmaan tulee uusi Xbox ja siinä varmaan samat taaksepäinyhteensopivuudet?
Ei, ite ostin tammikuussa ja käytäny ehkä 3h. Täysin turha laite.Onkohan Xbox One X:n ostamisessa järkeä enää? Kun ensi vuonna varmaan tulee uusi Xbox ja siinä varmaan samat taaksepäinyhteensopivuudet?
Voit pelata Microsoft exclut pc:lläOnkohan Xbox One X:n ostamisessa järkeä enää? Kun ensi vuonna varmaan tulee uusi Xbox ja siinä varmaan samat taaksepäinyhteensopivuudet?
Paitsi että kaikki Microsoft exclusivet ei ole PC:llä. Itse pelailen nekin jotka on PC:llä kuitenkin Xboxilla vaikka onkin vielä kohtuu tehokas PC. Paitsi toki FPS:t ja RTS:t eli hiiripelit.Voit pelata Microsoft exclut pc:llä
Itse en siis näe järkeä tuossa brycin tapauksessa.
Done S:llä (muistaakseni Bryci omisti) kuitenkin voit pelata samat yhteensopivuus pelit kuten X:llä(osassa peleissä toki parempi perfomance X:llä)
Eriasia jos olisi pelkästään konsolit ja haluaisi 3rd peleissä parasta kokemusta saavuuttaa niin siinä tapauksessa X loisto valinta 350€ hinnalla.
Pre load oli pc:lle noin 60 gigaa.Onkohan tietoa miten massiivinen Gears 5?
Aikasempi otti kivat 120GB tilaa.
Ei Gears 4 julkaisussa ollut 120GB. Siihen tuli mittava määrä päivityksiä, lisäsisältöä ym. pelin julkaisua seuranneiden parin vuoden aikana.Onkohan tietoa miten massiivinen Gears 5?
Aikasempi otti kivat 120GB tilaa.
Xbox?Ei Gears 4 julkaisussa ollut 120GB. Siihen tuli mittava määrä päivityksiä, lisäsisältöä ym. pelin julkaisua seuranneiden parin vuoden aikana.
Nelosen koko oli 54.6GB julkaisussa.
Xbox?
Mutta kuitenkin olit lähempänä vaikka oliskin ollut PC versio koska launch ilmoituksessa oli 80GB tila vaatimus mutta nykyisellään se on ~120GB.
Mulla oli kyllä se pelkkä tilaus että ei kuvittelisi että olisi ladanut mitää extroja sinne mutta voi olla että sama paska mutta se vain aktivoi ne voimaan jos omistaa.
Nytten toimi paljon paremmin toi store kuin vuosi sitten kun pätkimällä latas nelosta ja joutui uudestaan laittaa retryä jos pätkäs.
Onneksi 350 netti vähän auttaa näissäkin asioissa.
Nytten olen Gears 5 pelanut parisen tuntia ja jos tykkäsit aikasemmasta menosta niin tykkäät tästäkin(yllätys?) ja uusia ominaisuuksia on tullut mukaan että vielä vähän pientä opettelua(esim se robotin(David/jack) ohjaaminen avaa ovia.
Hienosti ovat optimoineet kuten nelosenkin että vanhemallakin serrillä pyörii hyvin ja nätti kuin sika pienenä, voi vain miettiä miltä näyttää X:llä 4k kanssa tai 2080 kortilla.
Edit: